Волво Клуб - България

Full Version: Колеги помагайте-СКЪСАН ВЪЗДУХОВОД
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Значи голяма мъка е повярвайте-коляното е скъсано точно преди студената страна на турбината (между възд. филтър и турбото) и от там смуче въздух и става мн грозно...
Както и да е. На картинката е ясно всичко. Моля помогнете ако знаете къде може да има такава тръба(по-скоро коляно) втора ръка или някой ако е правил такива експерименти да каже с какво и как да го залепя.
Мой приятел ме посъветва със силикон и марля, но се опасявам че температурата там е бая висока.
Колата е 440 Турбо.
Значи голяма мъка е повярвайте-коляното е скъсано точно преди студената страна на турбината (между възд. филтър и турбото) и от там смуче въздух и става мн грозно...
Както и да е. На картинката е ясно всичко. Моля помогнете ако знаете къде може да има такава тръба(по-скоро коляно) втора ръка или някой ако е правил такива експерименти да каже с какво и как да го залепя.
Мой приятел ме посъветва със силикон и марля, но се опасявам че температурата там е бая висока.
Колата е 440 Турбо.
В предвид на това ,че в посоченото коляно няма налягане ,препоръчвам следното.

Взимаш алуминиево фолио,което се използва за облепване на вентилационни въздуховоди .Почистваш мястото със обезмаслител (в никакъв случай със коресилин).После облепваш мястото с посоченото фолио и си готов.Трябва да изчакаш само около 10 минути .

Успех и дано съм бил полезен .
В предвид на това ,че в посоченото коляно няма налягане ,препоръчвам следното.

Взимаш алуминиево фолио,което се използва за облепване на вентилационни въздуховоди .Почистваш мястото със обезмаслител (в никакъв случай със коресилин).После облепваш мястото с посоченото фолио и си готов.Трябва да изчакаш само около 10 минути .

Успех и дано съм бил полезен .
kokok0 Wrote:Значи голяма мъка е повярвайте-коляното е скъсано точно преди студената страна на турбината (между възд. филтър и турбото) и от там смуче въздух и става мн грозно...
Както и да е. На картинката е ясно всичко. Моля помогнете ако знаете къде може да има такава тръба(по-скоро коляно) втора ръка или някой ако е правил такива експерименти да каже с какво и как да го залепя.
Мой приятел ме посъветва със силикон и марля, но се опасявам че температурата там е бая висока.
Колата е 440 Турбо.

МОРГИ Или Магазини в софия
kokok0 Wrote:Значи голяма мъка е повярвайте-коляното е скъсано точно преди студената страна на турбината (между възд. филтър и турбото) и от там смуче въздух и става мн грозно...
Както и да е. На картинката е ясно всичко. Моля помогнете ако знаете къде може да има такава тръба(по-скоро коляно) втора ръка или някой ако е правил такива експерименти да каже с какво и как да го залепя.
Мой приятел ме посъветва със силикон и марля, но се опасявам че температурата там е бая висока.
Колата е 440 Турбо.

МОРГИ Или Магазини в софия
Със фолиото ще стане и съм го пробвал на практика.Дори издържа на висока температура и маслена среда .

Една ролка струва 10-11 лева.(за 50 метра на 8 см.)

Можете да я ползвате и за други репаир нещица по колите.
Със фолиото ще стане и съм го пробвал на практика.Дори издържа на висока температура и маслена среда .

Една ролка струва 10-11 лева.(за 50 метра на 8 см.)

Можете да я ползвате и за други репаир нещица по колите.
На предишната ми кола се беше спукал въздуховода, с какво ли не се мъчих да го поправя и накрая реших въпроса като го срязах и набих едно парче тръба (около 5-6 см), която влиза плътно в него. След това вече запечатах върху нея с фолиото. Ако няма тръба вакуума всмуква фолиото и пак отваря цепнатината.
На предишната ми кола се беше спукал въздуховода, с какво ли не се мъчих да го поправя и накрая реших въпроса като го срязах и набих едно парче тръба (около 5-6 см), която влиза плътно в него. След това вече запечатах върху нея с фолиото. Ако няма тръба вакуума всмуква фолиото и пак отваря цепнатината.
Pages: 1 2