Волво Клуб - България

Full Version: Малко помощ за карбуратора моля,благодаря :-)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здарявейте :-), скоро си купих 740 с двигател Б230К (или 2300см3 нормален ) . На въпроса карбуратора (2В5 или 2В7 незнам точно)има едно кабелче на Fuel cut-off solenoid,предпологам :-),каде и кога трябва да се захрани с +12V така мисля . Благодаряви много предварително. С Поздрави ГоГо740.[Image: attachment.php?thumbnail=5454]
Здарявейте :-), скоро си купих 740 с двигател Б230К (или 2300см3 нормален ) . На въпроса карбуратора (2В5 или 2В7 незнам точно)има едно кабелче на Fuel cut-off solenoid,предпологам :-),каде и кога трябва да се захрани с +12V така мисля . Благодаряви много предварително. С Поздрави ГоГо740.[attachment=5454]
Кабелчето което си снимал захранва подгряването на автоматичния смукач. Захранено е постоянно когато си на контакт. А Fuel cut off solenoid е с вакуумно управление на самия карбуратор иначе пак е с ток но напрежението се подава на един клапан (върху левия калник при двигателя) който съответно пуска и спира вакуума. Напрежение върху клапана има когато оборотите на двигателя са над 1000 горе долу и педала за газта е в отпуснато положение.
Кабелчето което си снимал захранва подгряването на автоматичния смукач. Захранено е постоянно когато си на контакт. А Fuel cut off solenoid е с вакуумно управление на самия карбуратор иначе пак е с ток но напрежението се подава на един клапан (върху левия калник при двигателя) който съответно пуска и спира вакуума. Напрежение върху клапана има когато оборотите на двигателя са над 1000 горе долу и педала за газта е в отпуснато положение.
Благодаря мноного :-).
Ако знаеш да като му подам на +12 V на извода се променя работата на двигателя ,става по муден бавен.
И малко ми се вдикна разхода на Газ (карам предимно на газ ) майче ама незнам дали е от това.
Приятно и Безаварийно Шофиране :-).
Благодаря мноного :-).
Ако знаеш да като му подам на +12 V на извода се променя работата на двигателя ,става по муден бавен.
И малко ми се вдикна разхода на Газ (карам предимно на газ ) майче ама незнам дали е от това.
Приятно и Безаварийно Шофиране :-).
gogo740 Wrote:Благодаря мноного :-).
Ако знаеш да като му подам на +12 V на извода се променя работата на двигателя ,става по муден бавен.
И малко ми се вдикна разхода на Газ (карам предимно на газ ) майче ама незнам дали е от това.
Приятно и Безаварийно Шофиране :-).

Фабричната схема е така - когато си на контакт там си има напрежение, затова мисля че трябва да си я възстановиш и след това да идеш на газ анализатор да ти я настрои в това положение. Доколкото видях от снимките и плочка за газ нямаш - редно е да е с плочка и мисля че разхода ще е нормален.
gogo740 Wrote:Благодаря мноного :-).
Ако знаеш да като му подам на +12 V на извода се променя работата на двигателя ,става по муден бавен.
И малко ми се вдикна разхода на Газ (карам предимно на газ ) майче ама незнам дали е от това.
Приятно и Безаварийно Шофиране :-).

Фабричната схема е така - когато си на контакт там си има напрежение, затова мисля че трябва да си я възстановиш и след това да идеш на газ анализатор да ти я настрои в това положение. Доколкото видях от снимките и плочка за газ нямаш - редно е да е с плочка и мисля че разхода ще е нормален.
Здравейте :-),
За схемата си абсолютно прав така е,ама другото не го знаех.
За какво служи 'плочка за газ',газовата инсталация е поставена доста одавна.
Двикателя на колата е В230К,под таблото отгрих две черни кутий с елетроника,едната можеби е от алармата ,а другата моного прелича на управление на инжексон двикателя няма странна работа.
И блогодаря много за ИНФОТО :-).
Здравейте :-),
За схемата си абсолютно прав така е,ама другото не го знаех.
За какво служи 'плочка за газ',газовата инсталация е поставена доста одавна.
Двикателя на колата е В230К,под таблото отгрих две черни кутий с елетроника,едната можеби е от алармата ,а другата моного прелича на управление на инжексон двикателя няма странна работа.
И блогодаря много за ИНФОТО :-).
Pages: 1 2 3