Волво Клуб - България

Full Version: 440 турбо-скъсан тампон !
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
След като разбрах отговора на въпроса (по-долу) установих и проблема-скъсан преден тампон от към скоростите!

На колко тампона се държи двигателя на 440 турбо? Със сигурност знам за два отпред-един от ляво и един от дясно, който държи скоростната кутия. Колко общо са и къде се намират другите?
След като разбрах отговора на въпроса (по-долу) установих и проблема-скъсан преден тампон от към скоростите!

На колко тампона се държи двигателя на 440 турбо? Със сигурност знам за два отпред-един от ляво и един от дясно, който държи скоростната кутия. Колко общо са и къде се намират другите?
Общо са тампоните за двигателя са 3.
2 отпред и 1 отзад. Задният се намира близо до рейката за волана. Закрепен е отгоре на "магарето" върху което стъпва двигателя, както и цялата предница. При по-старите модели (ако не се лъжа до 93г.) е с формата на гръцката буква Омега. В закрепването на двигателя участва и демпферният амортесьор. Неговата функция обаче е по-скоро предпазна, а не закрепваща.
Общо са тампоните за двигателя са 3.
2 отпред и 1 отзад. Задният се намира близо до рейката за волана. Закрепен е отгоре на "магарето" върху което стъпва двигателя, както и цялата предница. При по-старите модели (ако не се лъжа до 93г.) е с формата на гръцката буква Омега. В закрепването на двигателя участва и демпферният амортесьор. Неговата функция обаче е по-скоро предпазна, а не закрепваща.
Ето мили колеги какво се случва когато драгите ни любимци от севера, монтират слаби тампони и силничък мотор на едно място! Баща ми има голф единичка която е почти на 30 години а тампоните са му като нови, имайки предвид че и аз съм я юркал доста. Нищо, случва се, да кажем че шведите са заложили на комфорта. Както и да е, тая седмица ще търся такъв или подобен тампон, въпреки притеснението от цената му четейки за него във форума, е все пак ако някой може да сподели опит или предложения, съм отворен като книга, благодаря!
Ето мили колеги какво се случва когато драгите ни любимци от севера, монтират слаби тампони и силничък мотор на едно място! Баща ми има голф единичка която е почти на 30 години а тампоните са му като нови, имайки предвид че и аз съм я юркал доста. Нищо, случва се, да кажем че шведите са заложили на комфорта. Както и да е, тая седмица ще търся такъв или подобен тампон, въпреки притеснението от цената му четейки за него във форума, е все пак ако някой може да сподели опит или предложения, съм отворен като книга, благодаря!
между другото , не те знам от кьде си , но в Русе наи евтино го намерих в мото пфое 274лв иначе ми искаха и 600лв на други уж евтини магазини ако си от София провери в скантех там маи са по евтини
между другото , не те знам от кьде си , но в Русе наи евтино го намерих в мото пфое 274лв иначе ми искаха и 600лв на други уж евтини магазини ако си от София провери в скантех там маи са по евтини
Тайничко се надявах някой да изкочи с цена 30-тина лв., но очевидно не е мит тази цифра за този детайл! Да на мен също ми обявиха така цена, но някак си не мога да разбера какво толкова има в тампона та да го продават за толкова?!? Е, няма да се примиря с тази спекулация и ще търся нещо на човешка цена, дори и от трактор да е!
Тайничко се надявах някой да изкочи с цена 30-тина лв., но очевидно не е мит тази цифра за този детайл! Да на мен също ми обявиха така цена, но някак си не мога да разбера какво толкова има в тампона та да го продават за толкова?!? Е, няма да се примиря с тази спекулация и ще търся нещо на човешка цена, дори и от трактор да е!
Pages: 1 2 3 4