Волво Клуб - България

Full Version: Отстъпки в Бензиностанции ЕКО-ЕЛДА за ВОЛВОКЛУБ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
От година - година и половина имам карта Еко - Приятели и зареждам всички горива вкл. и газ с 2ст. отстъпка.Преди карах Пасат 5 с газов инжекцион BRC и бях много доволен 2ст. - 2% и повече отстъпка тогава газта беше под лев.С Волвото зареждам 95 обикновен.Еди път заредих 100 октана и се случи нещо странно след 100 км пробег ми светна лампата на катализатора и така свети докато свърши бензина.След това заредих 95 обикновен от Лукойл и след малко пробег и рестариране на двигателя спря да свети.След това зареждах в ОМВ за топка и пак се прехвърлих на Еко-то и с 95 обикновен няма проблеми.Преди с Пасата пък имах проблем с 95+на Екото - разяде ми два бензинови маркуча.За разхода и вървенето не усетих разлика.В моята инструкция пише да се зарежда с бензин 98 октана.
Извод: 95+ и 100 на Екото ми правиха проблеми докато 95 обикновен няма проблеми.С това се убедих , че от "допингираните" бензини няма смисъл а дори създават проблеми.С "допингирани" бензини на други фирми нямам наблюдения.Колата ми е Волво ХС90 2.9Т-272к.с.При този мотор разлика във вървежа много трудно може да се усети а и всичко е "размито" от автоматика.
Брат ми кара от една година ново Митцубиши Аутлендър с 140к.с. дизел на Фолксваген и почти винаги зарежда на Еко и досега няма никакъв проблем с гръцкия дизел.
P.S.Как да си сложа модела на колата под Ник-нейма?
От година - година и половина имам карта Еко - Приятели и зареждам всички горива вкл. и газ с 2ст. отстъпка.Преди карах Пасат 5 с газов инжекцион BRC и бях много доволен 2ст. - 2% и повече отстъпка тогава газта беше под лев.С Волвото зареждам 95 обикновен.Еди път заредих 100 октана и се случи нещо странно след 100 км пробег ми светна лампата на катализатора и така свети докато свърши бензина.След това заредих 95 обикновен от Лукойл и след малко пробег и рестариране на двигателя спря да свети.След това зареждах в ОМВ за топка и пак се прехвърлих на Еко-то и с 95 обикновен няма проблеми.Преди с Пасата пък имах проблем с 95+на Екото - разяде ми два бензинови маркуча.За разхода и вървенето не усетих разлика.В моята инструкция пише да се зарежда с бензин 98 октана.
Извод: 95+ и 100 на Екото ми правиха проблеми докато 95 обикновен няма проблеми.С това се убедих , че от "допингираните" бензини няма смисъл а дори създават проблеми.С "допингирани" бензини на други фирми нямам наблюдения.Колата ми е Волво ХС90 2.9Т-272к.с.При този мотор разлика във вървежа много трудно може да се усети а и всичко е "размито" от автоматика.
Брат ми кара от една година ново Митцубиши Аутлендър с 140к.с. дизел на Фолксваген и почти винаги зарежда на Еко и досега няма никакъв проблем с гръцкия дизел.
P.S.Как да си сложа модела на колата под Ник-нейма?
Nicky Wrote:......
P.S.Как да си сложа модела на колата под Ник-нейма?


Влез в профила си и напиши от там.Напиши и от къде си и ела на някоя от следващите многобройни срещи на клуба - която ти е най-близо примерно ;-)
Nicky Wrote:......
P.S.Как да си сложа модела на колата под Ник-нейма?


Влез в профила си и напиши от там.Напиши и от къде си и ела на някоя от следващите многобройни срещи на клуба - която ти е най-близо примерно ;-)
Мерси за инфото.
Мерси за инфото.
Дали стана и с подписа?
Дали стана и с подписа?
Nicky Wrote:Дали стана и с подписа?

Стана, стана няма да се плашиш :wink: :wink: :wink:
Nicky Wrote:Дали стана и с подписа?

Стана, стана няма да се плашиш :wink: :wink: :wink:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34