Волво Клуб - България

Full Version: Молба за съвети за тунинг на S40 2005 година
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте сладури,

Нещо ме е обхванала треската по моето бебче и ми се иска да го разкрася и да го понапомпам малко, че още ме е яд на една Калибра, която ме издуха на един светофар.

Та досега съм проверил за чип тунинг и мисля да го сложа при digitaltuning.bg като цената е около 1050 лева, колкото е и при другите сайтове.

Прочетох много за ксеноните и мисля да си купя едни такива малко по-напред в бъдещето.

Сега обаче идвам с въпросите:

1. Къде могат да ми направят достатъчно качествен външен тунинг, който да включва предна маска, задна броня, прагове, спойлер и евентуално ауспух. Питам за качествена фирма, защото искам всичко да е направено за моята кола, а не да е натъкмяване от други модели и т.н.

2. Калоян беше споменавал за някакви спортни филтри (ако не се лъжа) и ми стана интересно дали си заслужава нещо такова да си сложа и аз и дали ще има ефект.

3. Всичко друго, което съм забравил да попитам.


Искам да се извиня предварително, ако въпросите ми звучат лаишки, но общо взето се чувствам така. В крайна сметка още от малък си мечтая за тунингована кола, на която да се радвам и затова реших да пусна тази тема, а и също така си мисля, че може да е полезна и за други потребители.

Благодаря на всички отзовали се.
Здравейте сладури,

Нещо ме е обхванала треската по моето бебче и ми се иска да го разкрася и да го понапомпам малко, че още ме е яд на една Калибра, която ме издуха на един светофар.

Та досега съм проверил за чип тунинг и мисля да го сложа при digitaltuning.bg като цената е около 1050 лева, колкото е и при другите сайтове.

Прочетох много за ксеноните и мисля да си купя едни такива малко по-напред в бъдещето.

Сега обаче идвам с въпросите:

1. Къде могат да ми направят достатъчно качествен външен тунинг, който да включва предна маска, задна броня, прагове, спойлер и евентуално ауспух. Питам за качествена фирма, защото искам всичко да е направено за моята кола, а не да е натъкмяване от други модели и т.н.

2. Калоян беше споменавал за някакви спортни филтри (ако не се лъжа) и ми стана интересно дали си заслужава нещо такова да си сложа и аз и дали ще има ефект.

3. Всичко друго, което съм забравил да попитам.


Искам да се извиня предварително, ако въпросите ми звучат лаишки, но общо взето се чувствам така. В крайна сметка още от малък си мечтая за тунингована кола, на която да се радвам и затова реших да пусна тази тема, а и също така си мисля, че може да е полезна и за други потребители.

Благодаря на всички отзовали се.
1. Трябва да се поразтърсиш из тутниг къщите и да видиш какво могат да ти предложат, аз ходих в една Жожи, на опълченска и сливница, там ми предложиха нож от CLK който направо утрепа рибата, колата веднага започна да гледа по-застрашително, но от ам само ножа ми хареса, праговете които ми предложиха ми се сториха ендостатъчно агресивни, даже никак. ИМаше и антикрило което не беше лошо, но след като прочетох че фабричното на модела увеличава още 10-15% стабилноста на колата реших да потърся оригинално. Иначе търсене му е майката, обикаляш и гледаш кой какво предлага и дали ти харесва.

2. По принцип както съм казал със портен филтър съм ;-) въпроса с филтъра естествено е да е малко спорен, но гледах клипче за тестването на фиеста(ако не се лъжа) на дино със и без спортен филтър, учудващо, но ефект найстина имаше, макар и 2-3 коня. Но лично според мен не това е най-големия плюс на спортния филтър, един спортен филтър би трябвало да се пере на около 30-50 000км според околната среда, при нас макс на 30 000, докато един обикновен се сменя на 10 000, друг плюс е че самия филтър пропуска повече въздух и до колкото ми казаха в digitaltuning.bg (щото те ми сложиха чипа) така малко се разтоварвала турбина, колко е вярно незнам :roll: Ако ще взимаш филтър съобрази се с размера, защото на едно приятелче му сложиха някакъв малък, а той кара чипосано БМВ 3-ка(към 170-180коня) и филтъра му грее, явно не смогва на въздушния поток, това ако филтъра е конусовиден, аз лично съм с филтър като оригиналния без да преправям нищо, извадих стария и сложих новия. Моя струваше 105 лева ако не се лъжа, за някои това е вискока цена, но като се има предвид че се пере на 30 000км. и после се връща обратно вместо да се купува нов, според мен си струва.
по отношение на марките гледай JR или K&N.

