Волво Клуб - България

Full Version: Проблем със скоростната кутия на S80
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте на Всички,
отскоро съм собственик на Волво С80 2.0Т 180 к.с., автоматик. Имам следния проблем със скостната кутия, най-общо при изпреварване когато натискам педала до долу, при сменянето на скоростите се получава едно ритане, според мен в скоростната кутия(правя изводи от други автоматици които съм карал). Този отговор ми дават и в Мото Пфое като за тях решението е смяна на скоростната кутия с нова. Чувал съм от друг собственик на Волво С80, че може да се пробва първо със смяна на маслото, ако не с препрограмиране на кутията и друго решение е смяна на някакви дребни части в кутията. В Мото Пфое ми казват че не се сменя масло и че не се препрограмира и че не се прави ремонт, решението за тях е само нова. Ще бъда благодарен за всяко изречение което се напише по моя въпрос.
Здравейте на Всички,
отскоро съм собственик на Волво С80 2.0Т 180 к.с., автоматик. Имам следния проблем със скостната кутия, най-общо при изпреварване когато натискам педала до долу, при сменянето на скоростите се получава едно ритане, според мен в скоростната кутия(правя изводи от други автоматици които съм карал). Този отговор ми дават и в Мото Пфое като за тях решението е смяна на скоростната кутия с нова. Чувал съм от друг собственик на Волво С80, че може да се пробва първо със смяна на маслото, ако не с препрограмиране на кутията и друго решение е смяна на някакви дребни части в кутията. В Мото Пфое ми казват че не се сменя масло и че не се препрограмира и че не се прави ремонт, решението за тях е само нова. Ще бъда благодарен за всяко изречение което се напише по моя въпрос.
ЕЕЕЕ, хората пари дават да ги рита колата в гърба, пък ти...

Сега сериозно. Аз имам същия модел като теб. Маслото се сменя и който ми каже обратното ще му кажа да си навие механическия сертификат на руло и да си го...
Аз имах леко пропадане в тягата между първа и втора. След като смених маслото - това изчезна.
Защо си мислиш че не е нормално да те рита - колата ти е 180 коня и ако си настъпил педала до долу - то мотора ти се товари поне до 95% - получаваш максимална мощност.
Защо не потърсиш същия модел в града ти и не пробваш как е...

... Сега се сетих че имах подобен проблем с предната ми кола, която също беше автоматик. Докато си играех с колата, размених два кабела и прецаках датчика за завъртане на дроселната клапа. Компютъра спря да получава сигнал от него и смяташе грешно превключването на предавките - тогава се получаваше подобно ритане, и то винаги, не само при високи обороти...

Имаш ли аларма на таблото?
ЕЕЕЕ, хората пари дават да ги рита колата в гърба, пък ти...

Сега сериозно. Аз имам същия модел като теб. Маслото се сменя и който ми каже обратното ще му кажа да си навие механическия сертификат на руло и да си го...
Аз имах леко пропадане в тягата между първа и втора. След като смених маслото - това изчезна.
Защо си мислиш че не е нормално да те рита - колата ти е 180 коня и ако си настъпил педала до долу - то мотора ти се товари поне до 95% - получаваш максимална мощност.
Защо не потърсиш същия модел в града ти и не пробваш как е...

... Сега се сетих че имах подобен проблем с предната ми кола, която също беше автоматик. Докато си играех с колата, размених два кабела и прецаках датчика за завъртане на дроселната клапа. Компютъра спря да получава сигнал от него и смяташе грешно превключването на предавките - тогава се получаваше подобно ритане, и то винаги, не само при високи обороти...

Имаш ли аларма на таблото?
Gorgo първо Ти благодаря за отговора. А алармата ми е фабричната.
Че се сменя маслото на кутията съм сигурен, но както писах в Мото Пфое ми отказаха и аз отидох в друг сервиз. Казаха ми, че паралелно с маслото се сменя и филтъра. Единственото място където предлагаха филтър беше отново в Мото Пфое в комплект с картера, приеха ми поръчката и след 10 мин звънят и ми казват че поръчката ми е отказана защото маслото на кутията не се сменя. Истина ли е това за филтъра и картера и ако е така знаеш ли от къде мога да ги намеря.
Gorgo първо Ти благодаря за отговора. А алармата ми е фабричната.
Че се сменя маслото на кутията съм сигурен, но както писах в Мото Пфое ми отказаха и аз отидох в друг сервиз. Казаха ми, че паралелно с маслото се сменя и филтъра. Единственото място където предлагаха филтър беше отново в Мото Пфое в комплект с картера, приеха ми поръчката и след 10 мин звънят и ми казват че поръчката ми е отказана защото маслото на кутията не се сменя. Истина ли е това за филтъра и картера и ако е така знаеш ли от къде мога да ги намеря.
Dragko, преди да си сменя маслото изчетох инструкциите във Вадис. Там не пише че се сменя филтър. Аз доста оглеждах за филтър, но ако има такъв, той си е някъде вътре и не си заслужава да си отваряш ск. кутия, за да го сменяш. На старата кола имаше магнит на пробката, който се почистваше при смяна и нищо повече. Старото масло е кафяво на цвят - новото е ярко червено. Не можеш да определиш дали е добре на пипане, тъй като е хидравлична течност.
Това, което може да се прецака в кутията са разпределителните клапанчета, но не знам дали в БГ има свестен майстор за това...

Прочети тази тема: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?p=53303&highlight=#53303">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... ght=#53303</a><!-- m -->

Като те питах за аларма имах предвид аларма че нещо не е наред с мотора или трансмисията - обикновено е текст на екрана вляво долу до скоростомера...
Dragko, преди да си сменя маслото изчетох инструкциите във Вадис. Там не пише че се сменя филтър. Аз доста оглеждах за филтър, но ако има такъв, той си е някъде вътре и не си заслужава да си отваряш ск. кутия, за да го сменяш. На старата кола имаше магнит на пробката, който се почистваше при смяна и нищо повече. Старото масло е кафяво на цвят - новото е ярко червено. Не можеш да определиш дали е добре на пипане, тъй като е хидравлична течност.
Това, което може да се прецака в кутията са разпределителните клапанчета, но не знам дали в БГ има свестен майстор за това...

Прочети тази тема: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?p=53303&highlight=#53303">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... ght=#53303</a><!-- m -->

Като те питах за аларма имах предвид аларма че нещо не е наред с мотора или трансмисията - обикновено е текст на екрана вляво долу до скоростомера...
Прочетох това, което ми прати, а за аларма ми изписва от време на време TRANSMISSION SYSTEM REQUIRED. Щом няма нужда от части при смяната, ми остава само да намеря някой свестен майстор да го направи, а такъв в Бургас непознавам.
Благодаря ти много, дано да успея да ти върна помоща.
Прочетох това, което ми прати, а за аларма ми изписва от време на време TRANSMISSION SYSTEM REQUIRED. Щом няма нужда от части при смяната, ми остава само да намеря някой свестен майстор да го направи, а такъв в Бургас непознавам.
Благодаря ти много, дано да успея да ти върна помоща.
Pages: 1 2 3