09-11-2008, 02:54 PM
09-11-2008, 02:54 PM
Смяна на изпарител на климатика(климатроника) на 850.
Описанието го взех от някакво англииско списание , смятаме ще е полезно.
Описанието го взех от някакво англииско списание , смятаме ще е полезно.
09-11-2008, 03:33 PM
09-11-2008, 03:33 PM
Инфо център на волво с/в 40 до 2000г.Необходими са :
термометър,километраж с инфо център,барче с място за копчето за инфо центъра и копче за инфо центъра.
Необходимо е тези неща да бъдат подменени а термометъра монтиран.Волвото си е окабелено и има всики необходими датчици][attachment=5650][attachment=5649][attachment=5648][attachment=5647][attachment=5646][attachment=5645][attachment=5644]
термометър,километраж с инфо център,барче с място за копчето за инфо центъра и копче за инфо центъра.
Необходимо е тези неща да бъдат подменени а термометъра монтиран.Волвото си е окабелено и има всики необходими датчици][attachment=5650][attachment=5649][attachment=5648][attachment=5647][attachment=5646][attachment=5645][attachment=5644]
09-12-2008, 05:06 AM
Напълно съм съгласен с ddxdd за нуждата от такъв раздел. Има доста хора които обичт да човъркат колите си и такъв раздел ще помогне много. Всичко ще е събрано на едно място и ще е доста по-подредено.
09-12-2008, 05:06 AM
Напълно съм съгласен с ddxdd за нуждата от такъв раздел. Има доста хора които обичт да човъркат колите си и такъв раздел ще помогне много. Всичко ще е събрано на едно място и ще е доста по-подредено.
09-13-2008, 03:51 PM
Чистачки на фарове при 850 в/с40 .
Необходима са само моторчетата и чистачките при в/с 4о трябват и капачетата на бронята и на двата модела отворите са прорязани .
На 40ските от вътрешната страна на бронята ,а на 850ците на лаисните под фаровете, и на двата модела е необходимо да се свалят фаровете за да се монтират моторчетата (имат си места) . На двата модела е налична ел инсталация нищо не трябва да се окабелява или да се поставят допълнителни релета. Трябва да се прокарат маркучета за водата като на троиника ге поставя дюза с помалък отвор към чистачките на фаровете.
Необходима са само моторчетата и чистачките при в/с 4о трябват и капачетата на бронята и на двата модела отворите са прорязани .
На 40ските от вътрешната страна на бронята ,а на 850ците на лаисните под фаровете, и на двата модела е необходимо да се свалят фаровете за да се монтират моторчетата (имат си места) . На двата модела е налична ел инсталация нищо не трябва да се окабелява или да се поставят допълнителни релета. Трябва да се прокарат маркучета за водата като на троиника ге поставя дюза с помалък отвор към чистачките на фаровете.
09-13-2008, 03:51 PM
Чистачки на фарове при 850 в/с40 .
Необходима са само моторчетата и чистачките при в/с 4о трябват и капачетата на бронята и на двата модела отворите са прорязани .
На 40ските от вътрешната страна на бронята ,а на 850ците на лаисните под фаровете, и на двата модела е необходимо да се свалят фаровете за да се монтират моторчетата (имат си места) . На двата модела е налична ел инсталация нищо не трябва да се окабелява или да се поставят допълнителни релета. Трябва да се прокарат маркучета за водата като на троиника ге поставя дюза с помалък отвор към чистачките на фаровете.
Необходима са само моторчетата и чистачките при в/с 4о трябват и капачетата на бронята и на двата модела отворите са прорязани .
На 40ските от вътрешната страна на бронята ,а на 850ците на лаисните под фаровете, и на двата модела е необходимо да се свалят фаровете за да се монтират моторчетата (имат си места) . На двата модела е налична ел инсталация нищо не трябва да се окабелява или да се поставят допълнителни релета. Трябва да се прокарат маркучета за водата като на троиника ге поставя дюза с помалък отвор към чистачките на фаровете.
09-13-2008, 06:57 PM
А от къде ще се пускат чистачките на фаровете, защото моята също има букси зад фаровете закрепени на гредата и не знам дали има копче или нещо такова.
09-13-2008, 06:57 PM
А от къде ще се пускат чистачките на фаровете, защото моята също има букси зад фаровете закрепени на гредата и не знам дали има копче или нещо такова.