Волво Клуб - България

Full Version: Кога се сменя съединителят???
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Аз съм с С40 и моя съединител е твърд ако под твърд разбираш че тряба по-голямо усилие при натискане. Но иначе няма никакви проблеми за потегляне превключване и т.н. Също имам съвсем леко вибриране на педала което според мен си идва от самите вибрации на двигателя. Така че си мисля че няма проблеми. А освен това съм на 205 хил.км и още съм с оригиналния. Big Grin
Аз съм с С40 и моя съединител е твърд ако под твърд разбираш че тряба по-голямо усилие при натискане. Но иначе няма никакви проблеми за потегляне превключване и т.н. Също имам съвсем леко вибриране на педала което според мен си идва от самите вибрации на двигателя. Така че си мисля че няма проблеми. А освен това съм на 205 хил.км и още съм с оригиналния. Big Grin
при мен се получи следното по време на движение натисна леко педала на съединителя трепери а второ при подаване на газ от лявата ми страна на таблото се чуваше тънко жужене питах във форума но никой не можа да ми отговори за жуженито и след 500 км се прееба всичко.
при мен се получи следното по време на движение натисна леко педала на съединителя трепери а второ при подаване на газ от лявата ми страна на таблото се чуваше тънко жужене питах във форума но никой не можа да ми отговори за жуженито и след 500 км се прееба всичко.
ogo1 Wrote:Аз съм с С40 и моя съединител е твърд ако под твърд разбираш че тряба по-голямо усилие при натискане. Но иначе няма никакви проблеми за потегляне превключване и т.н. Също имам съвсем леко вибриране на педала което според мен си идва от самите вибрации на двигателя. Така че си мисля че няма проблеми. А освен това съм на 205 хил.км и още съм с оригиналния. Big Grin

ами незнам колко твърд требва дае щото го сравнявам с рено и мерцедес и са по леки. имам и аз вибрации на мн.леко натискане но мисла че това е от започването на допира на диска и ако е леко се усеща но явно е нормално щото маи мн. волвонца го имат...

намен след дълго каране на 5 та и като натисна е твърд и после след неколко натискания става по мек... :roll:
ogo1 Wrote:Аз съм с С40 и моя съединител е твърд ако под твърд разбираш че тряба по-голямо усилие при натискане. Но иначе няма никакви проблеми за потегляне превключване и т.н. Също имам съвсем леко вибриране на педала което според мен си идва от самите вибрации на двигателя. Така че си мисля че няма проблеми. А освен това съм на 205 хил.км и още съм с оригиналния. Big Grin

ами незнам колко твърд требва дае щото го сравнявам с рено и мерцедес и са по леки. имам и аз вибрации на мн.леко натискане но мисла че това е от започването на допира на диска и ако е леко се усеща но явно е нормално щото маи мн. волвонца го имат...

намен след дълго каране на 5 та и като натисна е твърд и после след неколко натискания става по мек... :roll:
вчера ходих при майстор "Жоро" GT1. окза се че има скъсан тампон на двигателя и част от вибрациите идвали от там.
за твърдия съединител го сравнявам с други коли които съм карал и наистина на волвото ми е най твърд. даже след като седмица карах форд фокус като се качих на мойта и се шашнах помислих че нещо не е наред толкова ми е видя твърд. но сега пак си мо свикнах Big Grin
вчера ходих при майстор "Жоро" GT1. окза се че има скъсан тампон на двигателя и част от вибрациите идвали от там.
за твърдия съединител го сравнявам с други коли които съм карал и наистина на волвото ми е най твърд. даже след като седмица карах форд фокус като се качих на мойта и се шашнах помислих че нещо не е наред толкова ми е видя твърд. но сега пак си мо свикнах Big Grin
Pages: 1 2 3