Волво Клуб - България

Full Version: Монтиране на спортен филтър
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
ако сложа АГУ ще има ли смисъл да слагам спортен филтър и чип тунинг??? :roll:
ако сложа АГУ ще има ли смисъл да слагам спортен филтър и чип тунинг??? :roll:
АГУ се слага за да се спести някой лев, нали така? А спортен филтър и чип тунинг се прави, когато човек иска да повиши динамиката и мощността на автомобила си! Две съвсем обратнопропорционални неща. Сам направи извода си .
АГУ се слага за да се спести някой лев, нали така? А спортен филтър и чип тунинг се прави, когато човек иска да повиши динамиката и мощността на автомобила си! Две съвсем обратнопропорционални неща. Сам направи извода си .
И в други теми съм казвал при нормално каране чип и филтъра дават икономия, ноаз икономично не мога да карам и не мога да потвърдя, само ще кажа че съм с чип и спортен филтър обикновен, не конусен и на градско ми дава към 8.5-9 нафта, двигателя е 2.5 ТДИ с чип и е някъде към 165-170 коня, а на дълго ми дава към 7-7.5, но това при скорости около 160-170, даже и по 200 на по-правите участъци Big Grin
И в други теми съм казвал при нормално каране чип и филтъра дават икономия, ноаз икономично не мога да карам и не мога да потвърдя, само ще кажа че съм с чип и спортен филтър обикновен, не конусен и на градско ми дава към 8.5-9 нафта, двигателя е 2.5 ТДИ с чип и е някъде към 165-170 коня, а на дълго ми дава към 7-7.5, но това при скорости около 160-170, даже и по 200 на по-правите участъци Big Grin
Моето Волво е точно В40 2,0 бензин. Сложих си филтър JR, струва около 80 кинта и още 30 за почистващ препарат и го взех защото ще ми излезе по-евтино да го почиствам отколкото да давам по 30лв на година за обикновен. Разлика в поведението на колата няма, но съм замислил една преработка на кутията и след нея би трябвало да се промени звука. На пича с АГУто мога да му кажа че ако слада обикновенна газова (не инжекцоин) може да има проблеми със спортния филтър защото ще загуби от вакуума необходим за коректната работа на АГУто (тва го казвам и от опит). Няма шанс от един филтър и един катализатор на атмосферен ДВГ да се изкарат 10коня (освен ако не е примерно 5-6 лотров мотор). И накрая един призив- хора неси взимайте евтини филтри (и други чарколяци) на недоказани марки освен ако не си мразите колите Smile !
Моето Волво е точно В40 2,0 бензин. Сложих си филтър JR, струва около 80 кинта и още 30 за почистващ препарат и го взех защото ще ми излезе по-евтино да го почиствам отколкото да давам по 30лв на година за обикновен. Разлика в поведението на колата няма, но съм замислил една преработка на кутията и след нея би трябвало да се промени звука. На пича с АГУто мога да му кажа че ако слада обикновенна газова (не инжекцоин) може да има проблеми със спортния филтър защото ще загуби от вакуума необходим за коректната работа на АГУто (тва го казвам и от опит). Няма шанс от един филтър и един катализатор на атмосферен ДВГ да се изкарат 10коня (освен ако не е примерно 5-6 лотров мотор). И накрая един призив- хора неси взимайте евтини филтри (и други чарколяци) на недоказани марки освен ако не си мразите колите Smile !
Не знам дали визираш моето волво но то НЕ е атмосферка !
И ако не вярваш пробвай някое 4xx турбо без катализатор и със спортен филтър и ще видиш. А ако му е пипнат и уестгейта .......
Не знам дали визираш моето волво но то НЕ е атмосферка !
И ако не вярваш пробвай някое 4xx турбо без катализатор и със спортен филтър и ще видиш. А ако му е пипнат и уестгейта .......
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8