Волво Клуб - България

Full Version: сервиз за диагностика.ще купувам 460 турбо -93 г.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
здравейте току що си направих регистрацията.от София съм.
след три дена ще купувам ВОЛВО 460 турбо 1.7 - 93 година. ,бензин.
в перфектно състояние е,карах я,на пушка е.
но компетенцията ми е до тук.кажете ,моля ви каде да закарам колата да я прегледат.дайте надежден сервиз все пак е кола на 15 години.
казаха ми че трябва да обърна внимание на турбото(турбината) и ламба сондата.
познати ми препоръчаха "ЮВЕ"-сервиза на "симеоновско шосе"
кажете още какво трябва да гледам по колата.
предварително благодаря.
незабравяите имам три дена ,само.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
здравейте току що си направих регистрацията.от София съм.
след три дена ще купувам ВОЛВО 460 турбо 1.7 - 93 година. ,бензин.
в перфектно състояние е,карах я,на пушка е.
но компетенцията ми е до тук.кажете ,моля ви каде да закарам колата да я прегледат.дайте надежден сервиз все пак е кола на 15 години.
казаха ми че трябва да обърна внимание на турбото(турбината) и ламба сондата.
познати ми препоръчаха "ЮВЕ"-сервиза на "симеоновско шосе"
кажете още какво трябва да гледам по колата.
предварително благодаря.
незабравяите имам три дена ,само.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Според мен няма как да стане (защото вероятно няма да ти позволи собственика да го направиш), но можеш да провериш турбината като откачиш тръбата от кулера идваща от турбото и да бръкнеш с пръст опипвайки я от вътре-ако има масло значи не е "перфектна". Ламбдата пък трябва да я качат на стенд т.е. да я вържат към комп, но тя се сменя-моята струваше 100лв. което препоръчвам да направиш ако я вземеш. Ако има катализатор и не са го махнали ще се наложи да го махнеш тъй като силно се съмнявам колата да е под 100-130 хил. км.(мое мнение имайки предвид, че километража на това волво е малко келяв). Обърни внимание на съединителя и се заслушай за странни звуци. Завърти до край волана и на двете страни и слушай хидравличната помпа как работи. Арматурното табло е слабо място разгледай и него за липсващи или счупени пластмасови детайли. Въпреки, че двигателя може да се мие, то си личи ако има течове на масло или хидравлична течност от някъде. Погледни я от долу и виж маншоните както вътрешните така и външните-маслото на скоростите плува в маншоните така че ако има скъсан-няма масло следователно кофти скоростна кутия. По турбото няма кво-то си е здраво(да чукам да дърво) виж дали работят уредите за налягането и за температурата на маслото. Пробвай парното абе мн неща можеш да видиш ако не ги гледа някоъ друг вместо теб. Турбината има едно лостче което регулира байпасния клапан кога да отваря, погледни ако е човъркан защото някои герои обичат да се правят на състезатели но не по точния начин(не че колата не става и без това за "закачки" с тоя ония голф или астра). Ами мн неща сигурно мога да се сетя ама не мога всичко да опиша. Това което написах не трябва да те отказва от колата, а само да си направиш сметка колко можеш да буташ от цената.
Ако я купиш, има пълен мануал за нея в нета!
Успех!
Според мен няма как да стане (защото вероятно няма да ти позволи собственика да го направиш), но можеш да провериш турбината като откачиш тръбата от кулера идваща от турбото и да бръкнеш с пръст опипвайки я от вътре-ако има масло значи не е "перфектна". Ламбдата пък трябва да я качат на стенд т.е. да я вържат към комп, но тя се сменя-моята струваше 100лв. което препоръчвам да направиш ако я вземеш. Ако има катализатор и не са го махнали ще се наложи да го махнеш тъй като силно се съмнявам колата да е под 100-130 хил. км.(мое мнение имайки предвид, че километража на това волво е малко келяв). Обърни внимание на съединителя и се заслушай за странни звуци. Завърти до край волана и на двете страни и слушай хидравличната помпа как работи. Арматурното табло е слабо място разгледай и него за липсващи или счупени пластмасови детайли. Въпреки, че двигателя може да се мие, то си личи ако има течове на масло или хидравлична течност от някъде. Погледни я от долу и виж маншоните както вътрешните така и външните-маслото на скоростите плува в маншоните така че ако има скъсан-няма масло следователно кофти скоростна кутия. По турбото няма кво-то си е здраво(да чукам да дърво) виж дали работят уредите за налягането и за температурата на маслото. Пробвай парното абе мн неща можеш да видиш ако не ги гледа някоъ друг вместо теб. Турбината има едно лостче което регулира байпасния клапан кога да отваря, погледни ако е човъркан защото някои герои обичат да се правят на състезатели но не по точния начин(не че колата не става и без това за "закачки" с тоя ония голф или астра). Ами мн неща сигурно мога да се сетя ама не мога всичко да опиша. Това което написах не трябва да те отказва от колата, а само да си направиш сметка колко можеш да буташ от цената.
Ако я купиш, има пълен мануал за нея в нета!
Успех!
БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА СЪВЕТИТЕ.
МОЖЕШ ЛИ ВСЕ ПАК ДА МИ ПРЕПОРЪЧАШ СЕРВИЗ ,КАДЕТО ЩЕ СВЪРШАТ ТЕЗИ НЕЩТА,АЗ НЕ СЪМ МНОГО ВЕЩ ЗА ДА РАЗЧИТАМ НА СЕБЕ СИ,ИЛИ АКО ПОЗНАВАШ НЯКОЙ ЧОВЕК КОЙТО МОЖЕ ДА МИ ПОМОГНЕ И ДА Я ПОГЛЕДНЕ РАЗБИРА СЕ ЩЕ СИ МУ ПЛАТЯ ,КАТО ЗА ДИАГНОСТИКА.
БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА СЪВЕТИТЕ.
МОЖЕШ ЛИ ВСЕ ПАК ДА МИ ПРЕПОРЪЧАШ СЕРВИЗ ,КАДЕТО ЩЕ СВЪРШАТ ТЕЗИ НЕЩТА,АЗ НЕ СЪМ МНОГО ВЕЩ ЗА ДА РАЗЧИТАМ НА СЕБЕ СИ,ИЛИ АКО ПОЗНАВАШ НЯКОЙ ЧОВЕК КОЙТО МОЖЕ ДА МИ ПОМОГНЕ И ДА Я ПОГЛЕДНЕ РАЗБИРА СЕ ЩЕ СИ МУ ПЛАТЯ ,КАТО ЗА ДИАГНОСТИКА.
Ами честно да ти кажа не мога да ти препоръчам някой-където съм ходил никъде не ми харесва. Моето мнение е че в сервиз където чукът е най-често използвания инструмент, не трябва да се ходи! Порови се из форума мисля, че има тема специално за сервизите.
Ами честно да ти кажа не мога да ти препоръчам някой-където съм ходил никъде не ми харесва. Моето мнение е че в сервиз където чукът е най-често използвания инструмент, не трябва да се ходи! Порови се из форума мисля, че има тема специално за сервизите.
а може ли някой да ми каже повече за този модел на Волво
продавача ми казва че е на 110000,така и показва километража но не ми се вярва.струва ми се много запазена за годините си обаче.нямам търпение да дойде понеделник,тогава ще я вземам
а може ли някой да ми каже повече за този модел на Волво
продавача ми казва че е на 110000,така и показва километража но не ми се вярва.струва ми се много запазена за годините си обаче.нямам търпение да дойде понеделник,тогава ще я вземам
Pages: 1 2 3 4