Волво Клуб - България

Full Version: Моторна спирачка - проблем
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте,почитатели на Волво!
Собственник съм на Волво ФХ 12 / 2002г. и имам проблем с моторната спирачка /не работи/.Обръщах се към сервиза на Волво в София и там ми казаха ,че трябва да се смени клапана /това била причината/, но както предполагате моторната спирачка пак не работи.
Ако някой има идея от какво/къде може да е проблема!?!
Благодаря предварително!
Здравейте,почитатели на Волво!
Собственник съм на Волво ФХ 12 / 2002г. и имам проблем с моторната спирачка /не работи/.Обръщах се към сервиза на Волво в София и там ми казаха ,че трябва да се смени клапана /това била причината/, но както предполагате моторната спирачка пак не работи.
Ако някой има идея от какво/къде може да е проблема!?!
Благодаря предварително!
кой клапан са ти сменяли,тоя дето се натиска от кабината или другия?
и като го натиснеш испуска ли въздух и мести ли се рейката на моторната спирачка?
кой клапан са ти сменяли,тоя дето се натиска от кабината или другия?
и като го натиснеш испуска ли въздух и мести ли се рейката на моторната спирачка?
netrat Wrote:кой клапан са ти сменяли,тоя дето се натиска от кабината или другия?
и като го натиснеш испуска ли въздух и мести ли се рейката на моторната спирачка?
и колко е хода? А долу на езпускателната тръба клапата мърда ли се рейката до към 80-90 градуса?

Откачи от помпата маркуча и натисни с крака моторната - дали фучи въздух. После останалото виж.
Някой път от конденза тръбичките се попрецакват и се образуват твърди частици който играят лоши номера на въздушната система по клапаните!
netrat Wrote:кой клапан са ти сменяли,тоя дето се натиска от кабината или другия?
и като го натиснеш испуска ли въздух и мести ли се рейката на моторната спирачка?
и колко е хода? А долу на езпускателната тръба клапата мърда ли се рейката до към 80-90 градуса?

Откачи от помпата маркуча и натисни с крака моторната - дали фучи въздух. После останалото виж.
Някой път от конденза тръбичките се попрецакват и се образуват твърди частици който играят лоши номера на въздушната система по клапаните!
Сменян е електромагнитния клапан/близо до 5-я цилиндър/ и до него стига въздух,но от него нататъка не.
Сменян е електромагнитния клапан/близо до 5-я цилиндър/ и до него стига въздух,но от него нататъка не.
vladiniki Wrote:Сменян е електромагнитния клапан/близо до 5-я цилиндър/ и до него стига въздух,но от него нататъка не.

извода е че клапана не работи, щом въздуха не продължава, значи клапана не отваря, все пак принципа му е като му дадеш ток да създаде електормагнитно поле което да отвори клапана, но щом не ебава да пусне след него значи или не работи или е запушен.
vladiniki Wrote:Сменян е електромагнитния клапан/близо до 5-я цилиндър/ и до него стига въздух,но от него нататъка не.

извода е че клапана не работи, щом въздуха не продължава, значи клапана не отваря, все пак принципа му е като му дадеш ток да създаде електормагнитно поле което да отвори клапана, но щом не ебава да пусне след него значи или не работи или е запушен.
Pages: 1 2 3