Волво Клуб - България

Full Version: Включвател за вентилатора на В40 1,9ТД
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте колеги!
Тъй като в последно време колата започна да ми загрява /без включен климатик/, си мисля че е нужно да сменя включвателя за перката на радиатора. Проблема е в това, че даже и при показание на границата на червената зона, много рядко се включва вентилатора за охлаждането и то за 10 -ина секунди и толкова. Термостата си работи- като пипна тръбата в горната част на радиатора, която отива към водната помпа, не се издържа на температурата и, тоест термостата е отворен. Та , мисля че проблема е във включвателя на перката. Не знам обаче къде точно се намира той. Питах в няколко магазина и ми казаха, че могат да го осигурят , но в две различни разновидности- с две и с три крачета. И сега не знам моята кола с какъв включвател е. Не го знам къде се намира, за да го извадя. Някой ако е имал подобен проблем нека да помогне. Най- добре ще е ако има и някакви рисунки или скици на местоположението. Колата ми е с климатик и е 1997 година производство. Благодаря предварително!
Здравейте колеги!
Тъй като в последно време колата започна да ми загрява /без включен климатик/, си мисля че е нужно да сменя включвателя за перката на радиатора. Проблема е в това, че даже и при показание на границата на червената зона, много рядко се включва вентилатора за охлаждането и то за 10 -ина секунди и толкова. Термостата си работи- като пипна тръбата в горната част на радиатора, която отива към водната помпа, не се издържа на температурата и, тоест термостата е отворен. Та , мисля че проблема е във включвателя на перката. Не знам обаче къде точно се намира той. Питах в няколко магазина и ми казаха, че могат да го осигурят , но в две различни разновидности- с две и с три крачета. И сега не знам моята кола с какъв включвател е. Не го знам къде се намира, за да го извадя. Някой ако е имал подобен проблем нека да помогне. Най- добре ще е ако има и някакви рисунки или скици на местоположението. Колата ми е с климатик и е 1997 година производство. Благодаря предварително!
В 90% от случаите е въздушна възглавница в радиатора а и водата в радиатора се движи от доло на горе.
В 90% от случаите е въздушна възглавница в радиатора а и водата в радиатора се движи от доло на горе.
Айде бе хора. Няма ли кой да подскаже къде да го открия този включвател. Вчера огледах водния радиатор, но никъде не го открих. Кабелите от вентилатора отиват встрани от радиатора и оттам нататък някъде по купето се губят. На водната помпа видях някакъв датчик със зелен куплунг. Да не би той да е? В магазините за резервни части ми предлагат два вида включватели- с две и с три клеми. И сега докато не извадя стария не знам какъв да си купя. Помогнете , моля!
Айде бе хора. Няма ли кой да подскаже къде да го открия този включвател. Вчера огледах водния радиатор, но никъде не го открих. Кабелите от вентилатора отиват встрани от радиатора и оттам нататък някъде по купето се губят. На водната помпа видях някакъв датчик със зелен куплунг. Да не би той да е? В магазините за резервни части ми предлагат два вида включватели- с две и с три клеми. И сега докато не извадя стария не знам какъв да си купя. Помогнете , моля!
mongoose Wrote:В 90% от случаите е въздушна възглавница в радиатора а и водата в радиатора се движи от доло на горе.
Добре, а мога ли да обезвъздуша по някакъв начин радиатора?
mongoose Wrote:В 90% от случаите е въздушна възглавница в радиатора а и водата в радиатора се движи от доло на горе.
Добре, а мога ли да обезвъздуша по някакъв начин радиатора?
Несъм гледал на Волвото дали има пробка за обезвъздушаване,на някои коли разширителния съд така е направен че да се самообезвъздушава,на други има специална пробка която е най-горна точка на охлаждащата система и от там се обезвъздушава но несъм оглеждал как е на Волвото защото досега несъм имал проблеми.Най-малкото което можеш да направиш е да си погледнеш нивото на охлаждащата течност,иначе ето това намерих за сензорите:
Несъм гледал на Волвото дали има пробка за обезвъздушаване,на някои коли разширителния съд така е направен че да се самообезвъздушава,на други има специална пробка която е най-горна точка на охлаждащата система и от там се обезвъздушава но несъм оглеждал как е на Волвото защото досега несъм имал проблеми.Най-малкото което можеш да направиш е да си погледнеш нивото на охлаждащата течност,иначе ето това намерих за сензорите:
Pages: 1 2 3