Волво Клуб - България

Full Version: Каво му липсва на ВОЛВО за да стане по продавана марка...?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Ами които кара такава кола несе оплаква , които чуе за нея също я хвали, които седне за пръв път се влубва в нея.както познати никога несасе качвали и след като слезат от колата има положителен коментар. Дали това прави колата по уникална защото се произвежда по малко и се кара от определен характер хора? И дали даси остане така с по редки коли(волво) на пътя? :wink:
Ами които кара такава кола несе оплаква , които чуе за нея също я хвали, които седне за пръв път се влубва в нея.както познати никога несасе качвали и след като слезат от колата има положителен коментар. Дали това прави колата по уникална защото се произвежда по малко и се кара от определен характер хора? И дали даси остане така с по редки коли(волво) на пътя? :wink:
Всъщност защо да става по-продавана марка?
Все пак е израз на определен индивидуализъм и усещане за света. Като СААБ. Въпреки, че Сааб са коли според мен за още по-големи индивидуалисти.

Ползата от повече продадени автомобили би била единствено, че ще се улесни снабдяването с части за тях... За сервиза не съм сигурен, че при сегашния дилър ще се изучат и станат по-компетентни и отзивчиви...

Преди имах една идея да се направи едно официално запитване до НСП - КАТ колко регистрирани леки автомобили "Волво" има в БГ. За да се види каква часст от собствениците и ползвателите им посещават форума и са ченове на Братството? Smile
Всъщност защо да става по-продавана марка?
Все пак е израз на определен индивидуализъм и усещане за света. Като СААБ. Въпреки, че Сааб са коли според мен за още по-големи индивидуалисти.

Ползата от повече продадени автомобили би била единствено, че ще се улесни снабдяването с части за тях... За сервиза не съм сигурен, че при сегашния дилър ще се изучат и станат по-компетентни и отзивчиви...

Преди имах една идея да се направи едно официално запитване до НСП - КАТ колко регистрирани леки автомобили "Волво" има в БГ. За да се види каква часст от собствениците и ползвателите им посещават форума и са ченове на Братството? Smile
прав си. Но ако бащами имаше волво нямаше дае тук в саита щото хабер си нема от интернет.но за запитване в кат е добра идея дори и моделите да кажат ще е супер. за сааб дори и малко сам чувал но сигорно са добри... Smile
прав си. Но ако бащами имаше волво нямаше дае тук в саита щото хабер си нема от интернет.но за запитване в кат е добра идея дори и моделите да кажат ще е супер. за сааб дори и малко сам чувал но сигорно са добри... Smile
Здраейте, адмирации за хубавата тема !
И аз съм се замислял по този въпрос, уча такава специалност в университета и дори мислех да правя проект по един предмет (икономическа социология) на тема Волво, както и да е....
Волво никога няма да може да се конкурира по брой продажби с марки като Опел, Форд, Фоксваген, Фиат, Тойота, Нисан, Хонда, Сеат, защото не заема този сегмент от пазара на автомобили - евтини и достъпни за всички (поне в развитите д-ви). Волво е марка която е в т.нар. "премиум" клас, т.е. коли за богати хора.Оттук вече броя на потенциалните купувачи силно намалява, защото в Зап. европейските д-ви и Сащ не можеш да караш кола като Волво или БМВ, ако не си някое "шевче", не е като в Бг където можеш да караш каквото си искаш, стига да имаш парите.Оттук нататък Волво трябва да се бори с марки като Мерцедес, БМВ, Кадилак, Ауди, Ланчия, Сааб и борбата е жестока, защото опират до тва кой, колко джаджи ще наблъска в една кола.А тук най-добри са немските марки, защото имат подкрепата на фирми като Бош, Сименс и тн. Но въпреки това, каквото и да постигнат технически, марките трябва да го рекламират и тва е най-важното. Волво са марка, която набяга на : безопастност, изчистен дизайн. И в рекламите акцентът е предимно на това ( City Safety, C30 ).И благодарение на това имат големи продажби в семейните автомобили: комбита, xc90 и т.н. Преди време четох за модела C30, че Волво го продават на относително мн ниска цена, за да пробият на пазара на градски коли. Подобно нещо преди време направиха Ауди с първата А8 и резултата и при двете марки е добър. Сега с новото XC60 би трябвало да конкурират успешно Q5, X6. До скоро Волво бяха в конкуренция с мецедес, бмв и ауди в класа на големите лимузини, но новото S80 го свалиха в по-ниския клас седани, защото очевидно е нямало достатъчно продажби, както са очаквали. Както и при спортните коли, затова може би вече няма S60R.
Освен рекалама и асортимента на модели могат да увеличат и броя на двигателите. За американците и канадците има мн алтернативи : 3.2AWD, T6, V8. Но в Европа където се кара предимно дизел, един D5 не е достатъчен, могат да направят D6, мощен шестцилиндров турбо-дизел 8)
Мерцедес сега ще правят завод в Румъния, където ще се призвеждат модете от А и Б класата. Там работната ръка им излиза мн по-евтино.Доколото знам Волво има заводи в Швеция, Италия, Сащ ....нз къде другаде, нека някой ако знае да каже :?: Все пак могат да направят оше заводи в бедни д-ви, за по-евтино производство.

