Волво Клуб - България

Full Version: "Пропадане" на оборотите
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Имам 1 проблемченце...
Когато двигателя работи на празен ход всичко звучи нормално. Но пипна ли леко педала на газта оборотите падат до към 200-300, след което ЕКУ-то се усеща и форсира до към 1100-1200 и пак всичко е ОК. Няма значение дали задържам педала или го отпускам веднага. Ако пък е на скорост и пусна педала на съединителя в този момент си угасва тихомълком все 1 съм врътнал ключа.
Усеща се и при рязко настъпване - изчаква малко, около секунда, форсира и като пусна педала оборотите падат пак до към 200-300.
При топъл двигател не е толкова осезаемо, но пак го има.

Къде да търся проблема ?
:::
Ако има значение:
Преди да сменя възд. филтър работеше на 600 об/мин. и като загрее качва на 1100. С новия си дойде на мястото: 1000-1100 студен, и 800 топъл.
Имам 1 проблемченце...
Когато двигателя работи на празен ход всичко звучи нормално. Но пипна ли леко педала на газта оборотите падат до към 200-300, след което ЕКУ-то се усеща и форсира до към 1100-1200 и пак всичко е ОК. Няма значение дали задържам педала или го отпускам веднага. Ако пък е на скорост и пусна педала на съединителя в този момент си угасва тихомълком все 1 съм врътнал ключа.
Усеща се и при рязко настъпване - изчаква малко, около секунда, форсира и като пусна педала оборотите падат пак до към 200-300.
При топъл двигател не е толкова осезаемо, но пак го има.

Къде да търся проблема ?
:::
Ако има значение:
Преди да сменя възд. филтър работеше на 600 об/мин. и като загрее качва на 1100. С новия си дойде на мястото: 1000-1100 студен, и 800 топъл.
Аз все си мисля за вакумрегулатора, в други теми го водят моторче на празен ход.
Аз все си мисля за вакумрегулатора, в други теми го водят моторче на празен ход.
Като цяло и аз съм за моторчето, но все пак кажи каква е колата.
Като цяло и аз съм за моторчето, но все пак кажи каква е колата.
Oпа. Забравих - 460 с двигател B18EP (1.7i 102 к.с./катализатор)
Ами аз не съм съвсем за моторчето защото ако не пипам нищо не става така. Е, не кове точно 800, от време на време си има малки спадове и последвал лек форсаж, но ако не внимаваш няма да го усетиш изобщо.
Става проблем само при отварянето на др. клапа в началото. Ако отворя още и "прескоча" проблемния участък всичко си е ОК.
Тестера показва код 111, демек 6 8) . (двоично е 7 де... :lol: )

Майстора, който ми смени ангр. ремък+ролка+и т.н. каза че: "ламбда сондата е много ръждясала, трябва да се кара тая кола..."
Възможно ли е тя да лъже нещо ? (до колкото не знам ЕКУ не я слуша на студено ама :roll: )

Все пак - къде да го търся това моторче? При всички положения 1 почистване ще е добре дошло (ако се изчисти де, че с тая индианска процедура...)
Oпа. Забравих - 460 с двигател B18EP (1.7i 102 к.с./катализатор)
Ами аз не съм съвсем за моторчето защото ако не пипам нищо не става така. Е, не кове точно 800, от време на време си има малки спадове и последвал лек форсаж, но ако не внимаваш няма да го усетиш изобщо.
Става проблем само при отварянето на др. клапа в началото. Ако отворя още и "прескоча" проблемния участък всичко си е ОК.
Тестера показва код 111, демек 6 8) . (двоично е 7 де... :lol: )

Майстора, който ми смени ангр. ремък+ролка+и т.н. каза че: "ламбда сондата е много ръждясала, трябва да се кара тая кола..."
Възможно ли е тя да лъже нещо ? (до колкото не знам ЕКУ не я слуша на студено ама :roll: )

Все пак - къде да го търся това моторче? При всички положения 1 почистване ще е добре дошло (ако се изчисти де, че с тая индианска процедура...)
Моторчета се намират, ама вземи му одари една чистка на твоето пък да видим. А ламбдата ако не си я сменял, смени я. Тя сама няма да се оправи :lol:
Моторчета се намират, ама вземи му одари една чистка на твоето пък да видим. А ламбдата ако не си я сменял, смени я. Тя сама няма да се оправи :lol:
Pages: 1 2 3