07-04-2008, 03:33 PM
От година - година и половина имам карта Еко - Приятели и зареждам всички горива вкл. и газ с 2ст. отстъпка.Преди карах Пасат 5 с газов инжекцион BRC и бях много доволен 2ст. - 2% и повече отстъпка тогава газта беше под лев.С Волвото зареждам 95 обикновен.Еди път заредих 100 октана и се случи нещо странно след 100 км пробег ми светна лампата на катализатора и така свети докато свърши бензина.След това заредих 95 обикновен от Лукойл и след малко пробег и рестариране на двигателя спря да свети.След това зареждах в ОМВ за топка и пак се прехвърлих на Еко-то и с 95 обикновен няма проблеми.Преди с Пасата пък имах проблем с 95+на Екото - разяде ми два бензинови маркуча.За разхода и вървенето не усетих разлика.В моята инструкция пише да се зарежда с бензин 98 октана.
Извод: 95+ и 100 на Екото ми правиха проблеми докато 95 обикновен няма проблеми.С това се убедих , че от "допингираните" бензини няма смисъл а дори създават проблеми.С "допингирани" бензини на други фирми нямам наблюдения.Колата ми е Волво ХС90 2.9Т-272к.с.При този мотор разлика във вървежа много трудно може да се усети а и всичко е "размито" от автоматика.
Брат ми кара от една година ново Митцубиши Аутлендър с 140к.с. дизел на Фолксваген и почти винаги зарежда на Еко и досега няма никакъв проблем с гръцкия дизел.
P.S.Как да си сложа модела на колата под Ник-нейма?
Извод: 95+ и 100 на Екото ми правиха проблеми докато 95 обикновен няма проблеми.С това се убедих , че от "допингираните" бензини няма смисъл а дори създават проблеми.С "допингирани" бензини на други фирми нямам наблюдения.Колата ми е Волво ХС90 2.9Т-272к.с.При този мотор разлика във вървежа много трудно може да се усети а и всичко е "размито" от автоматика.
Брат ми кара от една година ново Митцубиши Аутлендър с 140к.с. дизел на Фолксваген и почти винаги зарежда на Еко и досега няма никакъв проблем с гръцкия дизел.
P.S.Как да си сложа модела на колата под Ник-нейма?