Волво Клуб - България

Full Version: Volvo Bi-fuel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Аз също се интересувам от волво със заводска метанова/газова.
Имам един замисъл някъде след нова година д обновя возилцетоBig Grin
Конкретен модел не съм избрал, защото не знам кое се предлага с въпросната екстра.
Аз също се интересувам от волво със заводска метанова/газова.
Имам един замисъл някъде след нова година д обновя возилцетоBig Grin
Конкретен модел не съм избрал, защото не знам кое се предлага с въпросната екстра.
voodooHunter Wrote:А на нашите приятели от Мото Пфое не им ли е хрумнало да внасят и двугоривни Волва? Според мен биха избили рибата, ако внесат метанови...

Упорито ми отказват официален отговор по тази тема... Според мене не са подготвени откъм сервиз за Bi-fuel, затова и не внасят.

Иначе моделите с Bi-fuel са - S60, S80 и V70.
voodooHunter Wrote:А на нашите приятели от Мото Пфое не им ли е хрумнало да внасят и двугоривни Волва? Според мен биха избили рибата, ако внесат метанови...

Упорито ми отказват официален отговор по тази тема... Според мене не са подготвени откъм сервиз за Bi-fuel, затова и не внасят.

Иначе моделите с Bi-fuel са - S60, S80 и V70.
Здравейте,
от два месеца имам S80 Bi-fuel, мисля, че е едно от "изтормозените" (както казва Ceaser). Предполага никой не очаква кола на 6 години да няма забележки, но смяна на накладки, масло и боядисване на една драскотина са пренебрежимо малки.
До сега съм изминал над 6000 км и мога да кажа само суперлативи за колата. Big Grin
Здравейте,
от два месеца имам S80 Bi-fuel, мисля, че е едно от "изтормозените" (както казва Ceaser). Предполага никой не очаква кола на 6 години да няма забележки, но смяна на накладки, масло и боядисване на една драскотина са пренебрежимо малки.
До сега съм изминал над 6000 км и мога да кажа само суперлативи за колата. Big Grin
Забравих да допълня, че предния собственик е ползвал услугите на МП Пловдив, но се оказа, че не са се справяли добре, за което си признаха в последствие. Според упътванията за колата и VADIS няма нищо сложно при поддръжката, стига да не попаднеш при аматьори.
Забравих да допълня, че предния собственик е ползвал услугите на МП Пловдив, но се оказа, че не са се справяли добре, за което си признаха в последствие. Според упътванията за колата и VADIS няма нищо сложно при поддръжката, стига да не попаднеш при аматьори.
petyrcho Wrote:Забравих да допълня, че предния собственик е ползвал услугите на МП Пловдив, но се оказа, че не са се справяли добре, за което си признаха в последствие. Според упътванията за колата и VADIS няма нищо сложно при поддръжката, стига да не попаднеш при аматьори.

Да, за същите коли става въпрос. А тва за аматьорите е повсеместна болест, за жалост....
petyrcho Wrote:Забравих да допълня, че предния собственик е ползвал услугите на МП Пловдив, но се оказа, че не са се справяли добре, за което си признаха в последствие. Според упътванията за колата и VADIS няма нищо сложно при поддръжката, стига да не попаднеш при аматьори.

Да, за същите коли става въпрос. А тва за аматьорите е повсеместна болест, за жалост....
Pages: 1 2 3 4 5 6