Волво Клуб - България

Full Version: *Спъва* ли се S/V 40 от климатроника
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Карам 460 1.8 с климатик но все едно го нямам.В градско е невъзможно а извън града само по магистралата става горе- долу.Това си е известен недостатък на модела.
Искам да си взема С40 1.8 или 2.0 бензин след 2000 г. и Ви моля да ми кажете как се държи при включен климатроник.Ако и тези модели се "спъват" просто се отказвам. Карал съм корейски и японски коли при които си вървят еднакво добре със и без климатик.Един майстор ми каза ,че всички европейски коли са "спънати" със климатика , а на "жълтите" такъв проблем няма. Това се потвърждава и от моето проучване.
Моля да споделите откровенно Вашия опит.Много харесвом марката
VOLVO но все пак искам да се возя като бял човек.
Карам 460 1.8 с климатик но все едно го нямам.В градско е невъзможно а извън града само по магистралата става горе- долу.Това си е известен недостатък на модела.
Искам да си взема С40 1.8 или 2.0 бензин след 2000 г. и Ви моля да ми кажете как се държи при включен климатроник.Ако и тези модели се "спъват" просто се отказвам. Карал съм корейски и японски коли при които си вървят еднакво добре със и без климатик.Един майстор ми каза ,че всички европейски коли са "спънати" със климатика , а на "жълтите" такъв проблем няма. Това се потвърждава и от моето проучване.
Моля да споделите откровенно Вашия опит.Много харесвом марката
VOLVO но все пак искам да се возя като бял човек.
Да ти кажа аз нямам никакви проблеми с климатиак и си работи перфектно и ш градско и извънградско дори не забелязшам да ми вдига разхода но аз съм с дизел и вартящия момент на дшигателя ми е много голям дори в ниски обороти.Саветвам те да се обърнеш кам някои добър хладилен техник защото това което пишеш не ми изглежда нормално.
Да ти кажа аз нямам никакви проблеми с климатиак и си работи перфектно и ш градско и извънградско дори не забелязшам да ми вдига разхода но аз съм с дизел и вартящия момент на дшигателя ми е много голям дори в ниски обороти.Саветвам те да се обърнеш кам някои добър хладилен техник защото това което пишеш не ми изглежда нормално.
Определено се спъва с климатик и то е доста осезаемо.Според някои сервизни майстори около 5 кончета се изгубват при каране с климатик.При Ситроен Ксара 2003г.е същото.Това са моите наблюдения.
Определено се спъва с климатик и то е доста осезаемо.Според някои сервизни майстори около 5 кончета се изгубват при каране с климатик.При Ситроен Ксара 2003г.е същото.Това са моите наблюдения.
Имам спомени, че някъде във Вадис пишеше, че климатикът намалява мощността с до 10 конски сили. Да, усеща се, но при 115 к.с. и да извадиш 10 пак няма проблем.

Quote:The compressor is mechanical and is driven by the car engine. When the compressor is operating it ” steals” 0.5-8 kW (0.7-11 bhp) from the engine. This may be noticed as slight jerks when driving as the compressor is engaged/disengaged.
Имам спомени, че някъде във Вадис пишеше, че климатикът намалява мощността с до 10 конски сили. Да, усеща се, но при 115 к.с. и да извадиш 10 пак няма проблем.

Quote:The compressor is mechanical and is driven by the car engine. When the compressor is operating it ” steals” 0.5-8 kW (0.7-11 bhp) from the engine. This may be noticed as slight jerks when driving as the compressor is engaged/disengaged.
спавасе и според мен акое дизел несе осеща ама бензина си е така
спавасе и според мен акое дизел несе осеща ама бензина си е така
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9