Волво Клуб - България

Full Version: Не пали, гасне, гърми, пука, мирише на бензин... ОПРАВЕНО!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
...отивайки следобед да си взема колата и да се прибера (след като сутринта беше идеалната кола), качвам се и не пали. Въртя въртя въртя, няма братче не припалва дори. Замириса обилно на безнин. Ок-изчаках бая. Пак-въртел до края на света без газ без нищо пак същия мирис. Дръпнаха ме запали-трудно признавам. Тръгнах аз и след 100м все едно някой й взе и гориво и ток и въздух и изгасна. Врътнах - запали, бреееей. И така около 5 пъти до вкъщи. Стопли ли се обаче-ни лук ял, ни лук мирисал. Държи си ниски обороти идеални, върви си идеално, абе все едно нищо. Разрових се аз. Скъсан бе въздуховода между възд. филтър и студената страна на турбото-оправих го. Викам си абе може да дърпа повече въздух и дебитомера да не отчита това, а сместа да е бедна. Мислех че е от дистрибутора-отворих почистих всичко е ок. Една сутрин тръгвам за работа и въртя да паля пак прикашля, но запали ама се чуди едно такова.
Ок изчаках минута някъде преди да тръгна и тръгвайки лекичко и мн нормално потеглям и само като усети, че има някакво усилие и угасна. Завъртях-запали. Опитвам се да тръгна-пак угасна. И така от 4-ят опит успях да тръгна. Паркирах. Вечерта отивам аз и пак същия номер. Неще да запали. Припалва прихлюпва и неще. Отново замириса на бензин обилно. След дълго въртене запали. Тръгвам и от яд я изрязвам. Освобождавам от скорост и пускам газта, а тя падайки от 5000 оборота изгърмява зверски и направо ми се залепи оборотомера за 0-лата. Айде пак въртеж. Запали. Тръгвам и гаааааааз и в един момент както съм настъпил педала на газта, сякаш я отрязва някой-както е вдигнала муцуна и се устремява, бам гръмва през ауспуха все едно на неизгоряло или и аз не знам на какво абе направо през ауспуха все едно ще изплюе сегмент и забива муцуната изгаснала. Включвам на по-ниска предавака за да използвам инерцията за да я запаля, тя върви така няколко секунди и в един момент подскочи все едно с нови сили и айде пак все едно нищо. И така до вкъщи. Тъкмо като се прибирам вече и нищо и няма бе, оправя се - направо ми къса нервите.
Свещи сменях преди 2 месеца.
440 1.7 Турбо-имам я от половин година, не ми е правила никакви приключения и изведнъж, подчертавам ИЗВЕДНЪЖ в "един ден", без да се е случвало каквото и да е започва да се държи така.
Идеи ?
...отивайки следобед да си взема колата и да се прибера (след като сутринта беше идеалната кола), качвам се и не пали. Въртя въртя въртя, няма братче не припалва дори. Замириса обилно на безнин. Ок-изчаках бая. Пак-въртел до края на света без газ без нищо пак същия мирис. Дръпнаха ме запали-трудно признавам. Тръгнах аз и след 100м все едно някой й взе и гориво и ток и въздух и изгасна. Врътнах - запали, бреееей. И така около 5 пъти до вкъщи. Стопли ли се обаче-ни лук ял, ни лук мирисал. Държи си ниски обороти идеални, върви си идеално, абе все едно нищо. Разрових се аз. Скъсан бе въздуховода между възд. филтър и студената страна на турбото-оправих го. Викам си абе може да дърпа повече въздух и дебитомера да не отчита това, а сместа да е бедна. Мислех че е от дистрибутора-отворих почистих всичко е ок. Една сутрин тръгвам за работа и въртя да паля пак прикашля, но запали ама се чуди едно такова.
Ок изчаках минута някъде преди да тръгна и тръгвайки лекичко и мн нормално потеглям и само като усети, че има някакво усилие и угасна. Завъртях-запали. Опитвам се да тръгна-пак угасна. И така от 4-ят опит успях да тръгна. Паркирах. Вечерта отивам аз и пак същия номер. Неще да запали. Припалва прихлюпва и неще. Отново замириса на бензин обилно. След дълго въртене запали. Тръгвам и от яд я изрязвам. Освобождавам от скорост и пускам газта, а тя падайки от 5000 оборота изгърмява зверски и направо ми се залепи оборотомера за 0-лата. Айде пак въртеж. Запали. Тръгвам и гаааааааз и в един момент както съм настъпил педала на газта, сякаш я отрязва някой-както е вдигнала муцуна и се устремява, бам гръмва през ауспуха все едно на неизгоряло или и аз не знам на какво абе направо през ауспуха все едно ще изплюе сегмент и забива муцуната изгаснала. Включвам на по-ниска предавака за да използвам инерцията за да я запаля, тя върви така няколко секунди и в един момент подскочи все едно с нови сили и айде пак все едно нищо. И така до вкъщи. Тъкмо като се прибирам вече и нищо и няма бе, оправя се - направо ми къса нервите.
Свещи сменях преди 2 месеца.
440 1.7 Турбо-имам я от половин година, не ми е правила никакви приключения и изведнъж, подчертавам ИЗВЕДНЪЖ в "един ден", без да се е случвало каквото и да е започва да се държи така.
Идеи ?
Аз се сещам за дистрибуторната капачка. Моята преди време също бе добре на външен вид, но бе пукнята леко и от там идваха проблемите с незапалване и гърмежи отзад.
Аз се сещам за дистрибуторната капачка. Моята преди време също бе добре на външен вид, но бе пукнята леко и от там идваха проблемите с незапалване и гърмежи отзад.
За мене това са тоци при положение че не си пипал нищо по колата би трябвало да е избил някой каблел вечерно време палиш и гледаш дали не бягат някъде тоците.... иначе после търсиш дистрибутор ако не е от кабелите....
и после проверяваш как са искрите на всеки цилиндър както и като закачиш свещите също може да пробваш дали дават искра

ВНИМАНИЕ ВИСОКО НАПРЕЖЕНИЕ вземи го под внимание да не (държиш свеща) извади я и я остави на блока да видиш дали дава искра


Всичките тея ремони без чистене на палец и дистрибутор се правят по възможност надвечер за да може да ги виждаш добре искрите

дано съм помогнал с нещо.УСПЕХ
За мене това са тоци при положение че не си пипал нищо по колата би трябвало да е избил някой каблел вечерно време палиш и гледаш дали не бягат някъде тоците.... иначе после търсиш дистрибутор ако не е от кабелите....
и после проверяваш как са искрите на всеки цилиндър както и като закачиш свещите също може да пробваш дали дават искра

ВНИМАНИЕ ВИСОКО НАПРЕЖЕНИЕ вземи го под внимание да не (държиш свеща) извади я и я остави на блока да видиш дали дава искра


Всичките тея ремони без чистене на палец и дистрибутор се правят по възможност надвечер за да може да ги виждаш добре искрите

дано съм помогнал с нещо.УСПЕХ
Благодаря. Ще дерзая!
Благодаря. Ще дерзая!
kokok0 Wrote:Благодаря. Ще дерзая!

преди да направи номера.../предния ден/ -да не си правил фиести на 8 хил .оборота? :lol:
kokok0 Wrote:Благодаря. Ще дерзая!

преди да направи номера.../предния ден/ -да не си правил фиести на 8 хил .оборота? :lol:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8