И така... вторник бяхме в ЮВЕ (със записан час предварително
). Хората погледнаха колата, "диагностицираха" двигателя и казаха, че е добър
. На кабелите на свещите закачиха 2 кабела, които бяха към някакъв апарат (незнам как се казва апарата). По този начин, откриха че кабелът на 2-ри цилиндър е започнал да дава "оттечка" (изразявам се с мои думи, извинете ме и ме поправете ако бъркам) - "на същият ден кабелът беше сменен с такъв на бош. Оказа се (поне според продавачите по магазините), че поотделно кабели продават само бош. Но скоро замисляме пълна им смяната (което ме подсеща - кажете какви кабели използвате, от кои сте доволни и т.н.)". След това, закачиха автомобилчето на друг стенд (апарат), на който майстора "настъпи" колата на 3500-4500 об/мин. Та на въпросният апарат се отчитаха няколко стойности, които не мога да Ви кажа защото стоях зад волана и изпълнявах нареждания от сорта на "запали, дай газ, изгаси и такива
". Но благодарение на тях, регулираха разхода, който според майстора е бил малко височък (17/100). Не ни се отдаде възможност да го засечем след дисагностиката, но и това ще стане. Както разбирате, не съм голяма спец, но мисля че българската фраза "...Абе викам ти майсторе, щот не ти знам името...", не важи за ЮВЕ. Хората са свестни, а и доре вършат работа. Поне според мен.
А и най-важното. След всичките тези измервания, диагностики, регулировки и такива неща, които впрочем отнеха около 25-30 мин (като изключим чакането) колата тръгна по-добре. И не мисля, че това е подсъзнателно, защото ми се иска да "върви" по-добре :lol:, ами си е истина. Баща ми също забеляза разликата, така че .....
С две/три думи за сервиз ЮВЕ мога да кажа - "добре свършена работа"...
P.S. Моля да извините честото ми повторение на "кабели" в началните редове....