Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с температура
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Здравейте колеги!От известно време забелязах следното тевожно нещо.Сега ,когато са големите жеги си е истинско удоволствие да се кара на климатик!Но забелязах ,че когато климатика работи по-продължително време (1:30-2 часа) колата започва да загрява, стига почти до червеното...Когато изключа климатика и темертатурата спада за десетина секунди.От къде може да идва този проблем.Мотора е B18EP
Здравейте колеги!От известно време забелязах следното тевожно нещо.Сега ,когато са големите жеги си е истинско удоволствие да се кара на климатик!Но забелязах ,че когато климатика работи по-продължително време (1:30-2 часа) колата започва да загрява, стига почти до червеното...Когато изключа климатика и темертатурата спада за десетина секунди.От къде може да идва този проблем.Мотора е B18EP

GT1

Мите,
иди на първата бензиностанция ОMV със собствена автомивка и за едно левче хуубаво си измий радиаторите.
Това се прави като дигнеш капака и от разстояние около 30-тина см. отпред -> назад изпъскаш обилно и внимателно питите на двата радиатора. Не се притеснявай, че не се вижда задния- този на двигателя. Пръскай хоризонтално и бавничко. Струята е достатъчно силна - ще измие всичко. Не забравяй да "погледнеш" към радиаторите и откъм решетката в бронята отдолу.
Избери си режима на измиване: или този с шампоан (за препоръчване) или горещата вакса.
След тази "операция" ти гарантирам, че ще се облекчи работата на климатика ти и ще се дигне КПД-то му.
За загряването на колата просто ще забравиш. :thumbright:

GT1

Мите,
иди на първата бензиностанция ОMV със собствена автомивка и за едно левче хуубаво си измий радиаторите.
Това се прави като дигнеш капака и от разстояние около 30-тина см. отпред -> назад изпъскаш обилно и внимателно питите на двата радиатора. Не се притеснявай, че не се вижда задния- този на двигателя. Пръскай хоризонтално и бавничко. Струята е достатъчно силна - ще измие всичко. Не забравяй да "погледнеш" към радиаторите и откъм решетката в бронята отдолу.
Избери си режима на измиване: или този с шампоан (за препоръчване) или горещата вакса.
След тази "операция" ти гарантирам, че ще се облекчи работата на климатика ти и ще се дигне КПД-то му.
За загряването на колата просто ще забравиш. :thumbright:
Аз радиаторите ги измих още същия ден след като сменихме съединителя.Температурата наистина падна ,но с малко и то само в определени моменти(на магистралата седи на средата, иначе пак си дига малко над това)
Аз радиаторите ги измих още същия ден след като сменихме съединителя.Температурата наистина падна ,но с малко и то само в определени моменти(на магистралата седи на средата, иначе пак си дига малко над това)
При работа на място и включени консуматори(като климатик) е нормално температурата на ДВГ-то да се повиши.
При работа на място и включени консуматори(като климатик) е нормално температурата на ДВГ-то да се повиши.
Проблема е ,че колата не работи на място.В случая пътуваше за Троян.Втория път беше в града по бул.България и отново не на място...
Проблема е ,че колата не работи на място.В случая пътуваше за Троян.Втория път беше в града по бул.България и отново не на място...
Pages: 1 2 3 4