Волво Клуб - България

Full Version: Съвет за S40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
отиваш в някой читав сервиз, гледат ти колата, казват ти какво и има и ти си решаваш накрая дали ти излиза сметката!
отиваш в някой читав сервиз, гледат ти колата, казват ти какво и има и ти си решаваш накрая дали ти излиза сметката!
здравеи колега и аз на скоро си купих моето S40 и да ти кажа много не я гледах когато я взех просто я харесах от пръв поглед и си казах тя ще е л За сега съм много доволен от нея лсмених и всичи консумативи остана само да сменя заден десенлаер заштото почна нешто да вие л общо взето много съм доволен е имаго и това че градско си харчи 14 литра но все пак колицата е 140 к.с. моят съвет е определено да си вземеш такава кола.
здравеи колега и аз на скоро си купих моето S40 и да ти кажа много не я гледах когато я взех просто я харесах от пръв поглед и си казах тя ще е л За сега съм много доволен от нея лсмених и всичи консумативи остана само да сменя заден десенлаер заштото почна нешто да вие л общо взето много съм доволен е имаго и това че градско си харчи 14 литра но все пак колицата е 140 к.с. моят съвет е определено да си вземеш такава кола.
А как са цените на консумативите?За филтрите е ясно,а за ремъци,ролки такива неща.И верно ли е че мотора събира над 5 л.масло?
А как са цените на консумативите?За филтрите е ясно,а за ремъци,ролки такива неща.И верно ли е че мотора събира над 5 л.масло?
Моите ремъци, ролки, маслен и горивен филтър излезнаха малко над 300лв.
Двигателя побра точно 5л масло, малко над средата на мерителните линийки показва. Иначе по спецификация е 5.6л.
Моите ремъци, ролки, маслен и горивен филтър излезнаха малко над 300лв.
Двигателя побра точно 5л масло, малко над средата на мерителните линийки показва. Иначе по спецификация е 5.6л.
Ако сега ще си купувам кола на старо ще е само от приятел, който да ми каже всичките и "болежки" или нова.
Преди около година си взех уж евтинко моята ей така като я огледах от вътре и ми хареса много запазения й салон без грам да разбирам нещо от двигател, ходова част и т.н.
После се оказа че трябваше належащо да сменям куп джунджурии най-вече по ходовата част - шарнир с носач, щанги и т.н. Затова като си заплюеш колицата - бягай при познат разбирач да я огледа от всякъде за да не псуваш после марката.
Ако сега ще си купувам кола на старо ще е само от приятел, който да ми каже всичките и "болежки" или нова.
Преди около година си взех уж евтинко моята ей така като я огледах от вътре и ми хареса много запазения й салон без грам да разбирам нещо от двигател, ходова част и т.н.
После се оказа че трябваше належащо да сменям куп джунджурии най-вече по ходовата част - шарнир с носач, щанги и т.н. Затова като си заплюеш колицата - бягай при познат разбирач да я огледа от всякъде за да не псуваш после марката.
Pages: 1 2 3