Волво Клуб - България

Full Version: За колегите с двигател D4192T3
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Здравейте! От подписа ми се вижда каква ми е колата. Да си дойдем на думата. Преди два дни реших да се позаяждам с мамините момченца с "бегачки". Вчера сутрин трагван аз за работа и чувам някакво свистене от двигателя което се увеличава с нарастване на оборотите. След като днес цял ден обикалям по сервизите в Стара Загора се установи, че турбото ми е заминало. В голяма част от сервизите се мъчиха да ме убедят, че незнам си кой можел да ремонтира турбото :lol: :lol: :lol: В един от сервизите човека дойде и без много да философства ми каза, че турбото ми е Garrett с променливо газоразпределение и ремонта на това турбо ще са само пари на вятъра. Повредата се е получила в резултат на това, че дълго време сам я "гонил" а турбото е без охлаждане и трябва след такива изпълнения да поработи 10 минути на място преди да я угася. Утре съм решил да отида до Мото Пфое за да ми кажат някаква умопомрачителна сума за турбото и с това да приключат "race" изпълненията ми. Благодаря.

P.S. Някой да знае цени на турбото?
Здравейте! От подписа ми се вижда каква ми е колата. Да си дойдем на думата. Преди два дни реших да се позаяждам с мамините момченца с "бегачки". Вчера сутрин трагван аз за работа и чувам някакво свистене от двигателя което се увеличава с нарастване на оборотите. След като днес цял ден обикалям по сервизите в Стара Загора се установи, че турбото ми е заминало. В голяма част от сервизите се мъчиха да ме убедят, че незнам си кой можел да ремонтира турбото :lol: :lol: :lol: В един от сервизите човека дойде и без много да философства ми каза, че турбото ми е Garrett с променливо газоразпределение и ремонта на това турбо ще са само пари на вятъра. Повредата се е получила в резултат на това, че дълго време сам я "гонил" а турбото е без охлаждане и трябва след такива изпълнения да поработи 10 минути на място преди да я угася. Утре съм решил да отида до Мото Пфое за да ми кажат някаква умопомрачителна сума за турбото и с това да приключат "race" изпълненията ми. Благодаря.

P.S. Някой да знае цени на турбото?
Не е задължително да си купиш турбо от МП разтърси се малко и виж кой предлага Гарет, някой от колегите преди време продаваше, мисля, точно турбо като за теб за това потърси и в старите теми може още да не го е продал.
Не е задължително да си купиш турбо от МП разтърси се малко и виж кой предлага Гарет, някой от колегите преди време продаваше, мисля, точно турбо като за теб за това потърси и в старите теми може още да не го е продал.
Абе не ща да се присмивам на хората дето знаят повече от мен, ама системата за променливо газоразпределение какво общо има с турбo-компресора. Доколкото съм учил и чел тези системи управляват клапаните (т.нар. VVTI на Тoyota, Vitec на Honda, VANOS на BMW и т.н.). Ако е имал предвид клапана за байпас на изгорелите газове през турбината т. нар. Wastegate това е друг въпрос... Но не схващам защо да не може да се ремонтира. Купува се един ремонтен комплект и се сменят лагерите, уплътненията, балансира се и край. Със сигурност един ремонт ще ти излезе много по-евтино. Не ща да си мисля колко е една нова турбина. Ако искаш изчакай до понеделник. Във Варна има един сервиз, където питах за моята (и тя е Гарет) и човека я провери и каза че ги правят. Мога да го питам поне дали ще стане и евентуално цена. За варненци - говоря за сервиза в ТУ - много хора ми го препоръчват, явно са кадърни момчетата.
Ако си заинтересован, прати един телефон на л.с. или пиши на Скайпа. Като мина в понеделник да ти се обадя...
Абе не ща да се присмивам на хората дето знаят повече от мен, ама системата за променливо газоразпределение какво общо има с турбo-компресора. Доколкото съм учил и чел тези системи управляват клапаните (т.нар. VVTI на Тoyota, Vitec на Honda, VANOS на BMW и т.н.). Ако е имал предвид клапана за байпас на изгорелите газове през турбината т. нар. Wastegate това е друг въпрос... Но не схващам защо да не може да се ремонтира. Купува се един ремонтен комплект и се сменят лагерите, уплътненията, балансира се и край. Със сигурност един ремонт ще ти излезе много по-евтино. Не ща да си мисля колко е една нова турбина. Ако искаш изчакай до понеделник. Във Варна има един сервиз, където питах за моята (и тя е Гарет) и човека я провери и каза че ги правят. Мога да го питам поне дали ще стане и евентуално цена. За варненци - говоря за сервиза в ТУ - много хора ми го препоръчват, явно са кадърни момчетата.
Ако си заинтересован, прати един телефон на л.с. или пиши на Скайпа. Като мина в понеделник да ти се обадя...
Човека беше доста любезен не като някой прехвален монтьор и ми обясни, (не разбирам много от турбо) че струята която удря в лопатките на перката се контролира от ............ и при ниските обороти е челно а при високите "нещото" я променяло под определен ъгъл.
Човека беше доста любезен не като някой прехвален монтьор и ми обясни, (не разбирам много от турбо) че струята която удря в лопатките на перката се контролира от ............ и при ниските обороти е челно а при високите "нещото" я променяло под определен ъгъл.
Ходил ли си до сервиза който се намира горе с/у входа на Дома на Инвалида? Там са едни от добрите специалисти по дизелови двигатели.
Ходил ли си до сервиза който се намира горе с/у входа на Дома на Инвалида? Там са едни от добрите специалисти по дизелови двигатели.
Pages: 1 2 3 4