Волво Клуб - България

Full Version: измих двигателя и неще да пали
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Здравейте колеги измих двигателя и неще да запали
Изобщо не излиза ток от бобината утре можеби ще я гледат за да я пламнеме иначе на мивката казаха че може да е алармата (да е прекъснала паленето)
бъркахме в делкото (изсушихме почистихме нагара който имаше с шкурка и затворихме)
кабелите на свещите също, ама какво значение има това като не излиза нищо от бобината.
За пояснение колата има МЕТАНОВА УРЕДБА (в същност има ли връзка с паленето)
ДАЙТЕ АКЪЛ КЪДЕ Е ГАФА
От както сложих метана някой от тея мойте познати ме прокле (завист, завист и пак завист)....... трябва да я карам да я ОПЕЯТ че има яко :twisted: :twisted: :twisted: в нея
Здравейте колеги измих двигателя и неще да запали
Изобщо не излиза ток от бобината утре можеби ще я гледат за да я пламнеме иначе на мивката казаха че може да е алармата (да е прекъснала паленето)
бъркахме в делкото (изсушихме почистихме нагара който имаше с шкурка и затворихме)
кабелите на свещите също, ама какво значение има това като не излиза нищо от бобината.
За пояснение колата има МЕТАНОВА УРЕДБА (в същност има ли връзка с паленето)
ДАЙТЕ АКЪЛ КЪДЕ Е ГАФА
От както сложих метана някой от тея мойте познати ме прокле (завист, завист и пак завист)....... трябва да я карам да я ОПЕЯТ че има яко :twisted: :twisted: :twisted: в нея
колега,
1. Пробва ли да палиш на метан или на бензин
2. Провери ли си релето за метана
3. Сигурен ли си че високото не е изгоряло (може да се е окъсило ако не е било добре изшушено). Аз ако мина през голяма локва с висока скорост и започва да се магари - губи мощност иска да гасне (не е от свщи, не е от кабели, капачката и тя е чисто-нова) остава ми само високото ...
4. Алармата - добре са те ориентирали пичовете. Колата можеш ли да я заключваш и отключваш, ако да значи бушона и е наред, остава да търсиш къде е набутано релето за Cut Engine, да не би то да е байлясало.
5. Докато са я чистили с водоструйката или пароструйката да не се е разхлабила буксата към високото.
6. Бушоните и доста релета се намират пред шофьорското място точно под чистачката. Ако уплътнението ти е издало багажа, може някои бушон или реле да се окъсило (така бях останал без мигачи и алармата отказваше да се включи, а в движение решаваше че трябва да го направи и колата огасваше - спираха и тоците към високото)
7. Аз съм на газ, но както и да е, като са слагали уредбата газаджийте са решили да сложат още две релета точно зад жабката, за да може докато карам на газ да не ми върти бензиновата помпа и така я изгорих между другото, бяха издали багажа релетата, аз просто ги махах, помпата остана на сухо и се сбогувахме...
На първо време се сещам за това. По принцип - започваш отзад напред с мултицета докато намериш къде се губи тока. Успех!
колега,
1. Пробва ли да палиш на метан или на бензин
2. Провери ли си релето за метана
3. Сигурен ли си че високото не е изгоряло (може да се е окъсило ако не е било добре изшушено). Аз ако мина през голяма локва с висока скорост и започва да се магари - губи мощност иска да гасне (не е от свщи, не е от кабели, капачката и тя е чисто-нова) остава ми само високото ...
4. Алармата - добре са те ориентирали пичовете. Колата можеш ли да я заключваш и отключваш, ако да значи бушона и е наред, остава да търсиш къде е набутано релето за Cut Engine, да не би то да е байлясало.
5. Докато са я чистили с водоструйката или пароструйката да не се е разхлабила буксата към високото.
6. Бушоните и доста релета се намират пред шофьорското място точно под чистачката. Ако уплътнението ти е издало багажа, може някои бушон или реле да се окъсило (така бях останал без мигачи и алармата отказваше да се включи, а в движение решаваше че трябва да го направи и колата огасваше - спираха и тоците към високото)
7. Аз съм на газ, но както и да е, като са слагали уредбата газаджийте са решили да сложат още две релета точно зад жабката, за да може докато карам на газ да не ми върти бензиновата помпа и така я изгорих между другото, бяха издали багажа релетата, аз просто ги махах, помпата остана на сухо и се сбогувахме...
На първо време се сещам за това. По принцип - започваш отзад напред с мултицета докато намериш къде се губи тока. Успех!
k_blondy Wrote:Здравейте колеги измих двигателя и неще да запали
Изобщо не излиза ток от бобината утре можеби ще я гледат за да я пламнеме иначе на мивката казаха че може да е алармата (да е прекъснала паленето)
бъркахме в делкото (изсушихме почистихме нагара който имаше с шкурка и затворихме)
кабелите на свещите също, ама какво значение има това като не излиза нищо от бобината.
За пояснение колата има МЕТАНОВА УРЕДБА (в същност има ли връзка с паленето)
ДАЙТЕ АКЪЛ КЪДЕ Е ГАФА
От както сложих метана някой от тея мойте познати ме прокле (завист, завист и пак завист)....... трябва да я карам да я ОПЕЯТ че има яко :twisted: :twisted: :twisted: в нея

остави я да си почине и да изъхне....и ще запали от раз. уморила се е от юркане явно ...а сега е чистичка и не и се цапа :wink:
k_blondy Wrote:Здравейте колеги измих двигателя и неще да запали
Изобщо не излиза ток от бобината утре можеби ще я гледат за да я пламнеме иначе на мивката казаха че може да е алармата (да е прекъснала паленето)
бъркахме в делкото (изсушихме почистихме нагара който имаше с шкурка и затворихме)
кабелите на свещите също, ама какво значение има това като не излиза нищо от бобината.
За пояснение колата има МЕТАНОВА УРЕДБА (в същност има ли връзка с паленето)
ДАЙТЕ АКЪЛ КЪДЕ Е ГАФА
От както сложих метана някой от тея мойте познати ме прокле (завист, завист и пак завист)....... трябва да я карам да я ОПЕЯТ че има яко :twisted: :twisted: :twisted: в нея

остави я да си почине и да изъхне....и ще запали от раз. уморила се е от юркане явно ...а сега е чистичка и не и се цапа :wink:
мерси много отивам да видя какво ще стане.... СТИСКАЙТЕ МИ ПАЛЦИ ( И НА КРАКАТА)
мерси много отивам да видя какво ще стане.... СТИСКАЙТЕ МИ ПАЛЦИ ( И НА КРАКАТА)
И аз викам да изсъхне, при първото миене на моята се получи така. Втория път опаковах дистрибуторната капачка и капачките на свещите и всичко е бе ОК.
И аз викам да изсъхне, при първото миене на моята се получи така. Втория път опаковах дистрибуторната капачка и капачките на свещите и всичко е бе ОК.
Pages: 1 2 3 4 5