Волво Клуб - България

Full Version: Много странен проблем !?!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги от 1 седмица се появи много тъп проблем с колата. Когато паля сутрин на студено въртя най-малко по 7-8 пъти в крайна сметка успявам да запаля, но оборотите вместо да са към 1000-1200 са 200-300 подавам газ и няма проблем двигат се оборотите, но като върна педала пак същото. И така докато не поработи поне 10 минути след това се оправя и държи нормални обороти. Установих и друго нещо когато извадя буксата на стъпковото моторче и я сложа пак колата заработва добре, но след малко пак падат оборотите. Общо взето питането ми е дали някой се е сблъсквал с подобно нещо и ако е какво да гледам ? Интересно е, че само на сутден двигател се държи странно и го прави и на бензин и на газ. Колата - 440GL 1.7i 91 year. Please HELP !
Колеги от 1 седмица се появи много тъп проблем с колата. Когато паля сутрин на студено въртя най-малко по 7-8 пъти в крайна сметка успявам да запаля, но оборотите вместо да са към 1000-1200 са 200-300 подавам газ и няма проблем двигат се оборотите, но като върна педала пак същото. И така докато не поработи поне 10 минути след това се оправя и държи нормални обороти. Установих и друго нещо когато извадя буксата на стъпковото моторче и я сложа пак колата заработва добре, но след малко пак падат оборотите. Общо взето питането ми е дали някой се е сблъсквал с подобно нещо и ако е какво да гледам ? Интересно е, че само на сутден двигател се държи странно и го прави и на бензин и на газ. Колата - 440GL 1.7i 91 year. Please HELP !
Виж контактите на куплунга на стъпковото моторче дали не са замърсени и ги изчисти.
Виж контактите на куплунга на стъпковото моторче дали не са замърсени и ги изчисти.
този проблем е от така наречените пикаещи дюзи-а на газ зависи от де е спрян бензина,може да е и от изпарителя докато е студен
този проблем е от така наречените пикаещи дюзи-а на газ зависи от де е спрян бензина,може да е и от изпарителя докато е студен
Мирише ли на бензин когато въртиш и не пали? Изчисти го стъпковото моторче.
Мирише ли на бензин когато въртиш и не пали? Изчисти го стъпковото моторче.
Значи продължава да става все по странно, вчера пътувах от София за Ботевград, всичко си беше ок колата работеше добре, но изведнъж както спусках от тунела на витиня и освободих от скорост колата угасна включих на скорост и запали след това пак освободих и оборотите ми паднаха на 300 горе долу докато не стигнах в Ботевград така си беше. Докато спусках карах с около 110-120 км/ч, а после с 40 до 80 нямаше никакви проблеми по инерция. Мисля си да не е нещо проблема в подаването на въздух ? Когато се движи по -бързо колата и да засмуква повече въздух от колкото трябва, а да не се подава достатъчно гориво?
Значи продължава да става все по странно, вчера пътувах от София за Ботевград, всичко си беше ок колата работеше добре, но изведнъж както спусках от тунела на витиня и освободих от скорост колата угасна включих на скорост и запали след това пак освободих и оборотите ми паднаха на 300 горе долу докато не стигнах в Ботевград така си беше. Докато спусках карах с около 110-120 км/ч, а после с 40 до 80 нямаше никакви проблеми по инерция. Мисля си да не е нещо проблема в подаването на въздух ? Когато се движи по -бързо колата и да засмуква повече въздух от колкото трябва, а да не се подава достатъчно гориво?
Pages: 1 2