Волво Клуб - България

Full Version: Помощ - нестабилни обороти на празен ход
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
S40 2.0 16V - 140к.с. 1996г.

Преди 5 дни измих двигателя (на водоструйка, с препарат: Обезмаслител)

Още от следващият ден колата започна да не работи на празен ход. Когато я запаля работи добре, докато е студена. Загрее ли обаче и ... ужас. Оборотите се менят от 200 до 1000.

Казаха ми, че "била мокра" и като изстине ще се оправи. Уви минах 1000 км, но двигстеля се държи по същия начин.

Някой има ли идея от какво може да е това. Катрегорично преди да я измия оборотите на празен ход бяха като заковани, това дори беше моята гордост.

Моля помагайте, че се поболях и ми иде да си счупя главата, задето мих двигателя....
S40 2.0 16V - 140к.с. 1996г.

Преди 5 дни измих двигателя (на водоструйка, с препарат: Обезмаслител)

Още от следващият ден колата започна да не работи на празен ход. Когато я запаля работи добре, докато е студена. Загрее ли обаче и ... ужас. Оборотите се менят от 200 до 1000.

Казаха ми, че "била мокра" и като изстине ще се оправи. Уви минах 1000 км, но двигстеля се държи по същия начин.

Някой има ли идея от какво може да е това. Катрегорично преди да я измия оборотите на празен ход бяха като заковани, това дори беше моята гордост.

Моля помагайте, че се поболях и ми иде да си счупя главата, задето мих двигателя....
Голяма грешка си направил дато си измил двигателя по него има толкова датчици че си голям късмет да го измиеш и да не прецакаш някой от тях. Сега можеш само да чакаш и да видиш какво ще стане, все пак закарай колата на дигностика да видиш дали тестера ще засече нещо.
Голяма грешка си направил дато си измил двигателя по него има толкова датчици че си голям късмет да го измиеш и да не прецакаш някой от тях. Сега можеш само да чакаш и да видиш какво ще стане, все пак закарай колата на дигностика да видиш дали тестера ще засече нещо.
и аз страдам от подобен проблем с оборотите само,че не съм мил колата ами е с дефект,защото е още нова на 6000км и,а от мото пфое се правят на ударени и не ми я оправят въпреки,че е в гаранция.мизерници.двигател не се мие с водоструика ами само се облива и защо изобщо си го мил.имах подобен проблем с предишната си коло пасат2.0 и бях скапал дебитомера.беше влезнала вода
MickleSB Wrote:S40 2.0 16V - 140к.с. 1996г.

Преди 5 дни измих двигателя (на водоструйка, с препарат: Обезмаслител)

Още от следващият ден колата започна да не работи на празен ход. Когато я запаля работи добре, докато е студена. Загрее ли обаче и ... ужас. Оборотите се менят от 200 до 1000.

Казаха ми, че "била мокра" и като изстине ще се оправи. Уви минах 1000 км, но двигстеля се държи по същия начин.

Някой има ли идея от какво може да е това. Катрегорично преди да я измия оборотите на празен ход бяха като заковани, това дори беше моята гордост.

Моля помагайте, че се поболях и ми иде да си счупя главата, задето мих двигателя....
и аз страдам от подобен проблем с оборотите само,че не съм мил колата ами е с дефект,защото е още нова на 6000км и,а от мото пфое се правят на ударени и не ми я оправят въпреки,че е в гаранция.мизерници.двигател не се мие с водоструика ами само се облива и защо изобщо си го мил.имах подобен проблем с предишната си коло пасат2.0 и бях скапал дебитомера.беше влезнала вода
MickleSB Wrote:S40 2.0 16V - 140к.с. 1996г.

Преди 5 дни измих двигателя (на водоструйка, с препарат: Обезмаслител)

Още от следващият ден колата започна да не работи на празен ход. Когато я запаля работи добре, докато е студена. Загрее ли обаче и ... ужас. Оборотите се менят от 200 до 1000.

Казаха ми, че "била мокра" и като изстине ще се оправи. Уви минах 1000 км, но двигстеля се държи по същия начин.

Някой има ли идея от какво може да е това. Катрегорично преди да я измия оборотите на празен ход бяха като заковани, това дори беше моята гордост.

Моля помагайте, че се поболях и ми иде да си счупя главата, задето мих двигателя....
Колега, аз имам 850 и имах същия проблем. Почистих си моторчето за свободния ход (имаше някакъв линк към volvo850.ru но сега немога да го открия). След като го почистих нещата се оправиха временно, но после пак започна същия проблем.

След консултация с колегите от форума си почистих и клапата за въздъха, която е към двигателя. Тя представлява нещо като охлюв (поне при моя модел е така). Вътре име една пластмасова джаджа, която е като цедка - при мен цялата беше задръстена от маслени изпарения , идващи от възд. филтър. След като почистих целия охлюв и цедката със спрей за почистване на ел. контакти (много е добър) всичко се оправи и нямах повече такива проблеми.

След това за всеки случай си смених свещите и почистих дистр. капачка.

Дано съм бил полезен Smile
Колега, аз имам 850 и имах същия проблем. Почистих си моторчето за свободния ход (имаше някакъв линк към volvo850.ru но сега немога да го открия). След като го почистих нещата се оправиха временно, но после пак започна същия проблем.

След консултация с колегите от форума си почистих и клапата за въздъха, която е към двигателя. Тя представлява нещо като охлюв (поне при моя модел е така). Вътре име една пластмасова джаджа, която е като цедка - при мен цялата беше задръстена от маслени изпарения , идващи от възд. филтър. След като почистих целия охлюв и цедката със спрей за почистване на ел. контакти (много е добър) всичко се оправи и нямах повече такива проблеми.

След това за всеки случай си смених свещите и почистих дистр. капачка.

Дано съм бил полезен Smile
Пич след като си измил двигателя първо провери дали навсякаде по дупките ( като например при свещите ) ти се е изпарила водата защото на една италианска кола 1 седмица не можа да се изпари и накрая разглабахме всичко зада я подсушиме.
Пич след като си измил двигателя първо провери дали навсякаде по дупките ( като например при свещите ) ти се е изпарила водата защото на една италианска кола 1 седмица не можа да се изпари и накрая разглабахме всичко зада я подсушиме.
Pages: 1 2