Извинявам се за вероятно глупавия въпрос на който веднага може да се даде отговор, че основната разлика са 40 кончета. Нещо взе да ми поомръзва сегашния верен приятел и ще взема да се поогледам за нещо по-респектиращо. Знам, че основните слабости са турбините и при избора там трябва много да се внимава. Карах веднъж на тест драйв 160 к.с. и ogo1 ми виде номера още в първите метри (пък може дори и да не го е видел :lol: ) Та на въпроса Т4 би трябвало тогава направо да "кърти мивките" или...?
Извинявам се за вероятно глупавия въпрос на който веднага може да се даде отговор, че основната разлика са 40 кончета. Нещо взе да ми поомръзва сегашния верен приятел и ще взема да се поогледам за нещо по-респектиращо. Знам, че основните слабости са турбините и при избора там трябва много да се внимава. Карах веднъж на тест драйв 160 к.с. и ogo1 ми виде номера още в първите метри (пък може дори и да не го е видел :lol: ) Та на въпроса Т4 би трябвало тогава направо да "кърти мивките" или...?
Ми ако го караш винаги над 5000 оборота ще е добре под 5000 160-то коня ще са по бързи
Ми ако го караш винаги над 5000 оборота ще е добре под 5000 160-то коня ще са по бързи
bell Wrote:Извинявам се за вероятно глупавия въпрос на който веднага може да се даде отговор, че основната разлика са 40 кончета. Нещо взе да ми поомръзва сегашния верен приятел и ще взема да се поогледам за нещо по-респектиращо. Знам, че основните слабости са турбините и при избора там трябва много да се внимава. Карах веднъж на тест драйв 160 к.с. и ogo1 ми виде номера още в първите метри (пък може дори и да не го е видел :lol: ) Та на въпроса Т4 би трябвало тогава направо да "кърти мивките" или...?
ей ненаиграл се бееее. по добре питай за разхода и подръжката. щото иначе разликата ще я усещаш само ако на всеки светофар искаш да се репчиш и да ти гледат номерата /вкл. и полицейските камери
- пък тогава жена ти да не те пита некой път "абе мръсник каква е тая руса главица до тебе в колата
/
bell Wrote:Извинявам се за вероятно глупавия въпрос на който веднага може да се даде отговор, че основната разлика са 40 кончета. Нещо взе да ми поомръзва сегашния верен приятел и ще взема да се поогледам за нещо по-респектиращо. Знам, че основните слабости са турбините и при избора там трябва много да се внимава. Карах веднъж на тест драйв 160 к.с. и ogo1 ми виде номера още в първите метри (пък може дори и да не го е видел :lol: ) Та на въпроса Т4 би трябвало тогава направо да "кърти мивките" или...?
ей ненаиграл се бееее. по добре питай за разхода и подръжката. щото иначе разликата ще я усещаш само ако на всеки светофар искаш да се репчиш и да ти гледат номерата /вкл. и полицейските камери
- пък тогава жена ти да не те пита некой път "абе мръсник каква е тая руса главица до тебе в колата
/
ogo1 Wrote:bell Wrote:Извинявам се за вероятно глупавия въпрос на който веднага може да се даде отговор, че основната разлика са 40 кончета. Нещо взе да ми поомръзва сегашния верен приятел и ще взема да се поогледам за нещо по-респектиращо. Знам, че основните слабости са турбините и при избора там трябва много да се внимава. Карах веднъж на тест драйв 160 к.с. и ogo1 ми виде номера още в първите метри (пък може дори и да не го е видел :lol: ) Та на въпроса Т4 би трябвало тогава направо да "кърти мивките" или...?
ей ненаиграл се бееее. ... пък тогава жена ти да не те пита некой път "абе мръсник каква е тая руса главица до тебе в колата /
Как коя - тъщата разбира се :lol:
"Отричай до края" - български игрален филм
Но шегата на страна, наистина съм се замислил за нещо на ръба на акциза не че в града ще го използвам но както ще се разширяваме домочадието сегашното горкото хептен ще грохне. Затова искам да знам за добрите и лошите страни на турбото. Разхода си е ясен, ама ако ще цепа стотинката на две ще си взема голфче двойка с газова. :twisted:
ogo1 Wrote:bell Wrote:Извинявам се за вероятно глупавия въпрос на който веднага може да се даде отговор, че основната разлика са 40 кончета. Нещо взе да ми поомръзва сегашния верен приятел и ще взема да се поогледам за нещо по-респектиращо. Знам, че основните слабости са турбините и при избора там трябва много да се внимава. Карах веднъж на тест драйв 160 к.с. и ogo1 ми виде номера още в първите метри (пък може дори и да не го е видел :lol: ) Та на въпроса Т4 би трябвало тогава направо да "кърти мивките" или...?
ей ненаиграл се бееее. ... пък тогава жена ти да не те пита некой път "абе мръсник каква е тая руса главица до тебе в колата /
Как коя - тъщата разбира се :lol:
"Отричай до края" - български игрален филм
Но шегата на страна, наистина съм се замислил за нещо на ръба на акциза не че в града ще го използвам но както ще се разширяваме домочадието сегашното горкото хептен ще грохне. Затова искам да знам за добрите и лошите страни на турбото. Разхода си е ясен, ама ако ще цепа стотинката на две ще си взема голфче двойка с газова. :twisted:
Ми да де ако въпроса ти е Т4 по-бързо ли е от малко то турбо то като сравниш 200 и 160 сам ще си отговориш. Иначе моя опит е че на 2-ра не зацепва пътя а съм сас 16-то а със старите гуми дето не ги биваше много и на 3-та пак въртеше. В този случай при малките скорости не виждам предимство. Ако те боли за акциза спортен филтър и чип ще ти излезнад под 500лв. ще си на около 195 коня без катализатор и 200. А колкото до харча - харчи си колкото обикновенна бензинка ако се кара спокоино, но май никои не копува такава кола за да я кара с 40.
Ми да де ако въпроса ти е Т4 по-бързо ли е от малко то турбо то като сравниш 200 и 160 сам ще си отговориш. Иначе моя опит е че на 2-ра не зацепва пътя а съм сас 16-то а със старите гуми дето не ги биваше много и на 3-та пак въртеше. В този случай при малките скорости не виждам предимство. Ако те боли за акциза спортен филтър и чип ще ти излезнад под 500лв. ще си на около 195 коня без катализатор и 200. А колкото до харча - харчи си колкото обикновенна бензинка ако се кара спокоино, но май никои не копува такава кола за да я кара с 40.