09-11-2008, 08:02 AM
Привет на всички!
Днес сутринта се сблъсках със следния проблем: сядам в колата, давам контакт, след като ми загреят свещите завъртам ключа още малко и... тока изчезва! :evil:
По принцип, тъй като съм с едни евтини клеми на акумулатора, при влажно време ми се е случвало подобно нещо (е, не е изчезвал тока, но не ще да пали) - проблема винаги е в контакта на минусовата клема: процедурата е почистване, малко WD40 или масло за контакт и всичко е ОК! Но днес, уви, не стана номера. След около 20-тина процедури по откачване, почистване и слагане обратно (и на двете клеми), резултатът е все един и същ: "давам контакт, след кто ми загреят свещите завъртам ключа още малко и... тока изчезва!".
:?: Някакви предположения откъде да почна огледа и как да се предпазя от евентуални по-сериозни щети? (с уговорката, че следващото нещо, което ще направя, ще е да проверя предпазителите)
Днес сутринта се сблъсках със следния проблем: сядам в колата, давам контакт, след като ми загреят свещите завъртам ключа още малко и... тока изчезва! :evil:
По принцип, тъй като съм с едни евтини клеми на акумулатора, при влажно време ми се е случвало подобно нещо (е, не е изчезвал тока, но не ще да пали) - проблема винаги е в контакта на минусовата клема: процедурата е почистване, малко WD40 или масло за контакт и всичко е ОК! Но днес, уви, не стана номера. След около 20-тина процедури по откачване, почистване и слагане обратно (и на двете клеми), резултатът е все един и същ: "давам контакт, след кто ми загреят свещите завъртам ключа още малко и... тока изчезва!".
:?: Някакви предположения откъде да почна огледа и как да се предпазя от евентуални по-сериозни щети? (с уговорката, че следващото нещо, което ще направя, ще е да проверя предпазителите)