Волво Клуб - България

Full Version: СРЯЗЪН КАБЕЛ НА КУПЛОНГА НА КРАИНОТО СТЪПАЛО ЗА ЗАПАЛВЕНЕ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
имам следният проблем. открих че от влизащите четири кабела в буксата на краиното стъпало за запалването единият под номер едно на клемореда е отрязан и към него е запоен друг които е изведен и вързан на маса .някои знае ли за какво е този кабел и има ли идея защо е вързан на маса. ПО ДОЛО ИМА И СНИМКИ.Друго което забелязах е че от три дни при палене на таблото контролният ми уред исписва надпис CHECK.Някои знаели какво значи това.Даите съвет момчета.
имам следният проблем. открих че от влизащите четири кабела в буксата на краиното стъпало за запалването единият под номер едно на клемореда е отрязан и към него е запоен друг които е изведен и вързан на маса .някои знае ли за какво е този кабел и има ли идея защо е вързан на маса. ПО ДОЛО ИМА И СНИМКИ.Друго което забелязах е че от три дни при палене на таблото контролният ми уред исписва надпис CHECK.Някои знаели какво значи това.Даите съвет момчета.
Дай година и номер на мотора, за да потърсим схема...
Дай година и номер на мотора, за да потърсим схема...
Моето е 440 турбо от 89-та и чат пат ми изписва CHECK !
И аз не знам за какво !?! Ха сега някой да каже де Smile
Моето е 440 турбо от 89-та и чат пат ми изписва CHECK !
И аз не знам за какво !?! Ха сега някой да каже де Smile
CHEK означава ПРОВЕРКА. Компютърът я прави всеки път когато дадеш контакт.

За куплунга, ще видя как е на моята и ще пиша.
CHEK означава ПРОВЕРКА. Компютърът я прави всеки път когато дадеш контакт.

За куплунга, ще видя как е на моята и ще пиша.
Мога да изкажа предположение, че въпросният кабел е именно за маса, но тъй като някъде е прекъснат (или поне има някакъв проблем по веригата), е "замасен" по най-простия (но ефективен) начин... :lol:

btw, на 4-ките (!) много често, в следствие от окисляване/ръжда, се губи контакта при двата болта, където са вързани "масите" на цялата електроника. Аз брах няколко месеца ядове с едно аудио, докато най-накрая шефа на фирмата не седна да прави технически преглед (`щото техника му каза, че CD-то е за смяна) и съвсем случайно (кой да се сети да проверява масата?!) го излови; тогава реши проблема, като я върза към същата на запалката - "грубо селско изпълнение", по мое мнение, но пък вече 3-та година си работи перфектно... :?
Мога да изкажа предположение, че въпросният кабел е именно за маса, но тъй като някъде е прекъснат (или поне има някакъв проблем по веригата), е "замасен" по най-простия (но ефективен) начин... :lol:

btw, на 4-ките (!) много често, в следствие от окисляване/ръжда, се губи контакта при двата болта, където са вързани "масите" на цялата електроника. Аз брах няколко месеца ядове с едно аудио, докато най-накрая шефа на фирмата не седна да прави технически преглед (`щото техника му каза, че CD-то е за смяна) и съвсем случайно (кой да се сети да проверява масата?!) го излови; тогава реши проблема, като я върза към същата на запалката - "грубо селско изпълнение", по мое мнение, но пък вече 3-та година си работи перфектно... :?
Pages: 1 2