Волво Клуб - България

Full Version: Разпробиване на носач на 440?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

biseroni

Искам съвет за следния проблем - след скачане в дупка колата започна да дърпа надясно.Ходих на стенд, регулираха предницата и казаха, че пак ще дърпа на дясно, но няма да износва гумите щото ъглите са спазени и ако искам да оправя проблема, да сменя десния носач.Е, взех един втора употреба, сложиха го и същата работа - чак тогава взеха да мерят разстоянията и да видят защо дясното колело все още е по - назад от лявото.Оказа се, че е поддало "магарето", а там оправяне няма.Та предложиха ми да разпробият двата отвора в десния носач с около 2-3 мм. там където се захваща шарнирния болт.Това ще позволи завъртането на дясното колело напред,изравняването му с лявото и ликвидиране на момента, които създава.Разумно ли е това предложение и има ли рискове за безопасността на движение?
biseroni Wrote:Искам съвет за следния проблем - след скачане в дупка колата започна да дърпа надясно.Ходих на стенд, регулираха предницата и казаха, че пак ще дърпа на дясно, но няма да износва гумите щото ъглите са спазени и ако искам да оправя проблема, да сменя десния носач.Е, взех един втора употреба, сложиха го и същата работа - чак тогава взеха да мерят разстоянията и да видят защо дясното колело все още е по - назад от лявото.Оказа се, че е поддало "магарето", а там оправяне няма.Та предложиха ми да разпробият двата отвора в десния носач с около 2-3 мм. там където се захваща шарнирния болт.Това ще позволи завъртането на дясното колело напред,изравняването му с лявото и ликвидиране на момента, които създава.Разумно ли е това предложение и има ли рискове за безопасността на движение?
а не е ли по-лесно и.. по-добре да си намериш "ново" магаре?

biseroni

Сигурно е по - лесно, но това означава да разхвърлят цялата предница, едва ли някой майстор в града го е правил и не на последно място нямам идея на каква сума ще стъпи цялата работа.
....
хвашаш носача този който магарето е назад, връзваш едно камионджииско въже за теглене, въжето за здраво дърво, палиш, задна, и рязко съединител - обороти за начало да са ниски, после може и по голямипри рязкото пускане на съединитела.
Сериозно:
Да може да се разпробие.
Но не е и за изпускане налудничавата ми идея!
Въпроса е да подсилиш теглича от тази страна! - преди ползването на лудата идея.
Незнам защо не им е дошла и друга идея на тия майстори.!!!
Efri 740 Wrote:....
хвашаш носача този който магарето е назад, връзваш едно камионджииско въже за теглене, въжето за здраво дърво, палиш, задна, и рязко съединител - обороти за начало да са ниски, после може и по голямипри рязкото пускане на съединитела.
Сериозно:
Да може да се разпробие.
Но не е и за изпускане налудничавата ми идея!
Въпроса е да подсилиш теглича от тази страна! - преди ползването на лудата идея.
Незнам защо не им е дошла и друга идея на тия майстори.!!!

Преди 4-5 години когато взех първото си Волво (460 бодигард 1,8и) магарето го купих за 140 лева с двата носача от Горубляне при "Италианеца 2" ако е бензиново и с ръчни скорости и твоето е същото, виж ако си дизел или автоматик е по-друго, за работа не знам колко ще ти вземат, но питаи не е нещо много сложно и може да не е много.

Но покраи идеята на Ефри се сетих и друг вариянт, той обаче е за тенекиджии, иначе в общи линии се състои в следното:
1. Проверяваш колко назад точно е колелото в см.
2. Взимаш една ненужна джанта(без гума) и я слагаш на въпросното колело (колата естествено е подпряна стабилно на прага и джантата е стегната надеждно)
3. Измерваш с рулетка растоянието от средата на шарнира до края на прага откъм задното колело
4. Връзваш колелото на местото на гумата и с лебетката за опъване на ударени коли се изтегля леко полеко докато шарнира подмине с 1см. разстоянието което ти трябва(трябва да подмине тъи като материалите имат еластичност и след от пускане се връщат малко)
5. От пускаш мериш и ако не те устроива опъваш с 0,5см повече.... и така докато се догони разстоянието
ВНИМАВАЙ да не го подминеш защото връщането е по трудно (макар че имаш опит - в дупката и готово :lol:

Звучи малко грубо но начина не е съвсем лош стига човек да е внимателен - защото там където е най-слабо и е подало при удара подава и при обратния напън и общо взето възстановяваш положението.
Аз го правих този номер с 480-ката. Преден мост на старо мисля че беше към 150 лева, но не съм много сигурен. Смяната не е голяма философия и всеки маойстор може да ти го направи за по-малко от час.

biseroni

Благодаря за идеите.От един вариант вече имам избор между няколко.Трябва да ги подхвърля на майстора и той да каже какво ще прави по - нататък.