Волво Клуб - България

Full Version: Проблем със запалването на 460
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
radnev1965 Wrote:Да обясня какво се получава последните две седмици.
Когато колата не е палена няколко часа, при завъртане на контактния ключ няма никой, не завърта стартер, само се чуват двете релета - едното зад жабката (мисля че е за помпата), и другото под капака.
Извадих клемореда на контактния ключ и като автоапаш помъчих да я запаля с кабелите - пак същото. Значи не е от ключа.
Подадох напрежение директно на стартера - завъртя нормално Значи не е от стартера
На релетата зачистих контактите - не е и от тях :roll: :roll: :roll:
Когато задържа контактния ключ няколко секунди на стартер и вземе, че завърти и запали. Обаче тези няколко секунди взеха да се увеличават и мисля, че трябва да предприема нещо... Да не е някоя слаба връзка ????
Лошото е, че не знам откъде да започна :roll: :roll:
Когато колата е работиле и е топла проблем няма.
Помагайте, много ви моля, от къде може да е това нещо ????

когато говоря -никой не слуша! а ми казват и правят забележки,че много знам...

проблем на всички волва/като поостареят /се появява! твоето мисля беше 440 ../от вложката на контактния ключ е! и ако не ти се дават пари-се прави ето така -слага се едно реле с нормално отворени контакти /оригинално колата няма/поне трите волва ,които съм имал-нямаха такова реле...другия вариянт е с бутон
radnev1965 Wrote:Да обясня какво се получава последните две седмици.
Когато колата не е палена няколко часа, при завъртане на контактния ключ няма никой, не завърта стартер, само се чуват двете релета - едното зад жабката (мисля че е за помпата), и другото под капака.
Извадих клемореда на контактния ключ и като автоапаш помъчих да я запаля с кабелите - пак същото. Значи не е от ключа.
Подадох напрежение директно на стартера - завъртя нормално Значи не е от стартера
На релетата зачистих контактите - не е и от тях :roll: :roll: :roll:
Когато задържа контактния ключ няколко секунди на стартер и вземе, че завърти и запали. Обаче тези няколко секунди взеха да се увеличават и мисля, че трябва да предприема нещо... Да не е някоя слаба връзка ????
Лошото е, че не знам откъде да започна :roll: :roll:
Когато колата е работиле и е топла проблем няма.
Помагайте, много ви моля, от къде може да е това нещо ????

когато говоря -никой не слуша! а ми казват и правят забележки,че много знам...

проблем на всички волва/като поостареят /се появява! твоето мисля беше 440 ../от вложката на контактния ключ е! и ако не ти се дават пари-се прави ето така -слага се едно реле с нормално отворени контакти /оригинално колата няма/поне трите волва ,които съм имал-нямаха такова реле...другия вариянт е с бутон
А как тогава ще обясниш факта, че след продължително въртене на стартер(не може да запали в седствие на друга евентуална повреда), и след 10-то завъртане, стартера спира да върти-чува се само цъкане на разни релета?!? Според мен тук имат зъб четки и разни други неща там долу около стартера, а не горе при ключа(поправи ме ако греша). След кратко "изстиване"(почивка), стартера отново започва да върти.
А как тогава ще обясниш факта, че след продължително въртене на стартер(не може да запали в седствие на друга евентуална повреда), и след 10-то завъртане, стартера спира да върти-чува се само цъкане на разни релета?!? Според мен тук имат зъб четки и разни други неща там долу около стартера, а не горе при ключа(поправи ме ако греша). След кратко "изстиване"(почивка), стартера отново започва да върти.
terorist Wrote:проблем на всички волва/като поостареят /се появява! твоето мисля беше 440 ../от вложката на контактния ключ е!

Не е това, бе човек. Нали пробвах да запаля като извадих клемореда и със жиците само. Пак не става Confusedhock: Confusedhock:
terorist Wrote:проблем на всички волва/като поостареят /се появява! твоето мисля беше 440 ../от вложката на контактния ключ е!

Не е това, бе човек. Нали пробвах да запаля като извадих клемореда и със жиците само. Пак не става Confusedhock: Confusedhock:
Именно де и аз това казвам. Или са четки или е този шалтер, няма какво друго да е според мен ?!?
Именно де и аз това казвам. Или са четки или е този шалтер, няма какво друго да е според мен ?!?
radnev1965 Wrote:Да обясня какво се получава последните две седмици.
Когато колата не е палена няколко часа, при завъртане на контактния ключ няма никой, не завърта стартер, само се чуват двете релета - едното зад жабката (мисля че е за помпата), и другото под капака.
Извадих клемореда на контактния ключ и като автоапаш помъчих да я запаля с кабелите - пак същото. Значи не е от ключа.
Подадох напрежение директно на стартера - завъртя нормално Значи не е от стартера
На релетата зачистих контактите - не е и от тях :roll: :roll: :roll:
Когато задържа контактния ключ няколко секунди на стартер и вземе, че завърти и запали. Обаче тези няколко секунди взеха да се увеличават и мисля, че трябва да предприема нещо... Да не е някоя слаба връзка ????
Лошото е, че не знам откъде да започна :roll: :roll:
Когато колата е работиле и е топла проблем няма.
Помагайте, много ви моля, от къде може да е това нещо ????


РАДНЕВ-виж какво си писал!!! и извади тънкото кабелче на шалтера! даи на контакт и подай плюс на клемата /от която си извадил тънкото кабелче/---тази клема задейства шалтера а той /шалтера/задейства стартера....това че окъсяваш двете" дебели" клеми на шалтера /или както си писал -;;подавам директно на стартера;; означава,че силовата верига работи добре.НО когато /както казваш-няколко секунди и завърта/-означава ,че вложката ту дава
+ на шалтера..ту не! /защото не прави достат.добър контакт!
просто отрежи /тънкия кабел/ които подава плюс на шалтера /за да не се вреш под колата/ закачи едно реле по схемата и после ....ще черпиш бири.................
radnev1965 Wrote:Да обясня какво се получава последните две седмици.
Когато колата не е палена няколко часа, при завъртане на контактния ключ няма никой, не завърта стартер, само се чуват двете релета - едното зад жабката (мисля че е за помпата), и другото под капака.
Извадих клемореда на контактния ключ и като автоапаш помъчих да я запаля с кабелите - пак същото. Значи не е от ключа.
Подадох напрежение директно на стартера - завъртя нормално Значи не е от стартера
На релетата зачистих контактите - не е и от тях :roll: :roll: :roll:
Когато задържа контактния ключ няколко секунди на стартер и вземе, че завърти и запали. Обаче тези няколко секунди взеха да се увеличават и мисля, че трябва да предприема нещо... Да не е някоя слаба връзка ????
Лошото е, че не знам откъде да започна :roll: :roll:
Когато колата е работиле и е топла проблем няма.
Помагайте, много ви моля, от къде може да е това нещо ????


РАДНЕВ-виж какво си писал!!! и извади тънкото кабелче на шалтера! даи на контакт и подай плюс на клемата /от която си извадил тънкото кабелче/---тази клема задейства шалтера а той /шалтера/задейства стартера....това че окъсяваш двете" дебели" клеми на шалтера /или както си писал -;;подавам директно на стартера;; означава,че силовата верига работи добре.НО когато /както казваш-няколко секунди и завърта/-означава ,че вложката ту дава
+ на шалтера..ту не! /защото не прави достат.добър контакт!
просто отрежи /тънкия кабел/ които подава плюс на шалтера /за да не се вреш под колата/ закачи едно реле по схемата и после ....ще черпиш бири.................
Pages: 1 2 3 4