Волво Клуб - България

Full Version: Колата ми ходи на дясно
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Добър вечер на какво се дължи това ходене на дясно купих нови предни гуми ефекта е същия втулките и шарнирите са ми здрави.
Добър вечер на какво се дължи това ходене на дясно купих нови предни гуми ефекта е същия втулките и шарнирите са ми здрави.
Имаш нужда от реглаж на предница.
Имаш нужда от реглаж на предница.
Причините могат да бъдат доста. Ето за кои се сещам в момента.
1. Втулки на носачите.
2. Изкривен носач (да не дава Господ).
3. Запушен маркуч на спирачките. Случва се при стари маркучи. (спирачната течност преминава по-трудно през него и по-трудно се връща, т.е. все едно караш с натисната леко спирачка, но само на едното колело. От там и дърпането в тази посока)
4. Клеасало цилидърче на спирачките. (виж горното)
5. Неизравнено налягане в гумите.
6. Гуми с различна ширина или височина. (явно при теб не е това)
7. Нерегулирана сходимост на предните колела. (задължително се прави поне веднъж годишно).
8. Разбити или липсващи биалетки.
9. Крив преден мост и/или рогове. (много лошо)
10. Разбити кормилни щанги.
11. Разбити накрайници на кормилните щанги.
12. Износено 2-ро каре на волана. (намира се точно над хидравликата ако имаш такава). В този случай волана се върти по-трудно или запъва в определени моменти.

За това се сещам сега. Успех в ремонта.
Причините могат да бъдат доста. Ето за кои се сещам в момента.
1. Втулки на носачите.
2. Изкривен носач (да не дава Господ).
3. Запушен маркуч на спирачките. Случва се при стари маркучи. (спирачната течност преминава по-трудно през него и по-трудно се връща, т.е. все едно караш с натисната леко спирачка, но само на едното колело. От там и дърпането в тази посока)
4. Клеасало цилидърче на спирачките. (виж горното)
5. Неизравнено налягане в гумите.
6. Гуми с различна ширина или височина. (явно при теб не е това)
7. Нерегулирана сходимост на предните колела. (задължително се прави поне веднъж годишно).
8. Разбити или липсващи биалетки.
9. Крив преден мост и/или рогове. (много лошо)
10. Разбити кормилни щанги.
11. Разбити накрайници на кормилните щанги.
12. Износено 2-ро каре на волана. (намира се точно над хидравликата ако имаш такава). В този случай волана се върти по-трудно или запъва в определени моменти.

За това се сещам сега. Успех в ремонта.
От изброените май накрайника ми е причината левия е омаслен.Дали може да е от него колата ходи на дясно само като подам повечко газ не като спирам.И волана трябва да го държа леко на ляво за да може да карам направо пусна ли педала или подавам ли по-малко газ няма чак такъв проблем но колата си ходи на дясно.А от задните гуми има ли значение ако са някакви скапани?
От изброените май накрайника ми е причината левия е омаслен.Дали може да е от него колата ходи на дясно само като подам повечко газ не като спирам.И волана трябва да го държа леко на ляво за да може да карам направо пусна ли педала или подавам ли по-малко газ няма чак такъв проблем но колата си ходи на дясно.А от задните гуми има ли значение ако са някакви скапани?
Дам, прилича на накрайник. За да си сигурен я закарай на реглаж на предница.
Задните гуми имат общо само със задницата. Но е препоръчително да са читави. Иначе рискуваш да си видиш задният номер на някой по-остър завой. Не е зле да прегледаш и задният мост. Той също може да прави беля.
Дам, прилича на накрайник. За да си сигурен я закарай на реглаж на предница.
Задните гуми имат общо само със задницата. Но е препоръчително да са читави. Иначе рискуваш да си видиш задният номер на някой по-остър завой. Не е зле да прегледаш и задният мост. Той също може да прави беля.
Pages: 1 2 3 4 5