Волво Клуб - България

Full Version: Добавки
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Онзи ден стана дума за добавки та реших да пусна тема и всеки които има опит с каквито и да е да сподели и да препоръча или заклейми някоя.
Какви ползвате или ваши познати и какви са ви впечатленията.
Аз знам че има поне два вида едните са за горивото а другите за които знам са за двигателя, да вдигнат компресията от типа на универсалния модификатор.
Пишете и ни образовайте.
ползвал съм добавка на кастрол за дизел за постоянна употреба и подобряване на горивото - не съм имал никакви проблеми с пушене и липса на мощност, както и зимата за палене и замръзване с две думи доволен съм. опаковката е половин литър и се продава за около 12-15лв . вчера в метро видях такава но само за бензин.

в момента слагам динотаб от канекс - нямам мнение още а и карам на газ. но при тези цени на бензина и нафтата цената на добавката е малък процент и си заслужава да сложиш добавка. динотаб е 7лв за 120л бензин доколкото си спомням а кастрола е около 12-15 за 500л гориво.
За добавките за гориво (бензин/дизел) не бих могъл да споделя наблюдения. Преди време попаднах на една доста сериозна статия третираща добавките за масло - доста е дълга затова ще споделя само заключението: няма никакъв смисъл от добавки за масло, изследванията НЕ показват никакви подобрения, като в същото време при редица добавки има опасност от поява на усложнения и/или проблеми.
Направих и проучване за добавка - RadWeld за "запушване" на дупки по охладителната уредба (радиатора) - резултатите са: В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ да не се ползват такива добавки. Ще запушите повече неща от колкото бихте искали а последващото почистване на двигателя от тази интервенция е един малък кошмар,
Надявам се да намерите това мнение за полезно.
и аз да добавя на много мои проятели им прокапаха радияторите и някои др 4асти слагаха такава добавка (мисля някаква УСА беше) и вси4ки до един после сменяваха радиатор или цялото парно поради запушване аз също имах теч на радиятора но го оправих по др начин Big Grin савет не ползваите добавки за теч да не берете по големи ядове както каза колегата :lol:





Nikson Wrote:За добавките за гориво (бензин/дизел) не бих могъл да споделя наблюдения. Преди време попаднах на една доста сериозна статия третираща добавките за масло - доста е дълга затова ще споделя само заключението: няма никакъв смисъл от добавки за масло, изследванията НЕ показват никакви подобрения, като в същото време при редица добавки има опасност от поява на усложнения и/или проблеми.
Направих и проучване за добавка - RadWeld за "запушване" на дупки по охладителната уредба (радиатора) - резултатите са: В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ да не се ползват такива добавки. Ще запушите повече неща от колкото бихте искали а последващото почистване на двигателя от тази интервенция е един малък кошмар,
Надявам се да намерите това мнение за полезно.
Да добавя.
В радиятора да не се слага - червен пипер, едно сребърно на люспички и т.н.
Най добрия вариант е:
Ако е механична повредата - да се залепи с подходящия материял или в най лошия случай със смола - за радиатора.
Ако обаче радиатора се е пробил от ръжда!!! - това е признък че е тръгнал да се разпада - това да ви подготви за НОВ.
Дори и да смените 4-5 писти - то след време ще тръгнат и другите - от опит ви го казвам.
А ако сте решили колата да я разкарвата - тогава сами си решавата за изхода от нещата!

За дв. добавки!
Каквото и да направите - само ще удължите агонията на дв.!
Но след време може да получите ШОК на път! Да счупи сигмент или лагер да надере! - което е много лошо.
Добавка слагат за да се продаде колата.
Ако смятате да си я ползвате по дълго време колата.
Сменете лагерите, сигментите и оправете леглата на клапаните и втулките им - това е най доброто за дв., което ще излезе най ефтино към 700лв.
Това ще освежи дв. и ще изкара много повече, ще се вдигне мощността, няма да има харч на масло, няма да загрява дв. и т.н..

Това нещо ще ви е изгодно да го правите когато решите да сменяте ангренажния ремък или веригата!!! - важно е. Защото реглажа и центровката с ремонта ще влезнат в едно!

