Волво Клуб - България

Full Version: 460 (12.1993г) и маркуч на парното май :-(
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте,

през уикенда забелязах, че ми е намаляла доста охлаждащата течност. Та реших да "диагностицирам" лично от къде така. Гледах, гледах и накрая видях, че един маркуш има лека дупчица и от там тече антифриз при по-високи обороти. Явно ще се сменя, но да питам колко може да струва, от къде да го намеря, има ли нещо специално в него, и т.н. Между другото, в момента е облепен с изолирбанд (мой си ремонт, дано изкара поне до събота, или докато намеря маркуча). Та така: маркуча се намира от зад зад двигателя (т.е. между двигателя и купето), под бензиновите филтри, Т-образен е, с Фи около 2.5-3 см. Излиза от купето, и се разделя, едната част отива май към казанчето за антифриз, а другата някъде напред покрай двигателя и предполагам в радиатора. Като цяло, там където се събират трите части на маркуча (на Т - то в центъра :-) ) изглежда като фабрична някаква сглобка, така отлята.

Надявам се че съм обяснил горе долу нормално, дано поне някой разбере за какво иде реч. Дайте повечко информация за дадената част?

Благодаря предварително!

п.п. при първа възможност ще го снимам и ще кача и снимка
Здравейте,

през уикенда забелязах, че ми е намаляла доста охлаждащата течност. Та реших да "диагностицирам" лично от къде така. Гледах, гледах и накрая видях, че един маркуш има лека дупчица и от там тече антифриз при по-високи обороти. Явно ще се сменя, но да питам колко може да струва, от къде да го намеря, има ли нещо специално в него, и т.н. Между другото, в момента е облепен с изолирбанд (мой си ремонт, дано изкара поне до събота, или докато намеря маркуча). Та така: маркуча се намира от зад зад двигателя (т.е. между двигателя и купето), под бензиновите филтри, Т-образен е, с Фи около 2.5-3 см. Излиза от купето, и се разделя, едната част отива май към казанчето за антифриз, а другата някъде напред покрай двигателя и предполагам в радиатора. Като цяло, там където се събират трите части на маркуча (на Т - то в центъра :-) ) изглежда като фабрична някаква сглобка, така отлята.

Надявам се че съм обяснил горе долу нормално, дано поне някой разбере за какво иде реч. Дайте повечко информация за дадената част?

Благодаря предварително!

п.п. при първа възможност ще го снимам и ще кача и снимка
Да намериш такъв ще е май трудно, а и цената му ще е ужасна. Ако се е цепнал близо до краищата а не по средата някъде най-хубаво да го извадиш отрежеш и отново сложиш- ако е възможно де.
Да намериш такъв ще е май трудно, а и цената му ще е ужасна. Ако се е цепнал близо до краищата а не по средата някъде най-хубаво да го извадиш отрежеш и отново сложиш- ако е възможно де.
Значи, незнам при теб какъв е случаят, но аз на мойта 345 съм и сменил всички маркучи по двигателя с най обикновен гумен армиран двуслоен маркуч(който издържа на температура до около 150градуса).
Това го направих тъй като в един момент ми се появи разход на антифриз по около 0,5литра на седмица. След това упражнение антифриза немърда.
Та моя съвет е да смениш всички маркучи(става въпрос за тези с малко сечение), тъй като сега е протекъл този след седмица може да протече друг. Цената на маркуча беше около 4лева/м. Мен ме оправиха около 2 метра и задължително нови стягащи скоби.
Значи, незнам при теб какъв е случаят, но аз на мойта 345 съм и сменил всички маркучи по двигателя с най обикновен гумен армиран двуслоен маркуч(който издържа на температура до около 150градуса).
Това го направих тъй като в един момент ми се появи разход на антифриз по около 0,5литра на седмица. След това упражнение антифриза немърда.
Та моя съвет е да смениш всички маркучи(става въпрос за тези с малко сечение), тъй като сега е протекъл този след седмица може да протече друг. Цената на маркуча беше около 4лева/м. Мен ме оправиха около 2 метра и задължително нови стягащи скоби.
Предложението е супер, но ме притеснява наличието на еднни такива странни извити и Т-образни маркучи ...
Предложението е супер, но ме притеснява наличието на еднни такива странни извити и Т-образни маркучи ...
Значи странните извити няма страшно щото новият маркуч е гъвкав и като го сложиш след време той си запазва формата в която е огънат.
Отностно Т образните маркучи според мен с един тройник се решават нещата. Може да неизглежда готино като фабричното Smile , но няма да е по-малко надеждно.
Абе с малко фантазия всичко става Big Grin
Значи странните извити няма страшно щото новият маркуч е гъвкав и като го сложиш след време той си запазва формата в която е огънат.
Отностно Т образните маркучи според мен с един тройник се решават нещата. Може да неизглежда готино като фабричното Smile , но няма да е по-малко надеждно.
Абе с малко фантазия всичко става Big Grin
Pages: 1 2 3