Волво Клуб - България

Full Version: такава схема-но за 480 !!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
ако някой изнамери как са навързани тия маркУчета /за волво става дума/-и постне схема-ще помогне много,за което предварително-БЛАГОДАРЯ

тази е примерна и не знам за кава марка и модел кола е..
ако някой изнамери как са навързани тия маркУчета /за волво става дума/-и постне схема-ще помогне много,за което предварително-БЛАГОДАРЯ

тази е примерна и не знам за кава марка и модел кола е..
Не разбирам въпроса ти. Дообясни малко. До колкото виждам на схемата, това са маркучи за блол оф клапан и
уестгейт(байпасен клапан).
Не разбирам въпроса ти. Дообясни малко. До колкото виждам на схемата, това са маркучи за блол оф клапан и
уестгейт(байпасен клапан).
kokok0 Wrote:Не разбирам въпроса ти. Дообясни малко. До колкото виждам на схемата, това са маркучи за блол оф клапан и
уестгейт(байпасен клапан).


Точно за това става дума .понеже някой е преработвал доста неща и не мога да възстановя нещата...
kokok0 Wrote:Не разбирам въпроса ти. Дообясни малко. До колкото виждам на схемата, това са маркучи за блол оф клапан и
уестгейт(байпасен клапан).


Точно за това става дума .понеже някой е преработвал доста неща и не мога да възстановя нещата...
Опиши каква е ситуацията?
Опиши каква е ситуацията?
kokok0 Wrote:Опиши каква е ситуацията?

ситуацията е ,че ония тънките маркучи на буст /или боост/как се нарича не знам точно/клапана ги няма и не знам къде да се свържат///има един трети маркуч,които от байпаса на турбината/долу/ отива до ел /буст/клапан....има и едни други които от дросела отиват в една джаджа ,която се намира под мотора за тихите обороти с два щуцера е..
Изобщо вс . е омотано и искам да го възстановя както си е било от завода.,
kokok0 Wrote:Опиши каква е ситуацията?

ситуацията е ,че ония тънките маркучи на буст /или боост/как се нарича не знам точно/клапана ги няма и не знам къде да се свържат///има един трети маркуч,които от байпаса на турбината/долу/ отива до ел /буст/клапан....има и едни други които от дросела отиват в една джаджа ,която се намира под мотора за тихите обороти с два щуцера е..
Изобщо вс . е омотано и искам да го възстановя както си е било от завода.,
Pages: 1 2 3 4