Лично на мен сайта на Волво супер мн ми харесва и в Бг специално гледам рекламни билбордове на новото XC70, C30 и се радвам като ги виждам. Но вероятно Волво ще си остане колата, не толкова често срещана по-пътищата и лично на мен това мн ми харесва. Чувствам се специален..... 8)
Здраейте, адмирации за хубавата тема !
И аз съм се замислял по този въпрос, уча такава специалност в университета и дори мислех да правя проект по един предмет (икономическа социология) на тема Волво, както и да е....
Волво никога няма да може да се конкурира по брой продажби с марки като Опел, Форд, Фоксваген, Фиат, Тойота, Нисан, Хонда, Сеат, защото не заема този сегмент от пазара на автомобили - евтини и достъпни за всички (поне в развитите д-ви). Волво е марка която е в т.нар. "премиум" клас, т.е. коли за богати хора.Оттук вече броя на потенциалните купувачи силно намалява, защото в Зап. европейските д-ви и Сащ не можеш да караш кола като Волво или БМВ, ако не си някое "шевче", не е като в Бг където можеш да караш каквото си искаш, стига да имаш парите.Оттук нататък Волво трябва да се бори с марки като Мерцедес, БМВ, Кадилак, Ауди, Ланчия, Сааб и борбата е жестока, защото опират до тва кой, колко джаджи ще наблъска в една кола.А тук най-добри са немските марки, защото имат подкрепата на фирми като Бош, Сименс и тн. Но въпреки това, каквото и да постигнат технически, марките трябва да го рекламират и тва е най-важното. Волво са марка, която набяга на : безопастност, изчистен дизайн. И в рекламите акцентът е предимно на това ( City Safety, C30 ).И благодарение на това имат големи продажби в семейните автомобили: комбита, xc90 и т.н. Преди време четох за модела C30, че Волво го продават на относително мн ниска цена, за да пробият на пазара на градски коли. Подобно нещо преди време направиха Ауди с първата А8 и резултата и при двете марки е добър. Сега с новото XC60 би трябвало да конкурират успешно Q5, X6. До скоро Волво бяха в конкуренция с мецедес, бмв и ауди в класа на големите лимузини, но новото S80 го свалиха в по-ниския клас седани, защото очевидно е нямало достатъчно продажби, както са очаквали. Както и при спортните коли, затова може би вече няма S60R.
Освен рекалама и асортимента на модели могат да увеличат и броя на двигателите. За американците и канадците има мн алтернативи : 3.2AWD, T6, V8. Но в Европа където се кара предимно дизел, един D5 не е достатъчен, могат да направят D6, мощен шестцилиндров турбо-дизел 8)
Мерцедес сега ще правят завод в Румъния, където ще се призвеждат модете от А и Б класата. Там работната ръка им излиза мн по-евтино.Доколото знам Волво има заводи в Швеция, Италия, Сащ ....нз къде другаде, нека някой ако знае да каже :?: Все пак могат да направят оше заводи в бедни д-ви, за по-евтино производство.

Лично на мен сайта на Волво супер мн ми харесва и в Бг специално гледам рекламни билбордове на новото XC70, C30 и се радвам като ги виждам. Но вероятно Волво ще си остане колата, не толкова често срещана по-пътищата и лично на мен това мн ми харесва. Чувствам се специален..... 8)
Nenor Wrote:Здраейте, адмирации за хубавата тема !
......................

Лично на мен сайта на Волво супер мн ми харесва и в Бг специално гледам рекламни билбордове на новото XC70, C30 и се радвам като ги виждам. Но вероятно Волво ще си остане колата, не толкова често срещана по-пътищата и лично на мен това мн ми харесва. Чувствам се специален..... 8)

съгласен сам с теб но и ако гледаме скандинавците те там сиги карат забелязах и в австрия се кара мн. мисла че колата е добра в зимни условия несам карал още...нека се произвежда в по скъпички страни мислите ли какво волво ще е ако се прави в завода на дачия или в бг.
мисла че и несе мъчат мн.мн. дасе конкорират от както ги купи форд станаха полу американски.... ако несе лажа мисла че и в франция се прави нещо за волво..... Big Grin
Nenor Wrote:Здраейте, адмирации за хубавата тема !
......................

Лично на мен сайта на Волво супер мн ми харесва и в Бг специално гледам рекламни билбордове на новото XC70, C30 и се радвам като ги виждам. Но вероятно Волво ще си остане колата, не толкова често срещана по-пътищата и лично на мен това мн ми харесва. Чувствам се специален..... 8)

съгласен сам с теб но и ако гледаме скандинавците те там сиги карат забелязах и в австрия се кара мн. мисла че колата е добра в зимни условия несам карал още...нека се произвежда в по скъпички страни мислите ли какво волво ще е ако се прави в завода на дачия или в бг.
мисла че и несе мъчат мн.мн. дасе конкорират от както ги купи форд станаха полу американски.... ако несе лажа мисла че и в франция се прави нещо за волво..... Big Grin
Pages: 1 2