06-15-2008, 10:06 AM
ddxdd Wrote:На 850 не е механичен всичко е визуална измама .Също ако го закачиш на компа ще разбереш реално на колко километра ти е колата независимо какво пише, стига да не е сменян.Вече си търся табло!
ddxdd Wrote:На 850 не е механичен всичко е визуална измама .Също ако го закачиш на компа ще разбереш реално на колко километра ти е колата независимо какво пише, стига да не е сменян.Вече си търся табло!
ddxdd Wrote:На 850 не е механичен всичко е визуална измама .Също ако го закачиш на компа ще разбереш реално на колко километра ти е колата независимо какво пише, стига да не е сменян.Вече си търся табло!
NASKO1973 Wrote:Абе аз нещо май съм проз :oops: , ама не мога да разбера как от механичен брояч става на digital?Принципа е един и същ,само визуализацията е различна,от датчика идва сигнал които при механичните се предава на инпулсен двигател и той посредствум един зъбен съединител в които много добре знам къде е проблема hock: се предава на това което виждаш,при цифровия полужението е следното сигнала от датчика директо се преработва и утива като информация на LCD дисплея.По просто казано си представи един часовник с LCD и такъв дето пак е с батерия но индикацията е със стрелки.
E така си седя и се чудя...
NASKO1973 Wrote:Абе аз нещо май съм проз :oops: , ама не мога да разбера как от механичен брояч става на digital?Принципа е един и същ,само визуализацията е различна,от датчика идва сигнал които при механичните се предава на инпулсен двигател и той посредствум един зъбен съединител в които много добре знам къде е проблема hock: се предава на това което виждаш,при цифровия полужението е следното сигнала от датчика директо се преработва и утива като информация на LCD дисплея.По просто казано си представи един часовник с LCD и такъв дето пак е с батерия но индикацията е със стрелки.
E така си седя и се чудя...