Волво Клуб - България

Full Version: ЛЯВ МИГАЧ ИЛИ АВАРИЙНИ?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Случвало ли ви се е, когато карате в дясно покрай колона плътно спрели/паркирали един зад друг до тротоара на пътното платно автомобили, да забележите пуснат ляв заден мигач и да се чудите - този иска да излиза или е на аварйни? :?

Като Волво - джентълмен обикновено се опитвам да пускам такива чакащи кротко да се освободи шанс и за тях да излязат, но по-често се оказва, че са на аварийни и всуе съм намалявал ...
:?
Дали не трябва да се въведе друг режим на мигане за аварийните светлини? :?:
Или не трябва да пускат аварийни когато са в такова положение? :wink:
Случвало ли ви се е, когато карате в дясно покрай колона плътно спрели/паркирали един зад друг до тротоара на пътното платно автомобили, да забележите пуснат ляв заден мигач и да се чудите - този иска да излиза или е на аварйни? :?

Като Волво - джентълмен обикновено се опитвам да пускам такива чакащи кротко да се освободи шанс и за тях да излязат, но по-често се оказва, че са на аварийни и всуе съм намалявал ...
:?
Дали не трябва да се въведе друг режим на мигане за аварийните светлини? :?:
Или не трябва да пускат аварийни когато са в такова положение? :wink:
Намаляваш и гледаш ако е мигач го пускаш, ако не продължаваш :lol: :lol: :lol:
Намаляваш и гледаш ако е мигач го пускаш, ако не продължаваш :lol: :lol: :lol:
Според мен в такъв случай аварийните мигачи са напълно сизлишни. Иначе ситуацията наистина е доста е подвеждаща, дали са аварийни, ляв мигач ли е ? В такъв случай по-добре е да намалиш и да минеш предпазливо.

Друг е въпроса ... Защо се оставят включени? - Отговора според мен е много прост ... ако си спрял на място, на което нямаш право да спираш според ЗДП, а това са доста места, а както всички знаем, местата не стигат в тая лудница от автомобилти ... това е вратичката да не те закачат ченгетата и да избегнеш да ти набият някоя глоба.



Ето една извадка от Закона за движение по пътищата.

Чл. 74. (Нов. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Аварийният сигнал може да бъде включван за предупреждаване на останалите участници в движението за различни опасности, когато моторното превозно средство е спряло поради повреда или има участие в пътнотранспортно произшествие и не може да бъде отстранено веднага и се явява препятствие за другите участници в движението.
Според мен в такъв случай аварийните мигачи са напълно сизлишни. Иначе ситуацията наистина е доста е подвеждаща, дали са аварийни, ляв мигач ли е ? В такъв случай по-добре е да намалиш и да минеш предпазливо.

Друг е въпроса ... Защо се оставят включени? - Отговора според мен е много прост ... ако си спрял на място, на което нямаш право да спираш според ЗДП, а това са доста места, а както всички знаем, местата не стигат в тая лудница от автомобилти ... това е вратичката да не те закачат ченгетата и да избегнеш да ти набият някоя глоба.



Ето една извадка от Закона за движение по пътищата.

Чл. 74. (Нов. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Аварийният сигнал може да бъде включван за предупреждаване на останалите участници в движението за различни опасности, когато моторното превозно средство е спряло поради повреда или има участие в пътнотранспортно произшествие и не може да бъде отстранено веднага и се явява препятствие за другите участници в движението.
dango_ Wrote:Друг е въпроса ... Защо се оставят включени? - Отговора според мен е много прост ... ако си спрял на място, на което нямаш право да спираш според ЗДП, а това са доста места, а както всички знаем, местата не стигат в тая лудница от автомобилти ... това е вратичката да не те закачат ченгетата и да избегнеш да ти набият някоя глоба.

Ето една извадка от Закона за движение по пътищата.

Чл. 74. (Нов. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Аварийният сигнал може да бъде включван за предупреждаване на останалите участници в движението за различни опасности, когато моторното превозно средство е спряло поради повреда или има участие в пътнотранспортно произшествие и не може да бъде отстранено веднага и се явява препятствие за другите участници в движението.

