Волво Клуб - България

Full Version: Интернет измама!!! Дайте съвет
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Пиша като жертва,пазете се и вие от гадни измамни копелета
Става въпрос за онлайн поръчки. На 02/03/08 си поръчах телефон от USA сайт голяма далавера N95 8GB ниска цена бърза доставка направо супер да,ама не . Попълних регистрацията,избрах артикула натиснах confirm последва 499,99 долара charge и........ зачаках. Срока за отговор бе един работен ден,минаха два,три и нищо-освен по-беден,и статуса на поръчката си стоеше Processing. На четвъртия ден реших да пиша аз.И така над седем имейла без отговор, звънях на оставените телефони които се оказаха тел. секретари и пак нищо. Поразрових се в USA форумуте и намерих и други измамени от същия търговец ,те са си върнали парите като като са се обадили на банката собственик на кредитната карта и полицията,и са съобщили за измамата. Днес и аз направих така нали съм европеец отидох в ОББ,обясних за какво става въпрос показах им документите за покупката,направиха справка на плащанията и започна суетене (какво да правим ?) звъняха телефони,питаха се колеги и така един час и накрая нищо,проблема не е в тях и немогат да ми помогнат,нямат отдел за действие в подобни ситуации,само погледите им отправени в мен издаваха въпроса,който искаха да ми зададат (Абе ти нормален ли си и с к'во ни занимаваш?) В полиция не съм ходил ,а и едва ли има смисъл да си губя времето и там.
Въпроса ми е имали служба към която да се обърна в подобни ситуации и как да си върна парите? А сайта е <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.discountsurplussales.com">www.discountsurplussales.com</a><!-- w --> Яко се прецаках този път,но нали винаги има първи........... Внимавайте и вие!
Пиша като жертва,пазете се и вие от гадни измамни копелета
Става въпрос за онлайн поръчки. На 02/03/08 си поръчах телефон от USA сайт голяма далавера N95 8GB ниска цена бърза доставка направо супер да,ама не . Попълних регистрацията,избрах артикула натиснах confirm последва 499,99 долара charge и........ зачаках. Срока за отговор бе един работен ден,минаха два,три и нищо-освен по-беден,и статуса на поръчката си стоеше Processing. На четвъртия ден реших да пиша аз.И така над седем имейла без отговор, звънях на оставените телефони които се оказаха тел. секретари и пак нищо. Поразрових се в USA форумуте и намерих и други измамени от същия търговец ,те са си върнали парите като като са се обадили на банката собственик на кредитната карта и полицията,и са съобщили за измамата. Днес и аз направих така нали съм европеец отидох в ОББ,обясних за какво става въпрос показах им документите за покупката,направиха справка на плащанията и започна суетене (какво да правим ?) звъняха телефони,питаха се колеги и така един час и накрая нищо,проблема не е в тях и немогат да ми помогнат,нямат отдел за действие в подобни ситуации,само погледите им отправени в мен издаваха въпроса,който искаха да ми зададат (Абе ти нормален ли си и с к'во ни занимаваш?) В полиция не съм ходил ,а и едва ли има смисъл да си губя времето и там.
Въпроса ми е имали служба към която да се обърна в подобни ситуации и как да си върна парите? А сайта е <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.discountsurplussales.com">www.discountsurplussales.com</a><!-- w --> Яко се прецаках този път,но нали винаги има първи........... Внимавайте и вие!
В банката ти е надеждата. Някъде в договора (поне при нормални условия) е споменато, че в рамките на еди колко си дена можеш да прекратиш определено плащане. Подава се заявление/жалба каквото там решат да му кажат. Това по принцип е условие при кредитните карти. Ако картата ти е дебитна независимо дали е VISA или MASTER CARD най-вероятно ще ти кажат "много sorry".

Доста банки в едни други страни, няма да ти направят проблеми да прекъснат плащането - има си механизми които те си задействат (както сам споменаваш). Те си имат застраховки за такива случаи и т.н.. Естествено и те се застраховат като пак някъде в договора е споменато, че ако имаш повече от еди колко си процента прекъснати плащания за месец, могат да ти откажат да те обслужват за в бъдеще.

Само ще дам пример (мой познат прибегна до подобен вариант). Каза че има съмнения, че картата му е ползвана неправомерно, декларира плащанията които одобри и закри и замени картата с нова. Всичко по учебник. Всякакви други плащания с тази карта се броят за невалидни ... Но хаоса който описа в банката ме навява на жалки спомени с мои взаимоотношения с български банки.

Виж и тук ако намериш нещо за което да се хванеш:
Комисията за защита на потребителите
Това е по-скоро ако имаш рекламация... Sad В известен смисъл може да се каже, че фирмата не е спазила обещанията си, но не се облягай много на тоя вятър.

За да съм все пак актуален, напоследък банките предлагат други защити (срещу кражби и случаи като твоя). Издават временна (виртуална) кредитна карта, която важи за плащанията които заявиш. Закриеш ли я - който поиска пари от тая карта получава позвъняване от съответните органи. Лошото в този случай е че веднъж платиш ли - всичко е пито-платено - никакви рекламации не вървят.

