здравейте всички! изникна ми един проблем
на волво 460 2.0i '94. на кратко, наскоро по баирите на рила колата напълно загуби мощност и спука раз6ирителниа съд, успях да намеря и го смених, но ми прави впе4атление , 4е когато загрее по задръстванията радиатора, който е най отпред почти всичките пъти остава почти хладен, а стрелката за температурата е на половина и водата в разширителния съд е горе6та. по принцип вентилатора си се включва. в софия не се усешта особено този проблем, но на извънградско по баири и особено с климатик прегрява и съответно губи мощност. аз предполагам 4е в термостата е проблема, и се надявам да не е в в гарнитурата на двигатела както предположи баща ми, но преди да я закарам на сервиз ми се искаше да чуя и някое друго полезно мнение, ако може някой да да помага
мерси предварително
здравейте всички! изникна ми един проблем
на волво 460 2.0i '94. на кратко, наскоро по баирите на рила колата напълно загуби мощност и спука раз6ирителниа съд, успях да намеря и го смених, но ми прави впе4атление , 4е когато загрее по задръстванията радиатора, който е най отпред почти всичките пъти остава почти хладен, а стрелката за температурата е на половина и водата в разширителния съд е горе6та. по принцип вентилатора си се включва. в софия не се усешта особено този проблем, но на извънградско по баири и особено с климатик прегрява и съответно губи мощност. аз предполагам 4е в термостата е проблема, и се надявам да не е в в гарнитурата на двигатела както предположи баща ми, но преди да я закарам на сервиз ми се искаше да чуя и някое друго полезно мнение, ако може някой да да помага
мерси предварително
ако е гарнитура не трябва ли да губи охладителна течност?
ако е гарнитура не трябва ли да губи охладителна течност?
И аз почти същия проблем.Само дето стига почти до червеното(2 пъти до сега го е правила), но никога не прегрява и не губи мощност.И то също при дълго включен климатик.Също губи течност,на сегмица доливам...По принцип първия радиатор е за климатика (този без перката) и е нормално той да е хладен.Пробвай да измиеш радиаторите , подобрение ще има ,но проблема не е от там... :? Така ми се струва
И аз почти същия проблем.Само дето стига почти до червеното(2 пъти до сега го е правила), но никога не прегрява и не губи мощност.И то също при дълго включен климатик.Също губи течност,на сегмица доливам...По принцип първия радиатор е за климатика (този без перката) и е нормално той да е хладен.Пробвай да измиеш радиаторите , подобрение ще има ,но проблема не е от там... :? Така ми се струва
тези коли,не трябва да губят течност,защото макар и да се обезвъздушават сами-по някога не успяват! щом радиатора е студен ,значи не е отворил термостата или има въздух,които пречи на термостата да отвори.
може да се пробва следното:
след като се получи загряването спираш изгасяш отваряш капака и от разширителя изпускаш налягането /развиваш малко капачката!НО КОЛКОТО ДА излезе налягането -опаснст от изгаряне,ако я развиеш докраи!
след това палиш и ако вс си доиде на място е въздух или термостат.
но за да спука разширителя
/а водната помпа не протече ли?/ ми намирисва на глава и гарнитура
тези коли,не трябва да губят течност,защото макар и да се обезвъздушават сами-по някога не успяват! щом радиатора е студен ,значи не е отворил термостата или има въздух,които пречи на термостата да отвори.
може да се пробва следното:
след като се получи загряването спираш изгасяш отваряш капака и от разширителя изпускаш налягането /развиваш малко капачката!НО КОЛКОТО ДА излезе налягането -опаснст от изгаряне,ако я развиеш докраи!
след това палиш и ако вс си доиде на място е въздух или термостат.
но за да спука разширителя
/а водната помпа не протече ли?/ ми намирисва на глава и гарнитура
divia Wrote:И аз почти същия проблем.Само дето стига почти до червеното(2 пъти до сега го е правила), но никога не прегрява и не губи мощност.И то също при дълго включен климатик.Също губи течност,на сегмица доливам...По принцип първия радиатор е за климатика (този без перката) и е нормално той да е хладен.Пробвай да измиеш радиаторите , подобрение ще има ,но проблема не е от там... :? Така ми се струва
първия е интеркулера
а за загуба на мощност-дали колегата не кара на газ и дали не му замръзва изпарителя? :oops:
divia Wrote:И аз почти същия проблем.Само дето стига почти до червеното(2 пъти до сега го е правила), но никога не прегрява и не губи мощност.И то също при дълго включен климатик.Също губи течност,на сегмица доливам...По принцип първия радиатор е за климатика (този без перката) и е нормално той да е хладен.Пробвай да измиеш радиаторите , подобрение ще има ,но проблема не е от там... :? Така ми се струва
първия е интеркулера
а за загуба на мощност-дали колегата не кара на газ и дали не му замръзва изпарителя? :oops: