Волво Клуб - България

Full Version: данъка си е**л майката хораааааааа
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
във община добрич данъка е увеличен със 100% добре ли е а,на мойта машина С40 1996 1.8 16v 116кс платих днес 280лв данък,който е от добрич да му е дебел джоба Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock:
във община добрич данъка е увеличен със 100% добре ли е а,на мойта машина С40 1996 1.8 16v 116кс платих днес 280лв данък,който е от добрич да му е дебел джоба Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock:
Вече има пусната тема за данъците. Аз също съм от Добрич Но, да беше си взел дизелово ВОЛВО с 90 к.с. двигател. Моето е комби В40 1,9 ТДИ с катализатор и преди два дни платих 42,35 лева данък. Преди да купуваш , трябва да си правиш сметката и за данъците и застраховките, а не само за консумативите.
Вече има пусната тема за данъците. Аз също съм от Добрич Но, да беше си взел дизелово ВОЛВО с 90 к.с. двигател. Моето е комби В40 1,9 ТДИ с катализатор и преди два дни платих 42,35 лева данък. Преди да купуваш , трябва да си правиш сметката и за данъците и застраховките, а не само за консумативите.
milenhr Wrote:Вече има пусната тема за данъците. Аз също съм от Добрич Но, да беше си взел дизелово ВОЛВО с 90 к.с. двигател. Моето е комби В40 1,9 ТДИ с катализатор и преди два дни платих 42,35 лева данък. Преди да купуваш , трябва да си правиш сметката и за данъците и застраховките, а не само за консумативите.

Колега не мисля че тези 25 коня отгоре оправдават ЧЕТИРИ пъти по-високия данък.
Няма НОРМАЛНА логика по-която трябва да е такова съотношението в данъците за почти идентични автомобили
milenhr Wrote:Вече има пусната тема за данъците. Аз също съм от Добрич Но, да беше си взел дизелово ВОЛВО с 90 к.с. двигател. Моето е комби В40 1,9 ТДИ с катализатор и преди два дни платих 42,35 лева данък. Преди да купуваш , трябва да си правиш сметката и за данъците и застраховките, а не само за консумативите.

Колега не мисля че тези 25 коня отгоре оправдават ЧЕТИРИ пъти по-високия данък.
Няма НОРМАЛНА логика по-която трябва да е такова съотношението в данъците за почти идентични автомобили
Проблемът е в законодателството. Целта е да се толерира покупката на малолитражни автомобили или такива с по-малка мощност. Затова ограничението за нисък данък автомобил е до 100 к.с. или 74 КВ. Оттам нагоре работата става дебела. И не се плаща високата цена само за горницата над 100 к.с. , ами се плаща за всичките коне. Въпросът е защо не сме като белите страни, където данъците се вдигат заедно с възрастта на автомобила. Тук е точно обратното. Колкото ти е по-стара колата, плащаш по- малък данък. А за най-новите коли до пет години данъкът при идентични ро мощност двигатели е 2,8 пъти по-висок в сравнение с автомобил над 14 години. Тоест , държавата със сегашното си законодателство толерира покупката на колкото се може по-стар автомобил, вместо да е обратното. Затова България се превръща в бунището на Европа за стари автомобили, а и не само за коли... В белите държави старите коли се продават почти на безценица, само и само собственикът и да се отърве от нея колкото се може по-скоро. Иначе таксите и данъците са ужасяващи.
Проблемът е в законодателството. Целта е да се толерира покупката на малолитражни автомобили или такива с по-малка мощност. Затова ограничението за нисък данък автомобил е до 100 к.с. или 74 КВ. Оттам нагоре работата става дебела. И не се плаща високата цена само за горницата над 100 к.с. , ами се плаща за всичките коне. Въпросът е защо не сме като белите страни, където данъците се вдигат заедно с възрастта на автомобила. Тук е точно обратното. Колкото ти е по-стара колата, плащаш по- малък данък. А за най-новите коли до пет години данъкът при идентични ро мощност двигатели е 2,8 пъти по-висок в сравнение с автомобил над 14 години. Тоест , държавата със сегашното си законодателство толерира покупката на колкото се може по-стар автомобил, вместо да е обратното. Затова България се превръща в бунището на Европа за стари автомобили, а и не само за коли... В белите държави старите коли се продават почти на безценица, само и само собственикът и да се отърве от нея колкото се може по-скоро. Иначе таксите и данъците са ужасяващи.
именно законодателството е проблема.

Първия проблем е че рамера на данъка се определя не само от конските сили но и от някакви граници т.е. 1-во плащаш повече защото са ти повече конските сили и второ плащаш още повече защото ставката е по висока.

Вторият проблем е в това че т.н. от теб "нисък данък" се определя също от конските сили, а идеята му е за 50% намалемние от екологична гледна точка. а в действителност една кола след 2000 г. която е 105 к.с. е в пъти по екологична от една вектра от 1991 г която е 101 к.с и ще ползва намалението за екологичност а първата не
именно законодателството е проблема.

Първия проблем е че рамера на данъка се определя не само от конските сили но и от някакви граници т.е. 1-во плащаш повече защото са ти повече конските сили и второ плащаш още повече защото ставката е по висока.

Вторият проблем е в това че т.н. от теб "нисък данък" се определя също от конските сили, а идеята му е за 50% намалемние от екологична гледна точка. а в действителност една кола след 2000 г. която е 105 к.с. е в пъти по екологична от една вектра от 1991 г която е 101 к.с и ще ползва намалението за екологичност а първата не
Pages: 1 2 3