Волво Клуб - България

Full Version: Пак малко за S60
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Здравейте, регистрирах се скоро, защото има много голяма вероятност да стана собственик на едно ново S60 2,5Т.
Досега не съм имал удоволствието да карам Волво и може да ви прозвучи лаишки, но имам едно две въпросчета.
Прочетох доста във форума за този модел, но като недостатък разбрах само че не е маневрена /завива като ТИР/ и има сравнително скъпа поддръжка.
Относно поддръжката не мисля че ще ме събори, защото в момента съм с ауди А4 /В6 2003г/ което поддържам с оригинални части. По скоро бих желал да науча има ли някакви по-особени проблеми, защото въпреки че колата /живот и здраве/ ще е гаранционна МП не се славят като големи бързаци.
А пък се насочих към тази кола защото първо ми хареса на визия, с изключително добро оборудване е и за този мотор се говори че понавървява доста. А и все пак е моделна година 2000 и се надявам че разни бъгове и детски болести са отстранени. Да не забравяме и цената, която за подобен клас кола с подобен мотор и оборудване е изключително прилична.
Общо взето бих бил благодарен на всякаква информация. ::beer::

п.п. Все още не съм решил на 100% дали да го поръчам, засега съм много навит защото както казах много ми харесва и все пак е нова кола. Другият вариант е ауди А4 В7 /2005-2006/, което смятам за изключително добра кола за съжаление не ново /познайте що/ или БМВ 3-та серия /Е90, Е92/ при които вече заради акциза стъпваме на други цифри.
Определено държа колата да върви, колко харчи не че не е важно но да кажем не е основен приоритет, така че D5 определено не ме интересува.
Здравейте, регистрирах се скоро, защото има много голяма вероятност да стана собственик на едно ново S60 2,5Т.
Досега не съм имал удоволствието да карам Волво и може да ви прозвучи лаишки, но имам едно две въпросчета.
Прочетох доста във форума за този модел, но като недостатък разбрах само че не е маневрена /завива като ТИР/ и има сравнително скъпа поддръжка.
Относно поддръжката не мисля че ще ме събори, защото в момента съм с ауди А4 /В6 2003г/ което поддържам с оригинални части. По скоро бих желал да науча има ли някакви по-особени проблеми, защото въпреки че колата /живот и здраве/ ще е гаранционна МП не се славят като големи бързаци.
А пък се насочих към тази кола защото първо ми хареса на визия, с изключително добро оборудване е и за този мотор се говори че понавървява доста. А и все пак е моделна година 2000 и се надявам че разни бъгове и детски болести са отстранени. Да не забравяме и цената, която за подобен клас кола с подобен мотор и оборудване е изключително прилична.
Общо взето бих бил благодарен на всякаква информация. ::beer::

п.п. Все още не съм решил на 100% дали да го поръчам, засега съм много навит защото както казах много ми харесва и все пак е нова кола. Другият вариант е ауди А4 В7 /2005-2006/, което смятам за изключително добра кола за съжаление не ново /познайте що/ или БМВ 3-та серия /Е90, Е92/ при които вече заради акциза стъпваме на други цифри.
Определено държа колата да върви, колко харчи не че не е важно но да кажем не е основен приоритет, така че D5 определено не ме интересува.
От изброените Волвото е номер едно, така че не се чуди - вземай и карай :oops: :oops: :oops:
От изброените Волвото е номер едно, така че не се чуди - вземай и карай :oops: :oops: :oops:
Баси, никой ли не може едно рамо да удари. Или тази кола е толкова неразпространена, че чак във Волво клуб не знаят за кво иде реч. :?:
Баси, никой ли не може едно рамо да удари. Или тази кола е толкова неразпространена, че чак във Волво клуб не знаят за кво иде реч. :?:
Ivo K Wrote:Баси, никой ли не може едно рамо да удари. Или тази кола е толкова неразпространена, че чак във Волво клуб не знаят за кво иде реч. :?:

Не бе човек, не че не е разпространена, ама ти питаш какви проблеми да очакваш, а колко хора да ти отговорят като отговора е един - никакви.

Сам каза че модела е 2000г. а пък Волво правят бензинови двигатели с турбо още откакто ги има като марка, този двигател е страхотен, а С60 е един от най-добрите модели (много здраво и максимално опростено окачване, греди здрави като на микробус), а като имаш в предвид, че Волво проблемен модел нямат, значи си направил перфектна преценка остава да я поръчаш и да и се радваш.
Все пак, ако питаш мен, направи едно кръгче и с новия Д5 преди това, няма да съжаляваш повярвай ми.

Знам, че звучи малко невероятно - "сравнително нов модел и да не прави проблеми", но просто си уцелил марката.

Това е.
Ivo K Wrote:Баси, никой ли не може едно рамо да удари. Или тази кола е толкова неразпространена, че чак във Волво клуб не знаят за кво иде реч. :?:

Не бе човек, не че не е разпространена, ама ти питаш какви проблеми да очакваш, а колко хора да ти отговорят като отговора е един - никакви.

Сам каза че модела е 2000г. а пък Волво правят бензинови двигатели с турбо още откакто ги има като марка, този двигател е страхотен, а С60 е един от най-добрите модели (много здраво и максимално опростено окачване, греди здрави като на микробус), а като имаш в предвид, че Волво проблемен модел нямат, значи си направил перфектна преценка остава да я поръчаш и да и се радваш.
Все пак, ако питаш мен, направи едно кръгче и с новия Д5 преди това, няма да съжаляваш повярвай ми.

Знам, че звучи малко невероятно - "сравнително нов модел и да не прави проблеми", но просто си уцелил марката.

Това е.
Приятелю,
Ако стъпиш и крачка встрани от 60-ката ще сгрешиш. Взимай и без да се двоумиш.
Колата е невероятна, може би най-сполучливия модел на Волво изобщо. Наистина единствение проблем е липсата на маневреност, но на фона на цялото удоволствие от шофирането и качеството на изработката, това е недостатък, който ще преглътнеш още на първия изминат километър.
Аз лично карам 60-ка от близо месец, и вече съм сигурен, че когато реша да продам моята, ще я сменя само с друга 60-ка. Дай боже да е R-ка Tongue
Приятелю,
Ако стъпиш и крачка встрани от 60-ката ще сгрешиш. Взимай и без да се двоумиш.
Колата е невероятна, може би най-сполучливия модел на Волво изобщо. Наистина единствение проблем е липсата на маневреност, но на фона на цялото удоволствие от шофирането и качеството на изработката, това е недостатък, който ще преглътнеш още на първия изминат километър.
Аз лично карам 60-ка от близо месец, и вече съм сигурен, че когато реша да продам моята, ще я сменя само с друга 60-ка. Дай боже да е R-ка Tongue
Pages: 1 2 3 4 5