Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с тоците
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Оня ден жената не могла да запали - паднал акумулатора след 4 дена стоене без да се пали и студ -10. Вчера го свилх и заредих. Обаче като го свалях забелязах един деле кабел стоящ безпризорно и с някви части от изолирбанд. Та първи въпрос е - какъв е този кабел?Нагънат е и очевидно не е бил вързан към плюса на акумулатора. Такаа, днес сутринта слагам заредения акумулатор обаче дебелия кабел на плюса нещо много хлабав ми се видя, но викам айде ще се пробвам така закрепен да запаля - никакъв ток. Дори и таблото не светеше. Възможно ли е проблема да е в дебелия кабел на плюса?Закрепен е ама честно казано според мен не всички жички там дават конткакт с клемата?Има ли шанс проблема да е в клемата?И колко кобела ви излизат от плюса - при мен е тоя дебелия и един тънък, който мисля е за алармата... :?:
Оня ден жената не могла да запали - паднал акумулатора след 4 дена стоене без да се пали и студ -10. Вчера го свилх и заредих. Обаче като го свалях забелязах един деле кабел стоящ безпризорно и с някви части от изолирбанд. Та първи въпрос е - какъв е този кабел?Нагънат е и очевидно не е бил вързан към плюса на акумулатора. Такаа, днес сутринта слагам заредения акумулатор обаче дебелия кабел на плюса нещо много хлабав ми се видя, но викам айде ще се пробвам така закрепен да запаля - никакъв ток. Дори и таблото не светеше. Възможно ли е проблема да е в дебелия кабел на плюса?Закрепен е ама честно казано според мен не всички жички там дават конткакт с клемата?Има ли шанс проблема да е в клемата?И колко кобела ви излизат от плюса - при мен е тоя дебелия и един тънък, който мисля е за алармата... :?:
Ако може направи някакви снимки.
Иначе, на мен ми излизат от плюса този дебелия кабел и още три.
Ако може направи някакви снимки.
Иначе, на мен ми излизат от плюса този дебелия кабел и още три.
Значи при мен доколкото успявам да проследя единствения, който е вързан пътува към ръба над радиатора и там се разклонява...но е само един... а този свободно стоящия отива някъде в долната част на двигателя, но е скрат в едно гофрирано нещо и според мен е бил изолиран...щото е сгънат някакси
Значи при мен доколкото успявам да проследя единствения, който е вързан пътува към ръба над радиатора и там се разклонява...но е само един... а този свободно стоящия отива някъде в долната част на двигателя, но е скрат в едно гофрирано нещо и според мен е бил изолиран...щото е сгънат някакси
Ето ги и снимките
Ето ги и снимките
Хм, при мен изглежда така:
Хм, при мен изглежда така:
Pages: 1 2