Волво Клуб - България

Full Version: Спирачки на 460 турбо интерколер
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги от известно време имам проблем със спирачките .Първоначално светнаха индикаторите за АВС а и накладките , които след около 10 км. ход изгасваха, а спирачките си действаха нормално .При преминаване на валяци , светнаха отново и не изгаснаха повече.При посещение в сервиз се опитаха да обезвъздушат задно ляво , при което се установи , че до него изобщо няма течност .След това педала се втвърди и хода му стана около 2 см. а спирачките изобщо изчезнаха .Обиколих няколко сервиза но уви навсякъде вдигат рамене и никой не се наема да ремонтира.АВСа е система МАRKІІ.Накладките са почти нови , течност има колкото искаш .Ако някой може да помогне ,моля пишете .
Колеги от известно време имам проблем със спирачките .Първоначално светнаха индикаторите за АВС а и накладките , които след около 10 км. ход изгасваха, а спирачките си действаха нормално .При преминаване на валяци , светнаха отново и не изгаснаха повече.При посещение в сервиз се опитаха да обезвъздушат задно ляво , при което се установи , че до него изобщо няма течност .След това педала се втвърди и хода му стана около 2 см. а спирачките изобщо изчезнаха .Обиколих няколко сервиза но уви навсякъде вдигат рамене и никой не се наема да ремонтира.АВСа е система МАRKІІ.Накладките са почти нови , течност има колкото искаш .Ако някой може да помогне ,моля пишете .
батенце аз имах подобен проблем с абс-а на мене премигваше и един ден светна постоянно и с много мъки и ядове успях да стигна до някакво становище......
установих го с тестера и той ми показа доста грешки след което като ги изчистих остана само 1 тоест реалната но като за начало можеш да направиш следното......
сваляш 4те колела и вадиш датчиците дано да ги свалиш лесно..... после(предварително си купи КОНТАКТ 40 .... или друг контактен спрей има ги по железариите желателно е да пише КОНТАКТ А НЕ WD-40 макар че става и с него) напръскваш хубаво датчика изчакваш малко и избърсваш с един чист парцал.... така ги обикаляш и 4те колела, ако не изчезне проблема пиши пак
батенце аз имах подобен проблем с абс-а на мене премигваше и един ден светна постоянно и с много мъки и ядове успях да стигна до някакво становище......
установих го с тестера и той ми показа доста грешки след което като ги изчистих остана само 1 тоест реалната но като за начало можеш да направиш следното......
сваляш 4те колела и вадиш датчиците дано да ги свалиш лесно..... после(предварително си купи КОНТАКТ 40 .... или друг контактен спрей има ги по железариите желателно е да пише КОНТАКТ А НЕ WD-40 макар че става и с него) напръскваш хубаво датчика изчакваш малко и избърсваш с един чист парцал.... така ги обикаляш и 4те колела, ако не изчезне проблема пиши пак
Според мен не трябва да търсиш бедата в ABS-а. Има регулатор отзад така че е хубаво да се погледне. Освен това серво-усилвателя също може да ти играе игрички.
Според мен не трябва да търсиш бедата в ABS-а. Има регулатор отзад така че е хубаво да се погледне. Освен това серво-усилвателя също може да ти играе игрички.
До Joro 67,
По всяка вероятност ел.двигателя на хидравличната помпа на АБС-са не работи.Възможни причини за това са;
-изгорял ел.двигател на помпата.
-развален датчик на налягане.Този датчик е капселован, а в него са монтирани микропревключватели определящи макс. и мин. налягане на системата.
С помощтта на помощник направете следното;
-слагате ръка върху ел.двигателя на хидр. помпа на АБС-са, помощника подава контакт.Трябва да усетите работата на ел.двигателя.В противен случай изваждате захранващата букса на ел.двигателя и подавате захранване от акумулатора с два допълнителни проводника.Ако двигателя пак не заработи, той е изгорял, ако работи повредата е в датчика за налягане.
До Joro 67,
По всяка вероятност ел.двигателя на хидравличната помпа на АБС-са не работи.Възможни причини за това са;
-изгорял ел.двигател на помпата.
-развален датчик на налягане.Този датчик е капселован, а в него са монтирани микропревключватели определящи макс. и мин. налягане на системата.
С помощтта на помощник направете следното;
-слагате ръка върху ел.двигателя на хидр. помпа на АБС-са, помощника подава контакт.Трябва да усетите работата на ел.двигателя.В противен случай изваждате захранващата букса на ел.двигателя и подавате захранване от акумулатора с два допълнителни проводника.Ако двигателя пак не заработи, той е изгорял, ако работи повредата е в датчика за налягане.
inpopovvv Wrote:До Joro 67,
По всяка вероятност ел.двигателя на хидравличната помпа на АБС-са не работи.Възможни причини за това са;
-изгорял ел.двигател на помпата.
-развален датчик на налягане.Този датчик е капселован, а в него са монтирани микропревключватели определящи макс. и мин. налягане на системата.
С помощтта на помощник направете следното;
-слагате ръка върху ел.двигателя на хидр. помпа на АБС-са, помощника подава контакт.Трябва да усетите работата на ел.двигателя.В противен случай изваждате захранващата букса на ел.двигателя и подавате захранване от акумулатора с два допълнителни проводника.Ако двигателя пак не заработи, той е изгорял, ако работи повредата е в датчика за налягане.

да -,но ве4е са му /ОБЕЗВЪЗДУШАваЛИ!!!/ спирачките-дали проблема не е в това??? при АБС-а малко по деликатно стоят нещата
inpopovvv Wrote:До Joro 67,
По всяка вероятност ел.двигателя на хидравличната помпа на АБС-са не работи.Възможни причини за това са;
-изгорял ел.двигател на помпата.
-развален датчик на налягане.Този датчик е капселован, а в него са монтирани микропревключватели определящи макс. и мин. налягане на системата.
С помощтта на помощник направете следното;
-слагате ръка върху ел.двигателя на хидр. помпа на АБС-са, помощника подава контакт.Трябва да усетите работата на ел.двигателя.В противен случай изваждате захранващата букса на ел.двигателя и подавате захранване от акумулатора с два допълнителни проводника.Ако двигателя пак не заработи, той е изгорял, ако работи повредата е в датчика за налягане.

да -,но ве4е са му /ОБЕЗВЪЗДУШАваЛИ!!!/ спирачките-дали проблема не е в това??? при АБС-а малко по деликатно стоят нещата
Pages: 1 2