Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с патрона за запалване.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
До скоро само аз можех да я паля тая кола.С нормално въртене на ключа никой не можеше да запали.Аз и бях фанал цаката, с леко местене на ключа в един момент зацепва и пали...(до контакт е ок, на последното положение към стартер, не зацепва)
Сега обаче няма и цака вече, нищо не помага след едно зверско ръгане!
Естествено търся съвет какво да правя, къде да ходя.При ключар ли, при жичкажия ли, или направо ще трябва да купувам нов патрон?
Друго което искам да разбера е, как да я запаля с жиците, като ползвам ключа само за отключване на волана, защото ще ми се наложи поне седмица да я карам така...а като си сам и е студена е супер изтощително бутането :lol:
До скоро само аз можех да я паля тая кола.С нормално въртене на ключа никой не можеше да запали.Аз и бях фанал цаката, с леко местене на ключа в един момент зацепва и пали...(до контакт е ок, на последното положение към стартер, не зацепва)
Сега обаче няма и цака вече, нищо не помага след едно зверско ръгане!
Естествено търся съвет какво да правя, къде да ходя.При ключар ли, при жичкажия ли, или направо ще трябва да купувам нов патрон?
Друго което искам да разбера е, как да я запаля с жиците, като ползвам ключа само за отключване на волана, защото ще ми се наложи поне седмица да я карам така...а като си сам и е студена е супер изтощително бутането :lol:
bephep Wrote:До скоро само аз можех да я паля тая кола.С нормално въртене на ключа никой не можеше да запали.Аз и бях фанал цаката, с леко местене на ключа в един момент зацепва и пали...(до контакт е ок, на последното положение към стартер, не зацепва)
Сега обаче няма и цака вече, нищо не помага след едно зверско ръгане!
Естествено търся съвет какво да правя, къде да ходя.При ключар ли, при жичкажия ли, или направо ще трябва да купувам нов патрон?
Друго което искам да разбера е, как да я запаля с жиците, като ползвам ключа само за отключване на волана, защото ще ми се наложи поне седмица да я карам така...а като си сам и е студена е супер изтощително бутането :lol:
Arrow Arrow
bephep Wrote:До скоро само аз можех да я паля тая кола.С нормално въртене на ключа никой не можеше да запали.Аз и бях фанал цаката, с леко местене на ключа в един момент зацепва и пали...(до контакт е ок, на последното положение към стартер, не зацепва)
Сега обаче няма и цака вече, нищо не помага след едно зверско ръгане!
Естествено търся съвет какво да правя, къде да ходя.При ключар ли, при жичкажия ли, или направо ще трябва да купувам нов патрон?
Друго което искам да разбера е, как да я запаля с жиците, като ползвам ключа само за отключване на волана, защото ще ми се наложи поне седмица да я карам така...а като си сам и е студена е супер изтощително бутането :lol:
Arrow Arrow
Нов патрон е скъп. Ремонта на стария е без гаранция за успех и ключаря пак ще си вземе парите. Решението е "старт бутон". Слага се бързо и лесно. Пробвал съм какви ли не бутони най-удачен и надежден е 10А с метален кант. Продава се във всеки магазин за силова електротехника.
Недостатък на старт-бутона е, че ако нямаш други средства за защита срещу кражба, някой бат мангал ще се обзаведе с нова кола. Демек твоята. Бързо и лесно.
Нов патрон е скъп. Ремонта на стария е без гаранция за успех и ключаря пак ще си вземе парите. Решението е "старт бутон". Слага се бързо и лесно. Пробвал съм какви ли не бутони най-удачен и надежден е 10А с метален кант. Продава се във всеки магазин за силова електротехника.
Недостатък на старт-бутона е, че ако нямаш други средства за защита срещу кражба, някой бат мангал ще се обзаведе с нова кола. Демек твоята. Бързо и лесно.
MMM Wrote:Нов патрон е скъп. Ремонта на стария е без гаранция за успех и ключаря пак ще си вземе парите. Решението е "старт бутон". Слага се бързо и лесно. Пробвал съм какви ли не бутони най-удачен и надежден е 10А с метален кант. Продава се във всеки магазин за силова електротехника.
Недостатък на старт-бутона е, че ако нямаш други средства за защита срещу кражба, някой бат мангал ще се обзаведе с нова кола. Демек твоята. Бързо и лесно.

страшна логика-НАЛИ първо трябва да даддеш на контакт с ключа-иначе ще се закл.волана-/наи малкото/а без контакт и да въртиш-няма да запали-а и ве4е и дъртите лади имат аларми...

и не трябва 10 ампера бутон--там няма консумация-тока/големия/ протича през контакта на шалтера--а бутона само задеиства електромагнита-не съм мерил-но едва ли надвишава 2 ампера/вложката да не би да е 10 амперова
MMM Wrote:Нов патрон е скъп. Ремонта на стария е без гаранция за успех и ключаря пак ще си вземе парите. Решението е "старт бутон". Слага се бързо и лесно. Пробвал съм какви ли не бутони най-удачен и надежден е 10А с метален кант. Продава се във всеки магазин за силова електротехника.
Недостатък на старт-бутона е, че ако нямаш други средства за защита срещу кражба, някой бат мангал ще се обзаведе с нова кола. Демек твоята. Бързо и лесно.

страшна логика-НАЛИ първо трябва да даддеш на контакт с ключа-иначе ще се закл.волана-/наи малкото/а без контакт и да въртиш-няма да запали-а и ве4е и дъртите лади имат аларми...

и не трябва 10 ампера бутон--там няма консумация-тока/големия/ протича през контакта на шалтера--а бутона само задеиства електромагнита-не съм мерил-но едва ли надвишава 2 ампера/вложката да не би да е 10 амперова
За защитата от кражба без коментар. Трябва да ти покажа. Относно ампеража си прав тока е до 2А. Но на малките бутони 3 и 5А зоната на контакт е малка /бързо се образува нагар/ и най - важното пружините са им слаби изкарват около месец. Сменил съм поне 5 вида бутони. 10А е железен не помня вече кога съм го сложил.
За защитата от кражба без коментар. Трябва да ти покажа. Относно ампеража си прав тока е до 2А. Но на малките бутони 3 и 5А зоната на контакт е малка /бързо се образува нагар/ и най - важното пружините са им слаби изкарват около месец. Сменил съм поне 5 вида бутони. 10А е железен не помня вече кога съм го сложил.
Pages: 1 2 3