Волво Клуб - България

Full Version: Мигаща лампа на датчика за ламбда сонда
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Днес при подаване на контакт започна да ми мига лампата за ламбда сондата и колата отказа да запали. Досега ми се случвало такова нещо /карам волвото само от 1г около 20х/. Винаги е палила от половин оборот. След около половин час проблема изчезна и колата си запали както преди. Има ли някой идея, на какво се дължи това.
Днес при подаване на контакт започна да ми мига лампата за ламбда сондата и колата отказа да запали. Досега ми се случвало такова нещо /карам волвото само от 1г около 20х/. Винаги е палила от половин оборот. След около половин час проблема изчезна и колата си запали както преди. Има ли някой идея, на какво се дължи това.
Най вероятно ти е запушен катализатора.
Най вероятно ти е запушен катализатора.
Възможно ли е да е от бензина. Защото предишната вечер заредих и усещам че нещо неще върви и като че ли погорва повечко.
Възможно ли е да е от бензина. Защото предишната вечер заредих и усещам че нещо неще върви и като че ли погорва повечко.
Аз имах абсолютно същия проблем. Ще те излъжа ако кажа точно от какво е. Аз се съмнявах във:
- разместен ключ и чип вътре в него - съответно проблем с имобилайзера
- стартер (при опит да запали започва да се чува едно тракане от време на време, което си е практически щракане някъде от към двигателя)
- алтернатор - акумулатора падаше доста бързо успоредно с тези проблеми.

В крайна сметка обаче май се оказа просто разхлабани клеми на акумулатора. Затова те съветвам започни от там - почисти ги хубаво и ги затегни.
Аз имах абсолютно същия проблем. Ще те излъжа ако кажа точно от какво е. Аз се съмнявах във:
- разместен ключ и чип вътре в него - съответно проблем с имобилайзера
- стартер (при опит да запали започва да се чува едно тракане от време на време, което си е практически щракане някъде от към двигателя)
- алтернатор - акумулатора падаше доста бързо успоредно с тези проблеми.

В крайна сметка обаче май се оказа просто разхлабани клеми на акумулатора. Затова те съветвам започни от там - почисти ги хубаво и ги затегни.
Аз знам че на около 150 000км. катализатора трябва да се смени, наи вероятно проблема ти е там.
Естествено че в държава като нашата всеки само го заменя с тръба или резонаторно гърне (така както направих и аз) но не се чувставам ни най малко виновен все пак данъка е обийствен тази година и след скока на горивата :lol:
Аз знам че на около 150 000км. катализатора трябва да се смени, наи вероятно проблема ти е там.
Естествено че в държава като нашата всеки само го заменя с тръба или резонаторно гърне (така както направих и аз) но не се чувставам ни най малко виновен все пак данъка е обийствен тази година и след скока на горивата :lol:
Pages: 1 2