Волво Клуб - България

Full Version: Информация за Volvo V40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Здравейте бъдещи колеги. Харесал съм си Volvo V40.Но тъй като не съм никак запознат с тази марка ще съм благодарен на всеки който има възможност да ме информира относно Volvo V40. Интересува ме как е колата, с какъв двигател може да е? Вярно ли е, че двигателя е Рено или греша? Кои са силните и слабите черти на колата? Как стои въпроса с подръжката? Скъпи ли са частите и кои са проблемните места ако има такива? Какво да се гледа като се избира тази кола? Кое е за предпочитане бензин или дизел? Аз лично съм фен на дизела, но с тези цени в последно време ...
Ще съм много благодарен ако мога да получа повече информация.
Благодаря предварително.
Здравейте бъдещи колеги. Харесал съм си Volvo V40.Но тъй като не съм никак запознат с тази марка ще съм благодарен на всеки който има възможност да ме информира относно Volvo V40. Интересува ме как е колата, с какъв двигател може да е? Вярно ли е, че двигателя е Рено или греша? Кои са силните и слабите черти на колата? Как стои въпроса с подръжката? Скъпи ли са частите и кои са проблемните места ако има такива? Какво да се гледа като се избира тази кола? Кое е за предпочитане бензин или дизел? Аз лично съм фен на дизела, но с тези цени в последно време ...
Ще съм много благодарен ако мога да получа повече информация.
Благодаря предварително.
Приятелю, много добре си се ориентирал. За да получищ отговор на въпросите си може да постъпиш по 2 начина:
1. Да преледаш темите в този форум. Има толкова много информация, че сигурно с месеци ще четеш.
2. Да дойдеш на някоя среща на клуба и да добиеш преки впечатления. Хем по-бързо, хем по-лесно Smile
Моите впечатления като собственик на V40 са много добри. Най-важното е на каква кола ще случиш (ако купуваш втора употреба).
Докато не седнеш сам в купето трудно ще се убедиш какви са достойнствата на колата - сигурност, стабилност, комфорт. (Е, чуват се и мнения, че твърдо вози - въпрос на вкус. Аз не съм на това мнение.) Бензин или дизел - виж цените как са в момента и сам си направи извода.
Успех!
Приятелю, много добре си се ориентирал. За да получищ отговор на въпросите си може да постъпиш по 2 начина:
1. Да преледаш темите в този форум. Има толкова много информация, че сигурно с месеци ще четеш.
2. Да дойдеш на някоя среща на клуба и да добиеш преки впечатления. Хем по-бързо, хем по-лесно Smile
Моите впечатления като собственик на V40 са много добри. Най-важното е на каква кола ще случиш (ако купуваш втора употреба).
Докато не седнеш сам в купето трудно ще се убедиш какви са достойнствата на колата - сигурност, стабилност, комфорт. (Е, чуват се и мнения, че твърдо вози - въпрос на вкус. Аз не съм на това мнение.) Бензин или дизел - виж цените как са в момента и сам си направи извода.
Успех!
Huku Wrote:Приятелю, много добре си се ориентирал. За да получищ отговор на въпросите си може да постъпиш по 2 начина:
1. Да преледаш темите в този форум. Има толкова много информация, че сигурно с месеци ще четеш.
2. Да дойдеш на някоя среща на клуба и да добиеш преки впечатления. Хем по-бързо, хем по-лесно Smile
Моите впечатления като собственик на V40 са много добри. Най-важното е на каква кола ще случиш (ако купуваш втора употреба).
Докато не седнеш сам в купето трудно ще се убедиш какви са достойнствата на колата - сигурност, стабилност, комфорт. (Е, чуват се и мнения, че твърдо вози - въпрос на вкус. Аз не съм на това мнение.) Бензин или дизел - виж цените как са в момента и сам си направи извода.
Успех!
Ники, благодаря за информацията. Ако въпроса е само до возията това не е проблем Smile Кога правите сбирките. Аз съм от София.
Huku Wrote:Приятелю, много добре си се ориентирал. За да получищ отговор на въпросите си може да постъпиш по 2 начина:
1. Да преледаш темите в този форум. Има толкова много информация, че сигурно с месеци ще четеш.
2. Да дойдеш на някоя среща на клуба и да добиеш преки впечатления. Хем по-бързо, хем по-лесно Smile
Моите впечатления като собственик на V40 са много добри. Най-важното е на каква кола ще случиш (ако купуваш втора употреба).
Докато не седнеш сам в купето трудно ще се убедиш какви са достойнствата на колата - сигурност, стабилност, комфорт. (Е, чуват се и мнения, че твърдо вози - въпрос на вкус. Аз не съм на това мнение.) Бензин или дизел - виж цените как са в момента и сам си направи извода.
Успех!
Ники, благодаря за информацията. Ако въпроса е само до возията това не е проблем Smile Кога правите сбирките. Аз съм от София.
bambam01 Wrote:...
Ники, благодаря за информацията. Ако въпроса е само до возията това не е проблем Smile Кога правите сбирките. Аз съм от София.

