Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с имобилайзера - V 40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
От няколко дни имам следния проблем: при запалване започна да ми мига лампата за имобилайзера (онази със задрасканата кола).
На втория или третия опит всичко е ОК и пали без проблем. Понякога лампата мигва няколко пъти и след това сетва постоянно, но започва да мига лампата за ламбда контрола - при това положение стартера върти, но колата не пали.
Вчера карах с резервния ключ - за десетина запалвания всичко от пътрия път.
Почистих ключа (имаше разни мръсотийки в каналчетата и нарезите) - проблема се появява по-рядко, но все пак го има.
Възможно ли е чипа да прави номера или .... нямам други идеи.
И двата ми ключа са оригинални.
От няколко дни имам следния проблем: при запалване започна да ми мига лампата за имобилайзера (онази със задрасканата кола).
На втория или третия опит всичко е ОК и пали без проблем. Понякога лампата мигва няколко пъти и след това сетва постоянно, но започва да мига лампата за ламбда контрола - при това положение стартера върти, но колата не пали.
Вчера карах с резервния ключ - за десетина запалвания всичко от пътрия път.
Почистих ключа (имаше разни мръсотийки в каналчетата и нарезите) - проблема се появява по-рядко, но все пак го има.
Възможно ли е чипа да прави номера или .... нямам други идеи.
И двата ми ключа са оригинални.
dddinev Wrote:От няколко дни имам следния проблем: при запалване започна да ми мига лампата за имобилайзера (онази със задрасканата кола).
На втория или третия опит всичко е ОК и пали без проблем. Понякога лампата мигва няколко пъти и след това сетва постоянно, но започва да мига лампата за ламбда контрола - при това положение стартера върти, но колата не пали.
Вчера карах с резервния ключ - за десетина запалвания всичко от пътрия път.
Почистих ключа (имаше разни мръсотийки в каналчетата и нарезите) - проблема се появява по-рядко, но все пак го има.
Възможно ли е чипа да прави номера или .... нямам други идеи.
И двата ми ключа са оригинални.

Детска болест на модела. Моята страдаше до скоро от това.
Проблема е решен по следния начин:
отваряне на кората на волана за пакетния ключ, изваждане на буксата, която предава сигнала от контактния ключ до компютъра, свиване на ламаринките вътре за по-добър контакт, почистване и включване отново.
Вариант 2 (аз в последствие разбрах за него) в мото-пфое знаят за проблема на този модел коли и продават на префернциална цена антената, която разчита от разстояние кода в ключа и го предава на компютъра. Тази антена е фактически намотки с определено съпротивление и не е нещо кой-знае какво като елемент, но е доста фино. Въпросната джаджа струва 30 български лева. Демонтажа на старата и монтажа на новата можеш да го направиш и сам.
Вариант 3 (който беше следващият ако 1 не беше помогнал и не знаех за 2) разглобяване на таблото, разпробиване на компютъра на колата (пломбиран е за купето) носене при хакер, премахване на имобилайзер, монтаж обратно. Цена 200 лева, риск да не запали никога повече и отварян компютър.

Успех и сподели резултатът.
dddinev Wrote:От няколко дни имам следния проблем: при запалване започна да ми мига лампата за имобилайзера (онази със задрасканата кола).
На втория или третия опит всичко е ОК и пали без проблем. Понякога лампата мигва няколко пъти и след това сетва постоянно, но започва да мига лампата за ламбда контрола - при това положение стартера върти, но колата не пали.
Вчера карах с резервния ключ - за десетина запалвания всичко от пътрия път.
Почистих ключа (имаше разни мръсотийки в каналчетата и нарезите) - проблема се появява по-рядко, но все пак го има.
Възможно ли е чипа да прави номера или .... нямам други идеи.
И двата ми ключа са оригинални.

