Волво Клуб - България

Full Version: Не пали!?!...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Привет на всички!

Днес сутринта се сблъсках със следния проблем: сядам в колата, давам контакт, след като ми загреят свещите завъртам ключа още малко и... тока изчезва! :evil:

По принцип, тъй като съм с едни евтини клеми на акумулатора, при влажно време ми се е случвало подобно нещо (е, не е изчезвал тока, но не ще да пали) - проблема винаги е в контакта на минусовата клема: процедурата е почистване, малко WD40 или масло за контакт и всичко е ОК! Но днес, уви, не стана номера. След около 20-тина процедури по откачване, почистване и слагане обратно (и на двете клеми), резултатът е все един и същ: "давам контакт, след кто ми загреят свещите завъртам ключа още малко и... тока изчезва!".

:?: Някакви предположения откъде да почна огледа и как да се предпазя от евентуални по-сериозни щети? (с уговорката, че следващото нещо, което ще направя, ще е да проверя предпазителите)
Привет на всички!

Днес сутринта се сблъсках със следния проблем: сядам в колата, давам контакт, след като ми загреят свещите завъртам ключа още малко и... тока изчезва! :evil:

По принцип, тъй като съм с едни евтини клеми на акумулатора, при влажно време ми се е случвало подобно нещо (е, не е изчезвал тока, но не ще да пали) - проблема винаги е в контакта на минусовата клема: процедурата е почистване, малко WD40 или масло за контакт и всичко е ОК! Но днес, уви, не стана номера. След около 20-тина процедури по откачване, почистване и слагане обратно (и на двете клеми), резултатът е все един и същ: "давам контакт, след кто ми загреят свещите завъртам ключа още малко и... тока изчезва!".

:?: Някакви предположения откъде да почна огледа и как да се предпазя от евентуални по-сериозни щети? (с уговорката, че следващото нещо, което ще направя, ще е да проверя предпазителите)
а с друг акумулатор пробва ли?
а с друг акумулатор пробва ли?
Е, сутринта в 08:00 нямаше много желаещи да услужат. :? Но и не се сетих, защото акумулатора е BOSCH, сменен преди няма и година (т.е. има още поне две години гаранция) и "оченцето" му е приятно зелено като за изряден акумулатор...
Е, сутринта в 08:00 нямаше много желаещи да услужат. :? Но и не се сетих, защото акумулатора е BOSCH, сменен преди няма и година (т.е. има още поне две години гаранция) и "оченцето" му е приятно зелено като за изряден акумулатор...
пробвай с друг, или поне с кабели за ток от друга кола.
на мен като са ми изчезвали така тоците винаги е бил акумулатор, а това, че е в гаранция може само да те радва и да се надяваш, че проблемът ще е в него, за да ти го заменят
пробвай с друг, или поне с кабели за ток от друга кола.
на мен като са ми изчезвали така тоците винаги е бил акумулатор, а това, че е в гаранция може само да те радва и да се надяваш, че проблемът ще е в него, за да ти го заменят
1 Стартер/клеми и свръзки към него/
2 Има и друг филм;ако не ти зарежда динамото ,бавно да скапва акомулатора
3 Контактен ключ също може да е.
4 Загуба на маса на двигателя .
Още искаш ли?
1 Стартер/клеми и свръзки към него/
2 Има и друг филм;ако не ти зарежда динамото ,бавно да скапва акомулатора
3 Контактен ключ също може да е.
4 Загуба на маса на двигателя .
Още искаш ли?
Pages: 1 2 3