Утре, неделя 29ти юни 12ч на паркинга пред НИМ ти е най-близката среща на клуба.Не се чуди - ела, аз съм от Пловдив и има шанс също да дойда, ако се видим имаш "едно кръгче" от мен!
bambam01 Wrote:...
Ники, благодаря за информацията. Ако въпроса е само до возията това не е проблем Smile Кога правите сбирките. Аз съм от София.

Утре, неделя 29ти юни 12ч на паркинга пред НИМ ти е най-близката среща на клуба.Не се чуди - ела, аз съм от Пловдив и има шанс също да дойда, ако се видим имаш "едно кръгче" от мен!
Карам на дизел, но пак ми е по-евтино отколкото карането на бензиновия вариант на В40. Дизела извън града харчи 5,5-6 на сто. В градско движение е 8,5 на сто. Доколкото съм чувал, двулитровият бензинов двигател 140 к.с. харчи в градско 14-15 на сто бензин, а извън града около 8 на сто. Вярно, че ако сложиш газов инжекцион ще ти е по-евтино, но самата инвестиция за газов инжекцион никак не е малка- около 2000- 2200 лева. Трябва да си направиш сметка колко смяташ да я караш колата и дали си струва да даваш толкова пари за газово устройство или да си купиш дизел. Аз лично бях твърд противник на дизела. Но месец преди да си купя колата, тук в Добрич данъците за автомобили бяха вдигнати със 100 /сто/ процента и за кола със 140 к.с. трябваше да плащам 380 лева данък, а ако е 115 к.с. 280 лева. Затова аз преминах на варианта с дизелов двигател 90 к.с. И данъкът , който платих беше 42,35 лева. При това с двигател под 100 к.с. ползваш намаление от 50 процента от данъка, ако имаш катализатор или уловител за твърди частици /при дизелите/. Така че , прави си сметката не само за първоначалната инвестиция за покупката и регистрацията на автомобила, но и за последващите данък автомобил, гражданска отговорност и т.н. Аз в момента съм доволен от избора си и не съжалявам , че купих дизелова кола. Е, разбира се има и някои малки проблеми с които се сблъсках, но такива има и при бензиновите коли, даже и от по-сложно ниво и съответно по-скъпо за обслужване. За дизеловия двигател аз купувам части като за Рено, докато при бензиновите двигатели цените на идентични части са в пъти по-скъпи. Това е моето мнение. Може би други ще са на обратното мнение и ще искат да ме опровергаят, но всеки сам преценява. Аз от твърд противник на дизела съм вече твърд негов привърженик.
Карам на дизел, но пак ми е по-евтино отколкото карането на бензиновия вариант на В40. Дизела извън града харчи 5,5-6 на сто. В градско движение е 8,5 на сто. Доколкото съм чувал, двулитровият бензинов двигател 140 к.с. харчи в градско 14-15 на сто бензин, а извън града около 8 на сто. Вярно, че ако сложиш газов инжекцион ще ти е по-евтино, но самата инвестиция за газов инжекцион никак не е малка- около 2000- 2200 лева. Трябва да си направиш сметка колко смяташ да я караш колата и дали си струва да даваш толкова пари за газово устройство или да си купиш дизел. Аз лично бях твърд противник на дизела. Но месец преди да си купя колата, тук в Добрич данъците за автомобили бяха вдигнати със 100 /сто/ процента и за кола със 140 к.с. трябваше да плащам 380 лева данък, а ако е 115 к.с. 280 лева. Затова аз преминах на варианта с дизелов двигател 90 к.с. И данъкът , който платих беше 42,35 лева. При това с двигател под 100 к.с. ползваш намаление от 50 процента от данъка, ако имаш катализатор или уловител за твърди частици /при дизелите/. Така че , прави си сметката не само за първоначалната инвестиция за покупката и регистрацията на автомобила, но и за последващите данък автомобил, гражданска отговорност и т.н. Аз в момента съм доволен от избора си и не съжалявам , че купих дизелова кола. Е, разбира се има и някои малки проблеми с които се сблъсках, но такива има и при бензиновите коли, даже и от по-сложно ниво и съответно по-скъпо за обслужване. За дизеловия двигател аз купувам части като за Рено, докато при бензиновите двигатели цените на идентични части са в пъти по-скъпи. Това е моето мнение. Може би други ще са на обратното мнение и ще искат да ме опровергаят, но всеки сам преценява. Аз от твърд противник на дизела съм вече твърд негов привърженик.
Pages: 1 2 3 4