От друга страна в твоя случай банката няма вина. Платил си за нещо което не си получил - проблема не е в тях. Малко патова ситуация. Въпреки всичко, в една от банките в която имах кредитна карта, като си получех сметката имах 10 дена да прекъсна определено плащане - независимо че те са го заплатили вече. Ако фирмата от която банката съответно си иска парите се оплаче, че сделката е правомерна и ти нямаш основание да си искаш парите, случая естествено се раздува...

Ако трябва да го кажа с няколко думи: всичко зависи какви са ти договорните отношения с банката (в БГ също зависи и колко подходящи познати имаш). Малко съм скептично настроен, че ползите са в твой превес...
В банката ти е надеждата. Някъде в договора (поне при нормални условия) е споменато, че в рамките на еди колко си дена можеш да прекратиш определено плащане. Подава се заявление/жалба каквото там решат да му кажат. Това по принцип е условие при кредитните карти. Ако картата ти е дебитна независимо дали е VISA или MASTER CARD най-вероятно ще ти кажат "много sorry".

Доста банки в едни други страни, няма да ти направят проблеми да прекъснат плащането - има си механизми които те си задействат (както сам споменаваш). Те си имат застраховки за такива случаи и т.н.. Естествено и те се застраховат като пак някъде в договора е споменато, че ако имаш повече от еди колко си процента прекъснати плащания за месец, могат да ти откажат да те обслужват за в бъдеще.

Само ще дам пример (мой познат прибегна до подобен вариант). Каза че има съмнения, че картата му е ползвана неправомерно, декларира плащанията които одобри и закри и замени картата с нова. Всичко по учебник. Всякакви други плащания с тази карта се броят за невалидни ... Но хаоса който описа в банката ме навява на жалки спомени с мои взаимоотношения с български банки.

Виж и тук ако намериш нещо за което да се хванеш:
Комисията за защита на потребителите
Това е по-скоро ако имаш рекламация... Sad В известен смисъл може да се каже, че фирмата не е спазила обещанията си, но не се облягай много на тоя вятър.

За да съм все пак актуален, напоследък банките предлагат други защити (срещу кражби и случаи като твоя). Издават временна (виртуална) кредитна карта, която важи за плащанията които заявиш. Закриеш ли я - който поиска пари от тая карта получава позвъняване от съответните органи. Лошото в този случай е че веднъж платиш ли - всичко е пито-платено - никакви рекламации не вървят.

От друга страна в твоя случай банката няма вина. Платил си за нещо което не си получил - проблема не е в тях. Малко патова ситуация. Въпреки всичко, в една от банките в която имах кредитна карта, като си получех сметката имах 10 дена да прекъсна определено плащане - независимо че те са го заплатили вече. Ако фирмата от която банката съответно си иска парите се оплаче, че сделката е правомерна и ти нямаш основание да си искаш парите, случая естествено се раздува...

Ако трябва да го кажа с няколко думи: всичко зависи какви са ти договорните отношения с банката (в БГ също зависи и колко подходящи познати имаш). Малко съм скептично настроен, че ползите са в твой превес...
Абе кофти е че нашите пак са в час! То се пазарува с кредитни карти от десетилетия - има си норми, срокове, защити...

Ако си го купил с кредитна карта - трябва да има 2 седмичен срок, през който сумата е в сметката на продавача, но той не може да я изтегли. През този срок можеш да си направиш рекламация и парите да ти се върнат. Това е международен регламент и не зависи от нашите банки.

Когато съм имал въпроси относно онлайн плащане с кредитна карта - най-точна информация са ми давали по телфона за електронни плащания на съответната банка. Нито служителите в клоновете, нито дори телефона за кредитни карти са ми отговаряли удовлетворително...

Стискам палци да ти върнат парите.

Съветът ми (след дъжд - качулка) - пазарувайте от големи магазини - eBay, Amazon, където има feedbаck за търговците... и плащайте през Интернет-банка, напр. PayPal, защото при неполучена стока се рекламира и се връщат парите...
Абе кофти е че нашите пак са в час! То се пазарува с кредитни карти от десетилетия - има си норми, срокове, защити...

Ако си го купил с кредитна карта - трябва да има 2 седмичен срок, през който сумата е в сметката на продавача, но той не може да я изтегли. През този срок можеш да си направиш рекламация и парите да ти се върнат. Това е международен регламент и не зависи от нашите банки.

Когато съм имал въпроси относно онлайн плащане с кредитна карта - най-точна информация са ми давали по телфона за електронни плащания на съответната банка. Нито служителите в клоновете, нито дори телефона за кредитни карти са ми отговаряли удовлетворително...

Стискам палци да ти върнат парите.

Съветът ми (след дъжд - качулка) - пазарувайте от големи магазини - eBay, Amazon, където има feedbаck за търговците... и плащайте през Интернет-банка, напр. PayPal, защото при неполучена стока се рекламира и се връщат парите...