аз затова пускам аварийки само ако съм последна кола за да не се чудят какво мига. а що се отнася до ченгетата - от личен опит знам че номера не върви. все пак закона не прави разлика дали като си спрял на непозволено място и колата ти е здрава си пуснал аварийки или не. а и още нещо тоя чл.74 бих го допълнил с добрата практика да пускаш аварийки и по време на движение когато искаш да предупредиш другите за някаква опасност - особено рязко намаляване на скоростта. а неофициално винаги ги пускам за кратко за да благодаря на някой който ми е дал път или да се извиня ако съм направил грешка на пътя Big Grin с удоволствие констатирам че все повече хора го правят. приятно е като дадеш път на нйкой той да ти мигне с аварийките - тогава леко цъквам с фара за да разбере че съм го видял т.е. и аз благодаря. въобще едно любезничене пада по пътя Big Grin Big Grin Big Grin
dango_ Wrote:Друг е въпроса ... Защо се оставят включени? - Отговора според мен е много прост ... ако си спрял на място, на което нямаш право да спираш според ЗДП, а това са доста места, а както всички знаем, местата не стигат в тая лудница от автомобилти ... това е вратичката да не те закачат ченгетата и да избегнеш да ти набият някоя глоба.

Ето една извадка от Закона за движение по пътищата.

Чл. 74. (Нов. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Аварийният сигнал може да бъде включван за предупреждаване на останалите участници в движението за различни опасности, когато моторното превозно средство е спряло поради повреда или има участие в пътнотранспортно произшествие и не може да бъде отстранено веднага и се явява препятствие за другите участници в движението.

аз затова пускам аварийки само ако съм последна кола за да не се чудят какво мига. а що се отнася до ченгетата - от личен опит знам че номера не върви. все пак закона не прави разлика дали като си спрял на непозволено място и колата ти е здрава си пуснал аварийки или не. а и още нещо тоя чл.74 бих го допълнил с добрата практика да пускаш аварийки и по време на движение когато искаш да предупредиш другите за някаква опасност - особено рязко намаляване на скоростта. а неофициално винаги ги пускам за кратко за да благодаря на някой който ми е дал път или да се извиня ако съм направил грешка на пътя Big Grin с удоволствие констатирам че все повече хора го правят. приятно е като дадеш път на нйкой той да ти мигне с аварийките - тогава леко цъквам с фара за да разбере че съм го видял т.е. и аз благодаря. въобще едно любезничене пада по пътя Big Grin Big Grin Big Grin
Ми номера не върви, защото на ченгетата им е писнало да се разправят с малоумници, които си спират където им е скимнало. Пуска аварийните, пък ти как ще минаваш си е твоя работа. Масово това го правят маршрутките. Види ли човек набива аварийните и спира за да качи човека, ма няма значение къде е / ако е на трамвайната линя там спира - трамвя ще чака/ ... е какво е това.

Друг е въпроса за който говорим, ако има спрели коли и ти си последна може да ги пуснеш за да покажеш, че ти и другите автомобили са спрели и останалите водачи да си направят сметка по от рано как ще ви заобиколят.


Иначе това с пускането на аварийни за да предупредя за опасност на пътя и аз го правя и определено е много добър знак. За поздравите когато пуснеш някой, да мине пред теб, както казваш и аз забелязвам, че доста хора вече се научиха да благодарят по този начин. Всико е хубаво стига да е в реда на нещата, защото има и доста нахални типове, които те засичат само и само да се мушнат в колоната и после ти пуснат мигачите. Аз в 90% от случаите пускам колата, която иска да мине, но пък тези нахалниците супер много ме дразнят и правя всичко да не ги пусна да минат ...
Ми номера не върви, защото на ченгетата им е писнало да се разправят с малоумници, които си спират където им е скимнало. Пуска аварийните, пък ти как ще минаваш си е твоя работа. Масово това го правят маршрутките. Види ли човек набива аварийните и спира за да качи човека, ма няма значение къде е / ако е на трамвайната линя там спира - трамвя ще чака/ ... е какво е това.

Друг е въпроса за който говорим, ако има спрели коли и ти си последна може да ги пуснеш за да покажеш, че ти и другите автомобили са спрели и останалите водачи да си направят сметка по от рано как ще ви заобиколят.


Иначе това с пускането на аварийни за да предупредя за опасност на пътя и аз го правя и определено е много добър знак. За поздравите когато пуснеш някой, да мине пред теб, както казваш и аз забелязвам, че доста хора вече се научиха да благодарят по този начин. Всико е хубаво стига да е в реда на нещата, защото има и доста нахални типове, които те засичат само и само да се мушнат в колоната и после ти пуснат мигачите. Аз в 90% от случаите пускам колата, която иска да мине, но пък тези нахалниците супер много ме дразнят и правя всичко да не ги пусна да минат ...