3. Останалото зависи от финансите, може да смениш цялата генерация, а има ваариант с така наречения Squirt, там нещата са малко по сериозни, става дума за цял компютър при който се настроиките се правят спрямо твоята кола и се постига оптимален ефект, но съм чувал че цената отива към 3 бона :evil: с мапването, може ако искаш и да смениш турбината ако тази не може да се надуе повече или мислиш че двигателя ще издържи по-голям надув. Абе варианти много само кинти да има някой да снася ;-)
1. Трябва да се поразтърсиш из тутниг къщите и да видиш какво могат да ти предложат, аз ходих в една Жожи, на опълченска и сливница, там ми предложиха нож от CLK който направо утрепа рибата, колата веднага започна да гледа по-застрашително, но от ам само ножа ми хареса, праговете които ми предложиха ми се сториха ендостатъчно агресивни, даже никак. ИМаше и антикрило което не беше лошо, но след като прочетох че фабричното на модела увеличава още 10-15% стабилноста на колата реших да потърся оригинално. Иначе търсене му е майката, обикаляш и гледаш кой какво предлага и дали ти харесва.

2. По принцип както съм казал със портен филтър съм ;-) въпроса с филтъра естествено е да е малко спорен, но гледах клипче за тестването на фиеста(ако не се лъжа) на дино със и без спортен филтър, учудващо, но ефект найстина имаше, макар и 2-3 коня. Но лично според мен не това е най-големия плюс на спортния филтър, един спортен филтър би трябвало да се пере на около 30-50 000км според околната среда, при нас макс на 30 000, докато един обикновен се сменя на 10 000, друг плюс е че самия филтър пропуска повече въздух и до колкото ми казаха в digitaltuning.bg (щото те ми сложиха чипа) така малко се разтоварвала турбина, колко е вярно незнам :roll: Ако ще взимаш филтър съобрази се с размера, защото на едно приятелче му сложиха някакъв малък, а той кара чипосано БМВ 3-ка(към 170-180коня) и филтъра му грее, явно не смогва на въздушния поток, това ако филтъра е конусовиден, аз лично съм с филтър като оригиналния без да преправям нищо, извадих стария и сложих новия. Моя струваше 105 лева ако не се лъжа, за някои това е вискока цена, но като се има предвид че се пере на 30 000км. и после се връща обратно вместо да се купува нов, според мен си струва.
по отношение на марките гледай JR или K&N.

3. Останалото зависи от финансите, може да смениш цялата генерация, а има ваариант с така наречения Squirt, там нещата са малко по сериозни, става дума за цял компютър при който се настроиките се правят спрямо твоята кола и се постига оптимален ефект, но съм чувал че цената отива към 3 бона :evil: с мапването, може ако искаш и да смениш турбината ако тази не може да се надуе повече или мислиш че двигателя ще издържи по-голям надув. Абе варианти много само кинти да има някой да снася ;-)
Благодарско за съветите.

Можете ли да ми предложите качествени тунинг къщи, към които да се обърна за съвет по тези въпроси Smile
Благодарско за съветите.

Можете ли да ми предложите качествени тунинг къщи, към които да се обърна за съвет по тези въпроси Smile
питай тук
питай тук
Гледах темите там, но няма нищо като за мен. Ще питам все пак.

А сега един въпрос - колко горе-долу струва един филтър К&N като за моята кола?
Гледах темите там, но няма нищо като за мен. Ще питам все пак.

А сега един въпрос - колко горе-долу струва един филтър К&N като за моята кола?
Pages: 1 2 3