Волво Клуб - България

Full Version: Кое е по добро VOLVO XC90 2.4 Д5 дизел или 2.5 Т5 бензин
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
Аз карам ВОЛВО ХЦ90 от 2 години купих го ново от Волво ЧИКАГО 2.5Т5 Много съм доволен от него много върви и разхода е поносим. А колегата кадето разправя по отгоре че имало волво за 26 000 лв пълни глупости говори Пак и да е 26 000 то следва транспорт митни сборове около 25 000 лв + 4000 лв транспорт = на 55 000 лв Бензиновия двигател жинаги е бил по скъп от дизеложия колегааа
Аз карам ВОЛВО ХЦ90 от 2 години купих го ново от Волво ЧИКАГО 2.5Т5 Много съм доволен от него много върви и разхода е поносим. А колегата кадето разправя по отгоре че имало волво за 26 000 лв пълни глупости говори Пак и да е 26 000 то следва транспорт митни сборове около 25 000 лв + 4000 лв транспорт = на 55 000 лв Бензиновия двигател жинаги е бил по скъп от дизеложия колегааа
samovolvo Wrote:Аз карам ВОЛВО ХЦ90 от 2 години купих го ново от Волво ЧИКАГО 2.5Т5 Много съм доволен от него много върви и разхода е поносим. А колегата кадето разправя по отгоре че имало волво за 26 000 лв пълни глупости говори Пак и да е 26 000 то следва транспорт митни сборове около 25 000 лв + 4000 лв транспорт = на 55 000 лв Бензиновия двигател жинаги е бил по скъп от дизеложия колегааа

В общи линии си прав - просто колегата по-горе цитира цената, която вижда в сайта. Иначе има доста допълнителни разходи.
Ама за друго не си....
По принцип дизеловият двигател винаги е по-скъп - за Европа естествено става въпрос, в САЩ няма смисъл от коментар. Просто двигателят D5 на този модел е стандартно електронно настроен точно на 163 к. с. - това е горната граница преди акцизите в ЕС. И тъй като няма неакцизна бензинка - трябва да се добавя и акцизът - това е.
Иначе D5, както и повечето съвременни двигатели - позволява регулиране на параметрите на изгарянето и прочие и повишаване на мощността /т. н. чип тунинг/до 198 к. с. Това е максимумът. При мен това е извършено още при закупуването на колата в швейцарската фирма, която прави софтуера за управлението на двигателите D5 на Волво срещу "скромната сума" от 1370 Евро /просто имам фактурата и затова знам :lol: /.
Обаче не е с чип, а просто през куплунга са вкарани новите параметри за предварение, сгъстяване и др.
Интересното е, че среден градски разход ми е под 11/100. А на равна и права отсечка по магитралите в Гърция съм вдигал 215-216 км/ч при условие, че производителят указва макс. скорост с този двигател - 185 км/ч.
Т. е. от чип тунинга има полза, обаче трябва да е качествено, иначе става имитация - разни кутийки със съпротивления вътре и др.
samovolvo Wrote:Аз карам ВОЛВО ХЦ90 от 2 години купих го ново от Волво ЧИКАГО 2.5Т5 Много съм доволен от него много върви и разхода е поносим. А колегата кадето разправя по отгоре че имало волво за 26 000 лв пълни глупости говори Пак и да е 26 000 то следва транспорт митни сборове около 25 000 лв + 4000 лв транспорт = на 55 000 лв Бензиновия двигател жинаги е бил по скъп от дизеложия колегааа

В общи линии си прав - просто колегата по-горе цитира цената, която вижда в сайта. Иначе има доста допълнителни разходи.
Ама за друго не си....
По принцип дизеловият двигател винаги е по-скъп - за Европа естествено става въпрос, в САЩ няма смисъл от коментар. Просто двигателят D5 на този модел е стандартно електронно настроен точно на 163 к. с. - това е горната граница преди акцизите в ЕС. И тъй като няма неакцизна бензинка - трябва да се добавя и акцизът - това е.
Иначе D5, както и повечето съвременни двигатели - позволява регулиране на параметрите на изгарянето и прочие и повишаване на мощността /т. н. чип тунинг/до 198 к. с. Това е максимумът. При мен това е извършено още при закупуването на колата в швейцарската фирма, която прави софтуера за управлението на двигателите D5 на Волво срещу "скромната сума" от 1370 Евро /просто имам фактурата и затова знам :lol: /.
Обаче не е с чип, а просто през куплунга са вкарани новите параметри за предварение, сгъстяване и др.
Интересното е, че среден градски разход ми е под 11/100. А на равна и права отсечка по магитралите в Гърция съм вдигал 215-216 км/ч при условие, че производителят указва макс. скорост с този двигател - 185 км/ч.
Т. е. от чип тунинга има полза, обаче трябва да е качествено, иначе става имитация - разни кутийки със съпротивления вътре и др.
Като нов бензина е по скъп в Европа моя двигател има 9260 акциз и има доста екстри навигация,монитори в задните облегалки, оригинален чип който го прави 250 коня Добри са като коли но в БГ много не се карат държат повече на Аудито,Мерцедеса и БМВ-то Когато го внесох в БГ платих около 30 000 лв митни сборове и доста разправий
Като нов бензина е по скъп в Европа моя двигател има 9260 акциз и има доста екстри навигация,монитори в задните облегалки, оригинален чип който го прави 250 коня Добри са като коли но в БГ много не се карат държат повече на Аудито,Мерцедеса и БМВ-то Когато го внесох в БГ платих около 30 000 лв митни сборове и доста разправий
Tomy Wolf тва твойто Волво ли е на снимката ,защо си му боядисал предната броня в цвета на купето
Tomy Wolf тва твойто Волво ли е на снимката ,защо си му боядисал предната броня в цвета на купето
Ха-ха така си беше оригинално, първият собственик си го е поръчал... И бронята е малко по-особена.
Ха-ха така си беше оригинално, първият собственик си го е поръчал... И бронята е малко по-особена.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7