Волво Клуб - България

Full Version: Volvo v40 1.9TD 115 кончета-вакумен калапан на турбото......
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Та въпроса ми е за регулирането на този клапан-турбото ми се включва на 2400 оборота и това прави колата тромава на 1 и 2 скорост.Мисля че трябва да се включва на 1800.
Питам някой мъчил ли се е с това чудо и ако да -да сподели опит.
Възможно ли е да се регулира в 'домашни условия'? Tongue
Та въпроса ми е за регулирането на този клапан-турбото ми се включва на 2400 оборота и това прави колата тромава на 1 и 2 скорост.Мисля че трябва да се включва на 1800.
Питам някой мъчил ли се е с това чудо и ако да -да сподели опит.
Възможно ли е да се регулира в 'домашни условия'? Tongue
spored men ne stava,ili pone pri men ne stana
turboto se regulira ot edno lostche ,koeto e na samoto turbo,no trqbva da podadesh i gorivo na pompata,a tq e s elektronen klapan ili ne6to takova i ni6to ne stava
spored men ne stava,ili pone pri men ne stana
turboto se regulira ot edno lostche ,koeto e na samoto turbo,no trqbva da podadesh i gorivo na pompata,a tq e s elektronen klapan ili ne6to takova i ni6to ne stava
Аз имам същите съмнения и затова питам..........ще сменя капачката на помпата също и ще увелича/намаля/ хода на лосчето пък ще пиша
Аз имам същите съмнения и затова питам..........ще сменя капачката на помпата също и ще увелича/намаля/ хода на лосчето пък ще пиша
Клапана за който питаш е за регулиране на геометрията на лопатките в горещата секция на турбото.Моя съвет е там да не пипаш,или поне си бележи по някакъв начин положението в което е бил,за да го възстановиш после.Според мен по-скоро при теб става въпрос за зацапана геометрия на турбината,но ако е така почистването и също не е за "домашни условия".Успех при решаването на проблема!
Клапана за който питаш е за регулиране на геометрията на лопатките в горещата секция на турбото.Моя съвет е там да не пипаш,или поне си бележи по някакъв начин положението в което е бил,за да го възстановиш после.Според мен по-скоро при теб става въпрос за зацапана геометрия на турбината,но ако е така почистването и също не е за "домашни условия".Успех при решаването на проблема!
Съжалявам че нищо не разбирам от написаното-геометрия на турбината- но в същност при мен проблем е динамиката на колата на 1 и 2 скорост-имам чувство че не и достига гориво или по-правилно е да кажа мощност, защото не знам причината.До 2400о/м не ,дърпа, но след включване на турбото работи добре.........моля за помощ-ако някой има идея....................
Съжалявам че нищо не разбирам от написаното-геометрия на турбината- но в същност при мен проблем е динамиката на колата на 1 и 2 скорост-имам чувство че не и достига гориво или по-правилно е да кажа мощност, защото не знам причината.До 2400о/м не ,дърпа, но след включване на турбото работи добре.........моля за помощ-ако някой има идея....................
Pages: 1 2 3