Детска болест на модела. Моята страдаше до скоро от това.
Проблема е решен по следния начин:
отваряне на кората на волана за пакетния ключ, изваждане на буксата, която предава сигнала от контактния ключ до компютъра, свиване на ламаринките вътре за по-добър контакт, почистване и включване отново.
Вариант 2 (аз в последствие разбрах за него) в мото-пфое знаят за проблема на този модел коли и продават на префернциална цена антената, която разчита от разстояние кода в ключа и го предава на компютъра. Тази антена е фактически намотки с определено съпротивление и не е нещо кой-знае какво като елемент, но е доста фино. Въпросната джаджа струва 30 български лева. Демонтажа на старата и монтажа на новата можеш да го направиш и сам.
Вариант 3 (който беше следващият ако 1 не беше помогнал и не знаех за 2) разглобяване на таблото, разпробиване на компютъра на колата (пломбиран е за купето) носене при хакер, премахване на имобилайзер, монтаж обратно. Цена 200 лева, риск да не запали никога повече и отварян компютър.

Успех и сподели резултатът.
Категорично НЕ за вариант 3. [-X
Утре ще опитам с почистване и свиване на клемата на контактния ключ.
По принцип за проблем от такъв характер не бих редил буквички тук, а щях да отида директно в МП, но за съжаление в Стара Загора не са лицензирани (съответно нямат и софтуер) за диагностика на Волво. ](*,)
Благодаря за бързия отговор!

P.S. А ако антената е за смяна, защо вчера с резервния ключ не даде нито ведниж засечка? Доколкото разбрах (цитирам по памет moruna) "Мигането на лампата е сигнал за липса на комуникация между ключа и антената"
Категорично НЕ за вариант 3. [-X
Утре ще опитам с почистване и свиване на клемата на контактния ключ.
По принцип за проблем от такъв характер не бих редил буквички тук, а щях да отида директно в МП, но за съжаление в Стара Загора не са лицензирани (съответно нямат и софтуер) за диагностика на Волво. ](*,)
Благодаря за бързия отговор!

P.S. А ако антената е за смяна, защо вчера с резервния ключ не даде нито ведниж засечка? Доколкото разбрах (цитирам по памет moruna) "Мигането на лампата е сигнал за липса на комуникация между ключа и антената"
Имах подобен проблем преди време когато си вадих втори ключ само че се случи така че първата заготовка която се опитаха да програмират (в МП) беше дефектна (ама го разбраха на втория ден) и два дена си играха и с оригиналния ми ключ да го трият и да го програмират и резултата беше че 20 дена (докато пристигнеше нов ключ) оригиналния ми палеше много зор,стоял съм по 5 мин и проба-проба но след като ходих за втория ключ и си програмираха и двата наново и сега са железни,палят от раз и лампата несъм я виждал да мига.
Имах подобен проблем преди време когато си вадих втори ключ само че се случи така че първата заготовка която се опитаха да програмират (в МП) беше дефектна (ама го разбраха на втория ден) и два дена си играха и с оригиналния ми ключ да го трият и да го програмират и резултата беше че 20 дена (докато пристигнеше нов ключ) оригиналния ми палеше много зор,стоял съм по 5 мин и проба-проба но след като ходих за втория ключ и си програмираха и двата наново и сега са железни,палят от раз и лампата несъм я виждал да мига.
Зачистих и стегнах леко куплунга на антената, поразмърдах и самата антенка и засега всичко е нормално

ОБАЧЕ ...............

За по-лесен достъп откачах и куплунга на въздушната възглавница на волана и сега ми свети непрекъснато лампата за еърбега.
Може ли това да се изчисти по някакъв начин или само с тестер?
Зачистих и стегнах леко куплунга на антената, поразмърдах и самата антенка и засега всичко е нормално

ОБАЧЕ ...............

За по-лесен достъп откачах и куплунга на въздушната възглавница на волана и сега ми свети непрекъснато лампата за еърбега.
Може ли това да се изчисти по някакъв начин или само с тестер?
Pages: 1 2