Волво Клуб - България

Full Version: Ако след инсталиране на HID ти светне аварийната за светлини
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Според долната схемичка, която съм извадил специално за уважаемите собственици на XC90, би трябвало да стане. Горния отрязък от схема е за ХС90, а долния за S80. Нашия болен зъб е елемента 20/27, който е свързан по един и същ начин: 3 извод към + и 2 - към светлините. На картинката вдясно се вижда че въпросния шунт (в сиво) е поставен на абсолютно същото място, като на снимката по-горе, което ме изпълва с надежда, че ще стане.
Все пак да помоля, ако някой го направи на ХС - нека да пише, за да знаят и другите колеги. А пък после някоя вечер може да се състезаваме по "надсветене"...
Успех!
Според долната схемичка, която съм извадил специално за уважаемите собственици на XC90, би трябвало да стане. Горния отрязък от схема е за ХС90, а долния за S80. Нашия болен зъб е елемента 20/27, който е свързан по един и същ начин: 3 извод към + и 2 - към светлините. На картинката вдясно се вижда че въпросния шунт (в сиво) е поставен на абсолютно същото място, като на снимката по-горе, което ме изпълва с надежда, че ще стане.
Все пак да помоля, ако някой го направи на ХС - нека да пише, за да знаят и другите колеги. А пък после някоя вечер може да се състезаваме по "надсветене"...
Успех!
Говорих с един приятел и при него проблема е решен с монтирането на 4 омово съпротивление, но става дума за БМВ 5-ца Е39
Говорих с един приятел и при него проблема е решен с монтирането на 4 омово съпротивление, но става дума за БМВ 5-ца Е39
Eдин въпрос.
Сложих си ксенон и естествено свети индикатора за изгоряла крушка, но не свети постоянно а премигва. Най-интересното е, че като седи на едно място колата с ниски обороти присветва за малко а като карам с по-висока скорост свети доста по0продължително и често.
Та въпроса ми е къде мога да го намеря този шунт, че моето табло е по-различно от показаното и някой има ли идея защо може да се получава тази разлика с индикатора?
А шведката е '00 г. V70II.
Eдин въпрос.
Сложих си ксенон и естествено свети индикатора за изгоряла крушка, но не свети постоянно а премигва. Най-интересното е, че като седи на едно място колата с ниски обороти присветва за малко а като карам с по-висока скорост свети доста по0продължително и често.
Та въпроса ми е къде мога да го намеря този шунт, че моето табло е по-различно от показаното и някой има ли идея защо може да се получава тази разлика с индикатора?
А шведката е '00 г. V70II.
На мойто ХЦ90 номера с пробития резистор не проработи.
За да съм сигурен и за да мога свободно да руша си поръчах от МП въпросния шунт-резистор, почаках го 20 дена, цената му е около 8 лева.
[Image: DSC00466.jpg]

пробих го на указаното място с 2 мм свредло ......
[Image: DSC00468.jpg]

така..... монтирах го на колата, паля и......... няма никои, няма къси няма габарит ....... върнах стария резистор и всичко проработи ....

тогава взех приложените от Gorgo схеми за ХЦ90 и С80, разгледах ги внимателно и забелязах, че принципно са различни - докато при ХЦ90 +12 Волт първо отиват на въпросния шунт/резистор а след това отиват на нормално отворения контакт на релето за къси, докато при С80 +12 Волт първо отиват на нормално отворения краи на релето за къси и после отиват на шунт/резистор...... очевидно това оказва некакво влияние, съпротивлението във веригата на късите очевидно е фактора които командва както наличието на захранване към късите така и сигнала към контролната лампа .... отплеснах се ..........

какво направих аз ......
[Image: ABCD0005.jpg]
отрязах от стъблото на поп-нит с дебелина 2мм (стъблото не главата) парче около 5-8 мм, отрязаното натиках в пробития отвор на шунт/резистора, като по този начин повиших съпротивлението на същия, незнам с колко точно но го повиших...... монтирах този хибрид .... запалих ..... чудо ..... лампата не се обади
проблема е че пикселите на таблото светеха по слабо сякаш бяха намалени преди това от реостата за контрол яркостта на таблото.... е това се лекува със въпросния реостат увеличих малко осветеността и готово.
Предполагам, че ако добавеното парче от нит е с по-малки размери респективно ако добавеното съпротивление към шунт/резистора е по-малко то тогава лампата ще огасне а промяната в яркостта на таблото ще е още по-незначителна ..... въпрос на експеримент.
е това направих аз на моито ХЦ90 и засега съм доволен, вече не се изписва, че са изгорели светлините и не мига в оранжево триъгълника внимание....

:partyman:
На мойто ХЦ90 номера с пробития резистор не проработи.
За да съм сигурен и за да мога свободно да руша си поръчах от МП въпросния шунт-резистор, почаках го 20 дена, цената му е около 8 лева.
[Image: DSC00466.jpg]

пробих го на указаното място с 2 мм свредло ......
[Image: DSC00468.jpg]

така..... монтирах го на колата, паля и......... няма никои, няма къси няма габарит ....... върнах стария резистор и всичко проработи ....

тогава взех приложените от Gorgo схеми за ХЦ90 и С80, разгледах ги внимателно и забелязах, че принципно са различни - докато при ХЦ90 +12 Волт първо отиват на въпросния шунт/резистор а след това отиват на нормално отворения контакт на релето за къси, докато при С80 +12 Волт първо отиват на нормално отворения краи на релето за къси и после отиват на шунт/резистор...... очевидно това оказва некакво влияние, съпротивлението във веригата на късите очевидно е фактора които командва както наличието на захранване към късите така и сигнала към контролната лампа .... отплеснах се ..........

какво направих аз ......
[Image: ABCD0005.jpg]
отрязах от стъблото на поп-нит с дебелина 2мм (стъблото не главата) парче около 5-8 мм, отрязаното натиках в пробития отвор на шунт/резистора, като по този начин повиших съпротивлението на същия, незнам с колко точно но го повиших...... монтирах този хибрид .... запалих ..... чудо ..... лампата не се обади
проблема е че пикселите на таблото светеха по слабо сякаш бяха намалени преди това от реостата за контрол яркостта на таблото.... е това се лекува със въпросния реостат увеличих малко осветеността и готово.
Предполагам, че ако добавеното парче от нит е с по-малки размери респективно ако добавеното съпротивление към шунт/резистора е по-малко то тогава лампата ще огасне а промяната в яркостта на таблото ще е още по-незначителна ..... въпрос на експеримент.
е това направих аз на моито ХЦ90 и засега съм доволен, вече не се изписва, че са изгорели светлините и не мига в оранжево триъгълника внимание....

:partyman:
](*,)
днес покарах малко повече колата........ и ужас .......... пак премигна гадната лампа ........ вярно само за част от секундата но достатъчно за да ме хвърли в ужас.........
#-o
вярно че за час каране примигна само веднъж (или май два) докато преди намесата мигаше кажи речи нон стоп , но .......
явно ще трябва да се дотунингова системата ..........

:partyman:
](*,)
днес покарах малко повече колата........ и ужас .......... пак премигна гадната лампа ........ вярно само за част от секундата но достатъчно за да ме хвърли в ужас.........
#-o
вярно че за час каране примигна само веднъж (или май два) докато преди намесата мигаше кажи речи нон стоп , но .......
явно ще трябва да се дотунингова системата ..........

:partyman:
Pages: 1 2 3 4