Но все пак избора си остава за човека и неговите финансови възможности!
Не съм много съгласен с добавките за масло - има си добавки и добавки, както при всяко друго нещо. Познат има магазинче за авточасти, та той ме убеждава половин час че американска добавка за 85лв за масло е много добре за двигателя, не от типа слагай,вдигни компресията за 15 000 км и продай, ами от другия тип.
Та въпросната добавка много добре прилепвала към метал, вследстие на което държи около 80 000 км, през което време създава плътен микрофилм върху метала и почти изключвала вредата от студен старт. Както знаете според маслото двигателя не се смазва около 1 до 3 секунди след студен старт. Колата по лесно вдигала обороти, харчи по малко масло, поради намаленото триене спада разхода на гориво и т.н. ...
Негов познат твърдял че на мерцедеса му стрелката за температура на маслото и в най големите жеги стояла в нормални граници.
Нужно е само двигателя да е разработен.
това разбира се са само сведения от 3-ти лица, но съм се навил и аз да пробвам на есенната смяна на масло.
като си взех колата доста изчетох за разни добавки за мотора дето се сипват в маслото от вида на универсалния модификатор, моторъп и други. общо взето мнението беше крайно разделено в двете крайности - супер са и пълен боклук. за положителните качества всички сме чули от рекламите - намаляват разхода, удължават живота на мотора и всичко това от намаляване на триенето в двигателя чрез нанасяне на слой върху триещите части най-често тефлонови производни или подобни вещества влизащи в реакция с повърхностния слой на метала. противниците опонираха с тезата че всичко е рекламен трик и няма почти никакъв ефект, а понякога от някоя куча марка миже да се скапе и мотора, както и че след началния добър ефект настъпва срив в мотора. ха сега де страх. какво да правя

чудих се какво да правя и накрая се отказах - ако тези неща наистина имат такъв ефект защо фабрично не обработват частите с тях? а зщо всички не са си сложили такива добавки по целия свят? защо още на са фалирали сервизите и майсторите заради "вечните" мотори
я по-добре да си карам колата както шведа я е направил да не ми се налага да посещавам мотопфое за някой завързан ремонт че чак тогава ще си е.е м....а
Преди време в Юве ми бяха казали, че добавкиет за чистене на дюзите само вдигат утаената мръсотия в резервоара и задръстват горивния филтър. От тогава един Редекс си седи в батажника ми...
По лошото ,което правят е че разтварят мръсотията от стария горивен филтър и я пращат в инжекторите Smile
Вижте сега, в предния си пост не говорех за универсалния модификатор и моторъп, те са за издухани двигатели и точно на тях се дължат лошите слухове за добавките, просто не са за запазен двигател.
Колкото и да го мисля не мога да намеря лошо нещо в добавка за масло, която просто смазва по добре от маслото, създава съвсем тъничък филм, за разлика от универсалния модификатор, не разяжда метала, не пре ... гумичките на клапаните и т.н.
Реално погледнато ако сложим УМ на издухан двигател, то ще имаме дебел слой добавка, която ще вдигне компресията и ще доизцеди двигателя, обаче ако двигателя си е с хубава компресия, но е зле поддържан, като позапушен възд. филтър, зацапани инжектори, лошо запалване човек като нищо ще си помисли че двигателя му е зле и ще налее УМ, което пък ще скапе двигателя.
Аз точно затова преди да пробвам експерименти с добавки смених свещи, кабели, дистрибуторна капачка, палец, филтри и планувам за близко време смяна гумички на клапани, почистване на датчици,почистване на вакуумрегулатора, почистване охладителната система( с винена или лимонена киселина) и чак след това ще си зимеря компресията и ще се чудя коя от тънките добавки да слагам наесен.
Има насело 1 москвич 12 на 29год без номера и си мисля ако остане време дали да не подхвана да пробвам <!-- m --><a class="postlink" href="http://beinsa.info/index.htm">http://beinsa.info/index.htm</a><!-- m --> Smile
Ако наистина действа ще е по добре от всякакви добавки...
merck_440_1.8mi
Няма да е лошо да се ориентираш към електро двигателите - те навлизат доста - докато накрая не направят и един перпетомобиле ел. двигател!
Като ти може да използваш и слънчеви батерии - който през деня да зареждат акумулаторните системи или да се движиш.
Разположението им е лесно -преден капак и таван.
Тук е въпроса от къде да намериш най добрите слънчеви колектори - в Япония - имат представителство в БГ, с доц. Минев май се казваше така, а ако и допълним и с неговото изобретение "лупата" от чиста тънка пластмаса - ще се засили системата до по високи показатели!
Офффф - не ми се говори за тия неща.
Това което ти го казвам е по добрия вариант, от това дето си го намерил.
Малко ми прилича на ..... недоклецано.

п.п. -Доста български учени са изобретили или направили важни неща!
Pages: 1 2