Волво Клуб - България

Full Version: направи си сам или поправи си сам
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Смяна на изпарител на климатика(климатроника) на 850.
Описанието го взех от някакво англииско списание , смятаме ще е полезно.
Смяна на изпарител на климатика(климатроника) на 850.
Описанието го взех от някакво англииско списание , смятаме ще е полезно.
Инфо център на волво с/в 40 до 2000г.Необходими са :
термометър,километраж с инфо център,барче с място за копчето за инфо центъра и копче за инфо центъра.
Необходимо е тези неща да бъдат подменени а термометъра монтиран.Волвото си е окабелено и има всики необходими датчици][Image: attachment.php?thumbnail=5650][Image: attachment.php?thumbnail=5649][Image: attachment.php?thumbnail=5648][Image: attachment.php?thumbnail=5647][Image: attachment.php?thumbnail=5646][Image: attachment.php?thumbnail=5645][Image: attachment.php?thumbnail=5644]
Инфо център на волво с/в 40 до 2000г.Необходими са :
термометър,километраж с инфо център,барче с място за копчето за инфо центъра и копче за инфо центъра.
Необходимо е тези неща да бъдат подменени а термометъра монтиран.Волвото си е окабелено и има всики необходими датчици][attachment=5650][attachment=5649][attachment=5648][attachment=5647][attachment=5646][attachment=5645][attachment=5644]
Напълно съм съгласен с ddxdd за нуждата от такъв раздел. Има доста хора които обичт да човъркат колите си и такъв раздел ще помогне много. Всичко ще е събрано на едно място и ще е доста по-подредено.
Напълно съм съгласен с ddxdd за нуждата от такъв раздел. Има доста хора които обичт да човъркат колите си и такъв раздел ще помогне много. Всичко ще е събрано на едно място и ще е доста по-подредено.
Чистачки на фарове при 850 в/с40 .
Необходима са само моторчетата и чистачките при в/с 4о трябват и капачетата на бронята и на двата модела отворите са прорязани .
На 40ските от вътрешната страна на бронята ,а на 850ците на лаисните под фаровете, и на двата модела е необходимо да се свалят фаровете за да се монтират моторчетата (имат си места) . На двата модела е налична ел инсталация нищо не трябва да се окабелява или да се поставят допълнителни релета. Трябва да се прокарат маркучета за водата като на троиника ге поставя дюза с помалък отвор към чистачките на фаровете.
Чистачки на фарове при 850 в/с40 .
Необходима са само моторчетата и чистачките при в/с 4о трябват и капачетата на бронята и на двата модела отворите са прорязани .
На 40ските от вътрешната страна на бронята ,а на 850ците на лаисните под фаровете, и на двата модела е необходимо да се свалят фаровете за да се монтират моторчетата (имат си места) . На двата модела е налична ел инсталация нищо не трябва да се окабелява или да се поставят допълнителни релета. Трябва да се прокарат маркучета за водата като на троиника ге поставя дюза с помалък отвор към чистачките на фаровете.
А от къде ще се пускат чистачките на фаровете, защото моята също има букси зад фаровете закрепени на гредата и не знам дали има копче или нещо такова.
А от къде ще се пускат чистачките на фаровете, защото моята също има букси зад фаровете закрепени на гредата и не знам дали има копче или нещо такова.
Pages: 1 2 3 4 5