Волво Клуб - България

Full Version: здравейте на всички
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
отскоро вече и аз сам собственик на S40(от понеделник)колата е 97 2.0 16V 103kw,купих я от горубляне,и ми се струва че сам дал малко повечко пари за нея,но както и да е,радвам се че вече карам волво.А и точно тогава не можах да намеря друга само тази беше там.имаше за смяна два шарнира и две кормилни щанги каретата бяха по 22 щангите по 35,само ангренажниа ремак не сам сменял.Ако има някои от клуба от Бургас,или някои които знае добри сервизи които работят добре да ме опати за смяна на ремака и ролките,на километража пише 99930км. когато я взех ама да не вярваш,......и отзаде в ляво нещо ми тропе Sadебаси касмета а....
Честито Smile Отзад най-вероятно тропа някоя втулка. Мойта като я взех и смених всички втулки, но тя беше карана яко и зле поддържана. За километрите едва ли е вярно, но по принцип с почти всички коли втора ръка е така Big Grin На мойта пишеше 99 380 (странно съвпадение Big Grin ), но като и глдам волана и тапицерията сигурно има над 200 000. Не че те плаша нещо, но така е в България. Хубавото е, че волово са здрави коли.
Здрасти. Честито и безаварийно! Колата е яка - няма да те разочарова освен ако не е в наистина покаяно състояние... Но дори да е в лошо състояние, имай в предвид, че това е волво и трудно се чупи. Заслужава си дори да налееш пари в нея и да си сигурен, че няма да мислиш за ремонти.

П.П. има един бутон - "edit" пише на него - ако го натиснеш можеш да промениш вече написано свое мнение. Полезен е когато си се объркал и искаш да поправиш нещо Wink

П.П.2 от горубляне трудно бих си купил кола....
то маи и моята са й взимали максимума внос от италия е,а за км да наистина.но иначе купето е запазено,а за отзаде то е и нещо като трополене на ламарина или нещо подобно и аз не знам а и нямам време да я закарам на сервиз,че не сам й сложил номера още,то при тея опашки в кат.а иначе за ангренажния ремак на кои сервиз да се доверя да не обаркат нещо,а и ако може някаква цена да ми кажете за ремака и ролките(а и те колко са 1-2)сложих и масло 5w40 кастрол


:lol: е вече ще знам за този бутон мерсиии
Наистина е запазена - на снимката изглежда перфектна. А тропането на ламарина може да е от гърнето и гумичките му. Погледни тръбите отдолу. На един кадет така се реши проблема Wink А на една лада проблема беше от метална туба в багажника :lol:

П.П. - това второто мнение можеше да не го пускаш, а да го добавиш в предишното с бутона "едит"
Честито и безаварихно! Колата е яка и изглежда много запазена. Ние взехме преди два месеца от там, всичко е на късмет, аз за сега нямам забележки, а съм критичен :lol: Мисля, че ролките са две но все пак твойта е с по-големия двигател. Аз смених двете ролки (SKF) и ангренажен ремък на Gates и цената беше около 270лв., ако не се лъжа. Ролките са многото пари, ремъка е 54лв. Но без това не става. Малко парички даваш и после се радваш без да се чупи, това е Волво, както каза колегата. :lol:
димчо явно си взел от евтините ремъци щото ми искаха 165 за моя...ама и аз се изтарикатих и си взех от 45лв но като сметнах май ще излезе същото щото скъпия се кара 90хил километра и не плащаш два пъти смяна на ремък....
някой знае ли какви са последиците при скъсан ремък на S40???
Пп айде да ти е честита S-ката..и да почерпиш...не че аз почерпих а за километража със сигурност не е на 90 хил...
томич - честито със здраве да си я ползваш.

stosisi - изкривяване на клапаните - полу ремонт дв.. - в най добрия случай.
Томич, честито и от мен и безаварийно!
А и да допълня Ефри - двигателите на всички С/В 40 са interference - тоест при скъсване на ремъка буталото се удря в клапана и става голямото мазало.
Другият тип двигатели е freewhelling, което означава, че като се скъса ремъкът не се случва никаква поразия, но нашият случай не е такъв, така че умната!
честито и от мен и добре дошъл в клуба на волво
ремъка го сменяй бързо че тия италианките не си знаят пробега, а за км ти няма да коментирам освен ако колата ти не е на 3г. както казаха колегите един скъсан ремък и ти отидоха клапаните се стига дотам. масло, филтри и т.н. консумативи си знаш- сменяш да ти е чиста работата а за тропането проверяваш и като се разбере от какво е оправяш после

пей сърце и се вози на хубава кола - здрави са няма да съжаляваш за вложените за ремон пари а и не плачи че си я купил скъпо това е волво бе човек и то с40 -здрава красива удобна безопасна солидна тежкарска мощна ..... кола не някяква си............

ПП ъъъ от снимката разбрах че колата е с климатроник ама не си го включил - трябва първата врътка откъм шофьора да е на ауто, няма бордкомпютър и няма отопление на седалките. махни тази допълнителна облицовка на волана да видиш колко е изтрит евентуално да прецениш километрите
Pages: 1 2