Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с предварението на двигател B18U.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Колата е 460 95г. моноинжекция.
Проблема доколкото разбирам от форума е типичен за тези коли. Става въпрос за нестабилна работга на празен ход и липса на мощтност при включен климатик. След като взех всички мерки за отстраняване на причините за нестабилната работа на празен ход (свещи, дистрибуторна капачка, стъпково моторче), няма чувствителна промяна. Особено при включен климатик колата е тотално спъната и не може да отлепи. Стигнах до извода че има нещо нередно с предварението. При наблюдаване със стробоскоп установих, че на празен ход предварението е в горна мъртва точка или 0 градуса. Доколкото ми е известно трябва да бъде 8 градуса тоест на средната от трите чертички. Според мен това е ненормално и със това си обяснявам липсата на мощност при включен климатик и нестабилната работа при празен ход. Нямам представа как може да се изкомандва компютъра да даде 8 градуса предварение при празен ход. Сигурен съм че ако постигна това проблемите ще се оправят. :roll: Помагайте, чакам компетентни мнения или ме насочете към много добър диагностик.
Колата е 460 95г. моноинжекция.
Проблема доколкото разбирам от форума е типичен за тези коли. Става въпрос за нестабилна работга на празен ход и липса на мощтност при включен климатик. След като взех всички мерки за отстраняване на причините за нестабилната работа на празен ход (свещи, дистрибуторна капачка, стъпково моторче), няма чувствителна промяна. Особено при включен климатик колата е тотално спъната и не може да отлепи. Стигнах до извода че има нещо нередно с предварението. При наблюдаване със стробоскоп установих, че на празен ход предварението е в горна мъртва точка или 0 градуса. Доколкото ми е известно трябва да бъде 8 градуса тоест на средната от трите чертички. Според мен това е ненормално и със това си обяснявам липсата на мощност при включен климатик и нестабилната работа при празен ход. Нямам представа как може да се изкомандва компютъра да даде 8 градуса предварение при празен ход. Сигурен съм че ако постигна това проблемите ще се оправят. :roll: Помагайте, чакам компетентни мнения или ме насочете към много добър диагностик.
не съм спец,но си мисля...да няма прескочил зъб на ангренажа?
не съм спец,но си мисля...да няма прескочил зъб на ангренажа?
Нали имаш делко - то ти определя ъгъла на палене. Не е от компа. На един колега му се беше пукнал палеца и се беше превъртял спрямо остта. Но неговата не можеше и да запали... Виж и ремъка. Това са най-вероятните причини. Пиши, като ги провериш дали е станало. Ако не - да си напъваме мозъците за друго...
Нали имаш делко - то ти определя ъгъла на палене. Не е от компа. На един колега му се беше пукнал палеца и се беше превъртял спрямо остта. Но неговата не можеше и да запали... Виж и ремъка. Това са най-вероятните причини. Пиши, като ги провериш дали е станало. Ако не - да си напъваме мозъците за друго...
Gorgo Wrote:Нали имаш делко - то ти определя ъгъла на палене. Не е от компа. На един колега му се беше пукнал палеца и се беше превъртял спрямо остта. Но неговата не можеше и да запали... Виж и ремъка. Това са най-вероятните причини. Пиши, като ги провериш дали е станало. Ако не - да си напъваме мозъците за друго...
Quote:делкото е само разпределител-от него не може да се променя предварението.....датчика /който формира импулса/също е фиксиран и от там не може да се измести ъгала на запалването....
а колегата къде е светил със стробоскопа-не каза???? Sad
на маховика или на разпределителния вал?
не ,че разбирам мн...,но дефекта е поне един зъб ---прехвърлен,че и два
Gorgo Wrote:Нали имаш делко - то ти определя ъгъла на палене. Не е от компа. На един колега му се беше пукнал палеца и се беше превъртял спрямо остта. Но неговата не можеше и да запали... Виж и ремъка. Това са най-вероятните причини. Пиши, като ги провериш дали е станало. Ако не - да си напъваме мозъците за друго...
Quote:делкото е само разпределител-от него не може да се променя предварението.....датчика /който формира импулса/също е фиксиран и от там не може да се измести ъгала на запалването....
а колегата къде е светил със стробоскопа-не каза???? Sad
на маховика или на разпределителния вал?
не ,че разбирам мн...,но дефекта е поне един зъб ---прехвърлен,че и два
Първо си провери ангренажа!!!
Първо си провери ангренажа!!!
Pages: 1 2 3 4